Friday, August 9, 2013

Rainbow backpack.


Jsem ráda, že jsem bráchu přemluvila ať mě v Brně vyfotí jen tak narychlo, jelikož v tom vedru nikdy nic nevyfotím jen jsem strašně upocená během pár sekund, ale rozhodně plánuju outfity s novým oblečením co jsem si pořídila. V pondělí sice bylo vedro, ale v rámci možností se to dalo přežít. Na sobě mám všem známé a oblíbené šortky, basic tílko v šedé, které nosím snad každý týden, jelikož je hrozně příjemné. Po nějaké době uvidíte i airmaxy. Zvolila jsem je proto, že jsou pohodlné a následovně mě nebolí nohy ani záda když dlouho chodím. Poslední věc nový batoh, který jsme hned vzali a nosili v něm nákup. Je nejlepší to bezpochyby! (Jinak nohu mám neustále odřenou a zjizvenou, pro zvědavé tady.)










shorts-levis, secondhand, top-chicnova, backpack-ann christine, shoes-nike, sunglasses-gate

35 comments:

  1. Anonymous14:11

    Tenisky sú úplne božské :O :)

    ReplyDelete
  2. Ta poslední fotka<33 Jsi úžasná:)

    ReplyDelete
  3. Mega dobrej jednoduchej outfit!

    ReplyDelete
  4. krásne a posledná dvojfotka je dokonalá úplne :)

    ReplyDelete
  5. :O:O To je skvělý!Ten backpack :3!A airmaxy je to jednoduchý a hezký:)Jsi krásná

    ReplyDelete
  6. vypadáš skvěle a ten batoh je úchvatný, miluju batůžky tohoto typu :D :) jinak mám uplně stejně odřenou nohu z longboardu jako ty, akorát na pravé noze :D a bolí to jak čert takže vím jak ti je :/ :D

    ReplyDelete
  7. miluju tuhle jednoduchost ! ♥ moc ti to sluší

    ReplyDelete
  8. Fotky jsou úžasný, čím dál tím lepší! Jseš skvělá :)

    ReplyDelete
  9. moc ti to sluší, skvělé fotky:)

    ReplyDelete
  10. ta posledni !!!!!! mega

    ReplyDelete
  11. krása, miluju ten batoh, ty boty a ty kraťasy<3

    ReplyDelete
  12. super letnyý outfit :)

    ReplyDelete
  13. nádherný outfit:)
    Máš hrozně krásný vlasy!

    ReplyDelete
  14. Batoh a tenisky jsou úžasné :) jsi krásná! :)

    http://my-fashion-galaxy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. nejlepší ! Boží baťůžek♥

    ReplyDelete
  16. niet čo dodať, si úžasná

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. Skvelé fotky Peti ! :) Si krásna :)

    ReplyDelete
  18. Ten batoh je opravdu úžasný! A mimochodem, strašně moc ti to sluší (jako vždy) :)

    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Skvělý outfit! A ten batoh je super! :)

    ReplyDelete
  20. super fotky, super outfit ako vždy :) Mne sa najviac páčia tvoje okuliare moc sa ti hodia :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Jé,vždycky jsem tak natěšená u Tebe,když vidím nový článek. Moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  22. nádherný fotky! :)

    ReplyDelete
  23. Ten bágl je úžasnej ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  24. Anonymous11:13

    batoh a airmaxky! dokonalosť sama :)

    ReplyDelete
  25. Ten batůžek je prostě boží!

    http://particular-thing.blogpsot.cz/

    ReplyDelete
  26. máš super vlasy

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  27. Ten batoh je dokonalý :3

    ReplyDelete
  28. krásne pestré fotky aj outfit!

    ReplyDelete
  29. krásné fotky, moc ti to sluší

    ReplyDelete
  30. Strasne ti to pristane na tych fotkach a tenisky su skvele! :)

    ReplyDelete
  31. jsi krásná <3

    ReplyDelete
  32. super outfit, jako vždycky .. ty boty jsou skvělý :)

    http://disisfashun.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. Skvelý otufit! :) ruksak je božský.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  34. tie fotky su dokonalé:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.