Monday, August 5, 2013

Magnetic zeros.

Posledních několik outfit postů mám pocit jakoby ty fotky byly focené mým mobilem. Většina má neidentifikovatelný nádech a některé pro jistotu jsou úplně jiné než ty předtím. Přiznávám se, že úprava fotek není to co vyhledávám a to co mi jde, takže to vypadá tak jako to vypadá. Na sobě mám nejlepší overal, který mi přišel během týdne kdy jsem nebyla doma. Má takový retro nádech a prostě je sám o sobě super, takže k němu jen jednoduché doplňky. Cítím v kostech, že se stane jednou z nejlepších věcí co ve skříni mám.












jumpsuit-chicnova.com, bracelet-?, belt-mums, bagpack-secondhand, shoes-deichmann

41 comments:

  1. Jsi krásná! Ten overál je boží:)

    ReplyDelete
  2. super super super super!

    ReplyDelete
  3. juu, super overal! i ty loafers! ;) :)

    ReplyDelete
  4. jumpsuit je krásný a celkově i ten outfit - jednoduchý a přitom zajímavý :))

    ReplyDelete
  5. u takovýchto fotek stačí upravit kontrast, aby byly pěkné .Dokáže to skoro jakýkoliv graf. program, není to nic složitého :-)

    ReplyDelete
  6. boží overal :3

    ReplyDelete
  7. tak to je perfektní:)

    ReplyDelete
  8. Nádherné fotky!:) Opravdu vypadají moc pěkně!:) a overál je skvělý! :)

    friendly-diary.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Mně se ty fotky zdaj super<3

    ReplyDelete
  10. ten overal je nadherny!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  11. takováhle 'romantika' ti hrozně sluší:)

    ReplyDelete
  12. Overal je krásny a aj fotky :) Mne tam len vadí ten opasok ;)

    ReplyDelete
  13. dokonalé prostě<3 omlouvám se, že píšu takhle stručně, ale nemám slov

    ReplyDelete
  14. tak ten overal nemá žádnou chybu !

    ReplyDelete
  15. tak ten je super bombový ! <33

    ReplyDelete
  16. Ta rozbitá noha na tý poslední fotce :DDD jinak moc hezké

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velká sranda to není no, to jsem vás ušetřila detailů a prasklin :D

      Delete
  17. Ten overal se ti děsně povedl :-)) A sluší ti to jako vždycky :-))

    ReplyDelete
  18. jsi krásná a moc,moc!! :)

    ReplyDelete
  19. ty si tak krásna! outfit je veľmi pekný,nejaký takýto overal by som aj ja prijala :))

    ReplyDelete
  20. Overal je vážně boží :)) Sluší ti to :))

    ReplyDelete
  21. super, já bych v tom vypada asi divně, ale tobě to hrozně sluší jako asi všechno:)

    ReplyDelete
  22. Je krásná...! :)

    ReplyDelete
  23. tobě tak hrozně sluší!
    ten střih je skvělej:)

    ReplyDelete
  24. přídávám se k těm, co se ten overal moc líbí!

    ReplyDelete
  25. overal je skvelý! :)

    ReplyDelete
  26. Fotky jsou krásné ! :) Na mobil rozhodně nevypadají !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Je fakt moc super :) a sluší ti ;) ;)

    ReplyDelete
  28. Krásna ako vždy a ten overal je úžasný :3

    ReplyDelete
  29. Ten overal je úžasný a tobě to strašně moc sluší! :) Chtěla bych mít vlasy jako ty

    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Skvelé! :) máš krásny úsmev
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  31. Anonymous19:02

    Krásko! :)
    PS. Můžu se zeptat, jak jsi spokojená s Penny? Nevím, jestli si mám při své mini výšce (160 cm) koupit klasickou nebo Nickel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, já nemám penny tak to neposoudím :)

      Delete
    2. Anonymous20:33

      A jaký longboard tedy máš a jseš s ním spokojená?

      Delete
    3. mám jakoby longbord je to jako ten menší penny ta deska jinak je jiný, ale spokojená jsem :)

      Delete
  32. Ten je fakt krásný! A kdybych měla alespoň z poloviny tak hezké fotky, jako máš v tomto článku, tak bych byla happy!!:D
    Caatherine

    ReplyDelete
  33. Sluší ti to!:)
    http://my-fashion-galaxy.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.