Tuesday, August 13, 2013

Denim skater skirt.

Zase další jednoduchý outfit poskládaný z kousky z choies. Ze sukně jsem nadšená moje první skater skirt, zamilovala jsem se do ní na první pohled. Musela jsem si ji o něco zmenšit v pase, protože je "one size" stejně jako bralet, který jsem taky musela přešívat, ale spokojená jsem nakonec úplně. Přiznávám, že bralet bych si asi u nás do města nedala jen tak spíš pod košili nebo pod triko. Uvidím jak to dopadne. Každopádně k tomu už jen jednoduché tenisky, jak je u mě zvykem. Další dny bych měla mít málo času, tak se omlouvám když budou články jen zřídka, ale pokusím se to nechat tak jak to je teď.











bralet-choies.com, skirt-choies.com, bag-gate, shoes-vietnamci

48 comments:

  1. ta sukně je božská prostě :) moc ti to tady sluší a ta taška je skvělá

    ReplyDelete
  2. jeden z tvých nejlepších outfitů, krása!:)

    ReplyDelete
  3. Tak v tomhle postu jsi naprosto kouzelná! Outfit je skvělý, tobě sluší snad všechno a máš strašně boží vlasy!:)

    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Nádherné :)
    paulabubniakova.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. nad kúpou tej sukne tiež uvažujem, je krásna :)

    ReplyDelete
  6. parádní bralet i sukně, vypadá to spolu tak nějak hrozně tumblrovsky :D

    ReplyDelete
  7. 4. fotka <333333
    Moc ti to sluší, sukně i bralet jsou úžasné a máš moc krásné vlasy :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous20:16

    Tento outfit za mě -ne-
    Bralet je krásnej, ale tahle sukně se mi k tomu nehodí. Jinak vlasy máš úžasný, ale zkus třeba někdy culík nebo nějaký drdol-moc ti to sluší, když to máš nějak vyčesaný. Krásná kabelka. :)

    Ps: neber tohle nějak zle, jen můj názor.

    ReplyDelete
  9. Máš tak dokonalé vlasy <3

    ReplyDelete
  10. skvělý outfit!! a ze začátku jsem měla s bralety úplně stejný problém.. nakonec už kašlu na to, jestli se to u nás někomu nelíbí nebo ne - hlavní je, že mně ano:)

    ReplyDelete
  11. Bralet je perfektní ! a druhá fotka je top!

    ReplyDelete
  12. Bralet je úžasný :) Máš nádherné vlasy

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. moc hezká kombinace, ten bralet je prostě skvělý! :)

    ReplyDelete
  14. skvělá sukně a ještě skvělejší taška! :))

    ReplyDelete
  15. jo, tak ten bralet je perfektní. Vážně, nevím, jak to děláš, že na každé fotce ti to vždycky tak sekne :) A ty vlasy!!!

    ReplyDelete
  16. krásna si ! :)

    ReplyDelete
  17. s braletem to chápu, taky bych na něj neměla do města odvahu, ale takhle to vypadá skvěle !! :) ta sukně se k tomu skvěle hodí

    ReplyDelete
  18. To je úžasný,moc ti to sluší,chtěla bych být taky takle fotogenická.

    ReplyDelete
  19. Tak to je bezva!!! :) Sluší ti to! ;)

    ReplyDelete
  20. jů, ten topík je skvělý :)

    ReplyDelete
  21. sukně je naprosto nádherná!! a máš boží vlasy, co bych za ně dala..och!

    ReplyDelete
  22. Sukně je strašně krásná ! A závidím ti ty tvoje nohy ! :))

    Zvu tě na svoji prní Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  23. Krásný outfit!:)

    ReplyDelete
  24. úžasná sukňa :) aj top,super kombinácia

    http://mycoctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. Ty určitě nemusíš strach s braletem. Podle mě ti skvěle sedne :)

    ReplyDelete
  26. Ten brale je úžasný.. A nad skater skirt tiež uvažujem

    ReplyDelete
  27. ta sukně je parádní! :)

    jinak máš strašně zvláštní poměr namakaných nohou a drobného pasu, sluší ti to:)

    ReplyDelete
  28. To je boží!! :)

    ReplyDelete
  29. skater skirt sanim :-)je skvela !!

    ReplyDelete
  30. máš tady naprosto kouzelný vlasy.:)

    ReplyDelete
  31. krasný ! boží ! dokonalý ! :))

    http://mishelfashionlife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  32. OMG<3 úžasný !!!
    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. Bralet je parádní, sukně kdyby byla z jednoho kusu látky, je super, takhle s tím knoflíkem se mi to moc nelíbí. A ještě bych volila rozhodně jiné boty :)

    ReplyDelete
  34. krása! ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  35. Skater skirts sa mi veľmi páčia :), rozmýšľam že by som si kúpila šaty tohto strihu ;) .. Ale tebe to tu neskutočne pristane veľmi sa mi páči tento outfit ;)

    ReplyDelete
  36. Tyjo máš už hrozně dlouhý vlasy :) a sukně je krásná!

    ReplyDelete
  37. Anonymous17:29

    za tie topánky NIE ;(

    ReplyDelete
  38. máš úžasně moc vlasů!! :) závist! a nechápu co má anonym na těch botech...prostě obyč plátěnky:D co komu furt vadí...

    ReplyDelete
  39. Anonymous09:17

    Ja si myslím, že vlásky sa ti viac hodia doboku :) ... sukni4ka je super ;)

    ReplyDelete
  40. vlasy máš fakt pěkný a ta sukně se mi líbíí!:)

    ReplyDelete
  41. Máš krásnej styl,moc ti to sluší. Jsi jedna z mála u kterých si beru dost inspirace.:)

    ReplyDelete
  42. krásna sukňa:)

    http://camillegresh.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  43. ty sukně jsou tak skvělý! ^^

    ReplyDelete
  44. Anonymous13:40

    nepasuje ti to,máš krátke nohy a toto vyzerá...divne

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.