Friday, August 23, 2013

Back to school years.

Fotky jsem fotila myslím předvčerejšky někdy odpoledne kdy bylo akorát tak na tyhle šaty. Mám je doma už delší dobu, ale neměla jsem příležitost je vyfotit. Jsou úplně jednoduché jen mají na horní části něco jako cvočky, což je dělá zajímavějšími. Fotila jsem na zahradě kde bylo plno místa a skvělé pozadí. Užívám si to, jelikož doma takovou možnost nemám. Jen po nafocení a importování fotek se mi totálně pokazil foťák a nemůžu ho vůbec zapnout, tak snad se mi to ještě povede. Jinak mám nafocený ještě článek s novými věcmi.
 
 





denim dress-choies.com

53 comments:

  1. šaty ti strašne pristanú a drdol tiež,na druhej si úplne nádherná! inak dúfam,že sa to s foťákom vyrieši,teším sa na new in :)

    ReplyDelete
  2. Ty šaty jsou úžasné:) A ty samozřejmě jako vždy vypadáš krásně:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous14:40

    Tyjo vyapdáš rozhodně nejlíp zaposlední měsíc, možná dva, tři! Fakt Ti to strašně sluší.. a já jsem se zamilovala do první fotky <3 A DO TEBE! :*

    ReplyDelete
  4. jsi uplne kouzelna Petulko! :-)))

    ReplyDelete
  5. Anonymous14:46

    Jsi kočka, Peti! <3

    ReplyDelete
  6. nádherná si, boží šaty:3 a k tomu foťáku, no máme stejný problém :D.

    ReplyDelete
  7. úžasné fotky :) máš tunel?

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano mám, ž tři roky :)

      Delete
  8. recept na krásu by nebyl ? :-)))))

    ReplyDelete
  9. houpačková fotka je moc dobrá :)

    ReplyDelete
  10. skvelé sú tie šaty!! :)

    ReplyDelete
  11. Ta ty šaty jsou parádní a seknou ti, takže mě se to líbí, líbí, líbí :)

    ReplyDelete
  12. máš nádherný drdol:3

    ReplyDelete
  13. jeee, tady jsi fakt krásná <3 a ty šaty jsou boooží :-)

    ReplyDelete
  14. To je překrásné! Ty šaty jsou skvělé a ty jsi nehorázně krásná :-)

    ReplyDelete
  15. Ty jsi čičinka :-*

    ReplyDelete
  16. ta druhá fotka je úplně dokonalá :)

    ReplyDelete
  17. ty si tak kraasna!<3

    ReplyDelete
  18. Parádní šaty!

    ReplyDelete
  19. ta fotka na tý houpačce je nádhernáá !!

    ReplyDelete
  20. Vyzeráš v nich úžasne naozaj ti veľmi pristanú ;) , a máš veľmi pekné oči :)
    Tak snáď sa foťák rýchlo opraví :))
    One way to fashion

    ReplyDelete
  21. sekne ti to!! :)

    ReplyDelete
  22. Jednoduchý ale zároveň pekný outfit. A konečne niekto kto je na fotkách celkom bledý ako ja. :D

    ReplyDelete
  23. Ty saty jsou hrozne roztomily! Krasny❤

    ReplyDelete
  24. těch šatů bych si nikdy v obchodě nevšimla, ale sluší ti :-)

    ReplyDelete
  25. báječný fotky, dokážou člověku vytvořit úsměv na tváři :)

    ReplyDelete
  26. krasna si.<3 a skvelee šaty ofc.

    ReplyDelete
  27. moje košiškaa <3

    ReplyDelete
  28. Snad bude fťák v pohodě a šaty jsou krásné. :) takovej pohodovej drdol se mi líbíí

    ReplyDelete
  29. Super šatky! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)

    Vik Ladyla

    ReplyDelete
  30. Jů, Peti, tady ti to hrooozně moc sluší, miluju tu houpačkovou fotku ♥

    ReplyDelete
  31. Drdůlek ti moc sluší :-)

    ReplyDelete
  32. Strasne moc ti to pristane! :)

    ReplyDelete
  33. hrozně moc ti to sluší!! :)

    ReplyDelete
  34. Moc ti to sluší, jako vždy :) šaty jsou úžasný!

    ReplyDelete
  35. šatičky skvelé. a krásne sa usmievaš :)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  36. máš super úsměv =D

    ReplyDelete
  37. Fotky jsou parádní! A šaty prostě boží!!! :) ♥

    ReplyDelete
  38. Jsi úplně úžasná v těch šatech<3

    ReplyDelete
  39. tyyjo ,jsou vážně perfektní!<3

    ReplyDelete
  40. Ou ty šaty jsou dokonalý !! ♥
    Nejkrásnější fotka je na té houpačce ta je nádherná !! :)

    ReplyDelete
  41. Jů,na tobě mám ráda,že mě vždycky něčím překvapíš, úžasný šatičky.

    ReplyDelete
  42. Anonymous00:37

    nevycesavaj si vlasy mas vysoke čelo radím ti ofinu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak se podívej jak kterénsky jsem s ofinou vypadala :)
      já mám totiž na jedné straně takovou vlnkou, které mi mít ofinu nedovolí, nejde přečesat

      Delete
  43. ty jo ty šaty jsou kouzlné,tobě sluší snad všechno :D :)

    ReplyDelete
  44. šaty sú skvelé a vlasy sa ti takto veľmi hodia:)

    ReplyDelete
  45. O, ty si krásná! :O :)

    ReplyDelete
  46. Na to, jak jsou ty šaty jednoduché, to vše vypadá kouzelně :) Sluší ti to :)
    Kukám, že máš roztahovák, strašně se mi to líbí, ale asi bych si to do ucha nedala :D
    Jinak doufám že seti foťák zase rozjede.

    ReplyDelete
  47. občas bych se vrátila do tvých let :) jsi roztomilá a ty šaty jsou krásný!

    ReplyDelete
  48. Beautiful detail on the top.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.