Tuesday, July 16, 2013

There ain’t nothin’ please me more than you.

Konečně nastal ten den kdy jsem mohla vytáhnout své plavky a pořádně si jich užít. Za tu dobu co jsem je měla ve skříni to nikdy nevyšlo, až dnes. Jak jsem předpokládala hodně lidí tyhle plavky udivilo a tak jsem si říkala čím to asi bude, nejspíš nikdy nevyděli třásně. Každopádně na odpoledne jsem si dala tyhle oblíbené kraťasy z hmka, které byly snad ten nejlepší kup je v nich úžasně a k tomu poloprůsvitné triko, které jsem asi před rokem dostala od oasap a taky jedna z mála věcí, kterou mám od nich moc ráda. Jinak ve čtvrtek odjíždím na Colours of Ostrava, tak snad se s někým z vás uvidím!












shorts-H&M, top-oasap.com, creepers-sportsdirect, necklace-chicnova.com, belt-takko

31 comments:

  1. vypadáš dokonale Peťulko!!dokonalé vlasy, úsměv i oblečení :)*

    ReplyDelete
  2. predposledná fotka TOP!! :)

    ReplyDelete
  3. šortky mají překrásnou barvu a to triko s průhlednými zády je krásné<3

    ReplyDelete
  4. Úžasné fotky, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  5. Miluju tvůj styl!Sluší ti to:-*

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky, vééľmi ti to pristane :)

    ReplyDelete
  7. ach, kraťasy ani triko nemám a moc se mi líbí:D

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit, strašně se mi líbí ty šortky, no a i ten top!♥ Úžasný fotky, moc ti to na nich sluší! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Tá predposledná je krásna! ♥

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší!! ten náhrdelník je super ;)

    ReplyDelete
  11. tak doufám,že tě na coloursech potkám !:D jinak to triko máš hrozně super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no potkám.. aspoň zahlédnu teda :D

      Delete
  12. já u to psala na ig ale ta předposlední fotka je prostě nejdokonalejší !!!!!!!! ♥

    ReplyDelete
  13. Tyhle creepers jsou strasne dokonaly!

    ReplyDelete
  14. Skvělý design!!! A ten top je moc hezký :)

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. genialne fotky

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. najkrajšie creepers!

    ReplyDelete
  18. si nadherna! a zeru tovje boty!

    ReplyDelete
  19. Pěkný outfit! :)

    ReplyDelete
  20. tie kraťasy sú super!
    a nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  21. Ten nový design je ůžaa. Moc se mi líbí barva těch kratasůa jak jsi to vše pěkně sladila<3 :)

    ReplyDelete
  22. Si vážne prekrásna a tie fotky sú úžasné;) Topánky sú top! feelikeunicorn

    ReplyDelete
  23. kraťásky jsou bezva! :)) a předposlední fotka nemá chybu! <3

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. tak přesně tyhle kratásky měli u nás v sekáči. ted mě mrzí, že jsem si je nekoupila

    ReplyDelete
  25. užij si to tam! :) už se těším až zase teď někdy uvidíme <333

    ReplyDelete
  26. Na tej predposlednej fotke si krásna:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.