Wednesday, July 10, 2013

Patterned orange.

Momentálně nejoblíbenější košile ever. Původně není ani moje, ale mamky, která si ji koupila před nějakou dobou v HMku. Měla jsem ji na sobě už nekolikrát, ale až teď jsem konečně vyfotila outfit. Tuhle kombinaci jsem měla na sobě už po třetí a je to asi jedna z mála, která se mi pořád líbí a nosila bych ji klidně každý den. Dneska jsem měla konečně pocit, že mi začaly prázdniny. Nakoupili jsme spoustu věcí a jezdily na skatu po kopcích ve městě a strašně jsme se nasmáli. Asi jenom mě může napadnout zajezdit si na chodníku když tam chodí plno lidí a taky jsme se párkrát pěkně vyklopili, ale byla to zábava k nezaplacení.
!Jinak bych vás chtěla poprosit jestli máte nějaké otázky k Paříži abyste se ozvali kamkoli na mail, ask nebo dolů do komentářů, aby byl další post pro vás taky zajímavý, děkuju!













shorts-secondhand (levi's), shirt-H&M, necklace-H&M, shoes-vietnamci

34 comments:

  1. tá košeľa je dokonalá!! ♥
    úsmev ti veľmi pristane;)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. úžasný kraťásky:)

    ReplyDelete
  3. krásná košile :)

    ReplyDelete
  4. wow! moc ti to sluší, košile je vážně úžasná <33

    ReplyDelete
  5. Ooo páni, ta košile je fakt skvělá! Sluší, a moc! <3

    ReplyDelete
  6. Jee taky bych chtěla nosit věci po mamce :) Sluší:))

    ReplyDelete
  7. veľmi sa mi páči celý outfit a hlavne tie tvoje lokality kde fotíš :) ja by som mala divný pocit, že ma niekto sleduje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. po každé mě někdo sleduje :D

      Delete
  8. jednoduché, hezké, letní.

    ReplyDelete
  9. šortky jsou ze super džínoviny<33 Košile je hezká, ale moc na oranžovou nejsem.

    ReplyDelete
  10. Skvělý outfit!:)

    ReplyDelete
  11. Sluší ti to a moc :*

    ReplyDelete
  12. kde všetci chodíte na tie super kraťasy ?! btw super fotky

    ReplyDelete
  13. ty šortky jsou mega!! stejně jako košile:)

    ReplyDelete
  14. Ta košile je fakt skvělá! <3

    ReplyDelete
  15. Nadherna, perfektni fotky :)

    ReplyDelete
  16. Nedivím se, že je tvoje nejoblíbenější ;) košile je nádherná a moc ti sluší ;)

    ReplyDelete
  17. Nádherná košeľa.. znova ti to veľmi pristane :)

    ReplyDelete
  18. Dokonalá combo na leto a horúčavy!!:-)

    ReplyDelete
  19. top je opravdu dokonalý,sedí ti :-).Je to přesně ten kousek jak dělaný na léto :D

    ReplyDelete
  20. Ty kratasy jsou k sežrání! ta košile je zajímavá ale já bych asi nedokázala k ničemu sladit..Jinak už máš hodně dlouhý vlasy , nádherný jsou<3

    ReplyDelete
  21. užasný! jsi krásná:-)

    ReplyDelete
  22. supr šortky! :)

    ReplyDelete
  23. Ta košile je vážně super, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  24. Nečudujem sa! Tá košeľa je perfektná!♥

    ReplyDelete
  25. Cool top.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. tá košeľa je vážne skvelá a k tým šortkám je to perfektné ! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  27. ta košile ti sluší :) moc se mi líbí tvůj styl :)

    http://mishelfashionlife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  28. 2. a 3.fotka <333
    Strašně se mi líbí tyhle zlatý náhrdelníky!Otázky nemám,ale těším se na článek:)

    ReplyDelete
  29. pekné!

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. Si naozaj krásna :3 A ten top je jedným slovom DOKONALÝ!!;)
    http://feelikeunicorn.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  31. Šorty sú naj! Škoda, že na mňa nemajú veľkosť :( všetky mi padajú :D. Košeľa je úžasná, taká festivalová, ideálna na leto.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.