Friday, July 12, 2013

Paris number two.

Druhý a poslední příspěvek s fotkama a textem o Paříži.
Každopádně to bylo asi jedno z nejkrásnějších míst, které jsem poznala. Vysnila jsem si jej úplně jinak, asi tak jak působí na každého na fotkách. Většinu co jsem viděla byla vlastně úplně jiná, než jsem doopravdy viděla já. Fotky jsou z různých míst, teré jsme během asi tří dnů navštívily a bylo to skvělý, každá jedna maličkost se mi líbila i kdyžs e to hned na první pohled nemusí zdát. Bylo krásně a teplo, takže jsem si opálila i tílko i kraťasy.









































tady jsme bydlely, některé okno napravo
a tady nalevo nakupovaly



















A nejlepší věc je ta, že jsem si asi 15 minut před odjezdem sehnala novou paměťovku, takže fotek mám asi kolem 500 a jsem z ní nadšená!

51 comments:

  1. Anonymous16:33

    prečo si prehodila gadgety na druhu stranu? daj to prosím naspať :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. chtěla jsem změnu a takhle jsem spokojená :)

      Delete
    2. vyzerá to takto pekne

      Delete
  2. skvěle napsaný a krásné fotky :) ta velká makronka je fakt nejlepší, vždycky si jí v Praze v Paul kupuju :)

    ReplyDelete
  3. Všetky fotky krásne,článok naozaj super,to že každý tam má Iphony tak to viem,haha..Dúfam,že čo najskôr navštívim Paríž <3

    ReplyDelete
  4. úplne krásne fotky a nový design je tiež úplne super :)

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky. <3
    My jsme hodně lidí potkávaly, než se zrcadlovkou, spíš s těmi velkými tablety v nějakém strašně luxusním a drahém pouzdře, jak to tam všude fotí. :D

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekné fotky aj si to pekne zhrnula..dúfam,že Paríž čoskoro navštívim aj ja:-)

    ReplyDelete
  7. nádhera,veľmi pekný a hlavne užitočný článok,ukladám si ho do záložiek a ak tam niekedy pôjdem a splní sa mi sen,tak si ho ešte určite prečítam :) snáď už aj s tou zrkadlovkou od canonu :D

    ReplyDelete
  8. a zabudla som napísať,že tá fotka pred eiffelovkou je dokonalá,si na nej veľmi pekná :)

    ReplyDelete
  9. krásný fotky... jela bych tam hned :)

    ReplyDelete
  10. jéé, ten text potešil. Vďaka tebe budem teraz čo-to vedieť o Paríži, keď tam v apríli pôjdem. Už teraz sa tešíím.♥ Inak skvelé fotky.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. tento článok ma teda bavil oveľa viac než prvá časť parížu (:D) keď som to čítala, nad veľa vecami som sa pousmiala, sú to skvelé fakty, ktoré si človek všimne počas krátkeho pobytu. vidím, že si si to užila. mne sa na francúzsku páči hlavne to ich bývanie. úzke ulice, balkóny plné muškátov. je to nádhera. a aj tie budovy, (napr. tá kde ste bývali) ten starý štýl, proste je to krása.

    ReplyDelete
  12. foto u Eiffelovky je TOP<3

    ReplyDelete
  13. To je taková nádhera <3

    ReplyDelete
  14. keď som tento príspevok otvorila povedala som si "toľko textu", ale oplatilo sa prečítať to, napísala si to naozaj dobre, zaujímavo :) a inak všetky fotky sa mi páčia, sú krásne :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Úplne prenádherné :3 Mojím snom je mať raz fotky po Eiffel Tower, a tebe sa tá tvoja vážne podarila;) feelikeunicorn

    ReplyDelete
  16. wow , nádherný článek.. doufám že se tam taky někdy podívám:-) ta první fotka je dokonalá ..jak vyfocená z kinofilmu:-)

    ReplyDelete
  17. Tá tvoja fotka pred Eiffelovkou je úžasná ! :) inak s tvojimi poznatkami úplne súhlasím, tiež som si to všimla keď som naposledy bola v Paríži.

    ReplyDelete
  18. Krásny článok aj fotky, veľmi zaujímavé :)

    ReplyDelete
  19. Super fotky!:-) S těmi velkými bankovkami to je tak i v ČR... :D
    Caatherine

    ReplyDelete
  20. Anonymous20:05

    Já nehápu, co máš s těma černochama. Kdyby se na tebe mačkali běloši tak je to lepší??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samozřejmě, že ne, já jsem to nemyslela vůbec nějak rasisticky, chtěla jsem tím pouze naznačit, že tam žije více lidí s tmavou pletí, než se světlou :)

      Delete
  21. skvělé fotky:)) ve Francii jsem byla minulý rok se školou a bylo to skvělé :) nejvíc se mi líbila katedrála Sacre Couer:)

    ReplyDelete
  22. tyjo, jak jsem to četla, připadá mi to, že jsi to psala v rozčileni z toho všeho :D wow. každopádně fotky jsou luxusní a vyšlo vám asi i počasí :))

    ReplyDelete
  23. Promiň, ale nepřijde ti tvé vyjadřování trochu rasistické? =/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc se omlouvám, já jsem to myslela s nadsázkou, vůbec nic proti nim nemám, jen jsem tím chtěla naznažit, že prostě tam taková rasa převažuje, ale vážně mi to nevadilo, samozřejmě jestli to tak působí hned to opravím a moc se omlouvám, opravdu to nebylo tak myšlené

      Delete
  24. Náádherný fotky,já vždycky lituju když se na něco takového koukám,že jsem se musela narodit v Čechách. Jinak to s těmi černochy jsem nečetla,ale dovedu si představit,že když se na tebe tlačí xx lidí, není to příjemný.:)) Ale lidi jsou na poznámky o rasách prostě hrozně citliví, v Londýně je hrozně moc Arabů a taky jsem už zažila,že když to někdo podotkl, schytal za to kritiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě je to líto, že to tak vyznělo, ale doopravdy s nima nemám žádný problém vůbec nic, jen jsem prostě napsala co tam vážně bylo, ale nechtěla jsem tím vůbec nic naznačovat, že mi to vadí, jen to tak prostě bylo, ale nevadilo mi to vždyť jsou stejní jak my tak co. Prostě tam bylo víc lidí s tmavou pletí, než se světlou :)

      Delete
    2. Já ti věřím,někdy se vyjádřit tak,aby to všichni pochopili správně, není úplně jednoduché:))

      Delete
  25. Pride mi vtipne ako som si v hlave hovorila tu som bola,tu tiez,aww tu sa mi pacilo :-D :-D

    ReplyDelete
  26. Skvělé fotky! Paříž ti závidím:)

    ReplyDelete
  27. Gorgeous background.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nádherné fotky, vyzerá to tam naozaj skvelo.Nikdy som tam nebola ale na taký výletik by som si rada zašla , závidím :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  29. Francie je krásná<3 ale eiffelovka mi příjde jako velký kus železa, byla jsem z ní zklamaná:(

    ReplyDelete
  30. Úžasné fotky :) tiež by som raz chcela navštíviť Paríž :) je to tam naozaj krásne a páči sa mi hlavne architektúra .. :)

    ReplyDelete
  31. Máš krásné fotky! Takové fotky budov a architektury se mi strašně líbí :)

    ReplyDelete
  32. Bože, na té fotce s Eiffelovkou jsi překrásná! Tu bych si doma aji zarámovala být tebou :D ... nádherná jsi tam, orpavdu. :) Hlavně to páčo máš boží. :D
    Jinak skvělé fotky, tady jsem snad viděla nejvíc fotek, co se Paříži týče, všude jsem vídávala jen ty základní památky.

    ReplyDelete
  33. Naprosto úžasné fotky! Hlavně ta tvá s Eiffelovkou - strašně ti to tam sluší! :)

    ReplyDelete
  34. to je božíí !! :) můžu se zeptat jakym obejktivem jsi všechno fotila , je to všechno padesátkou ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, všechny seťák se mi nějak nezvlezl do kufru :D

      Delete
  35. Taky bych tam chtěla, fotky jsou skvělý! :)

    ReplyDelete
  36. Znova nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  37. Fotky jsou nádherný :) já si zatím o cestě do paříže musím nechat jen zdát :(

    ReplyDelete
  38. nádherné fotky nádherného mesta :)

    ReplyDelete
  39. nádhera <3 celkově mám Tvoje fotky moc ráda.. a tohle je navíc Paříž.. :D:)) ale nemůžu si odpustit.. TY VLASY!!! <3

    ReplyDelete
  40. když tak koukám na ty fotky, tak se mi vybavil ten pocit, když jsem z dálky poprvé viděla Eiffelovku. byli jsme u Sacre Coeur a byla taková vlna naprostýho štěstí, ihned bych se vrátila! :)

    ReplyDelete
  41. Ahoj,
    to je ale fotek..hezké :). A parádní brýle!!

    P.S.: Jsem poprvé u tebe na blogu, líbí se mi moc název, mám ráda králíky a Alice in Wonderland.

    www.eiva.blog.com

    ReplyDelete
  42. Anonymous23:01

    fotky máš moc pěkný, ale moc nevím jakým metrem jsi jezdila, protože když jsem tam před týdnem byla já, tak jsem černochy a všemožně barevný lidi(nemyslím to nijak rasisticky, pouze jako fakt, že je Paříž opravdu hodně multikulturní) potkávala na každý lince kterou jsem jela:D dojížděli jsme z konce linky 13 a ráno s námi ve vagonu seděli jak kravaťáci tak černoši v teplákovejch soupravách, takže na "kasty" bych metro opravdu nedělila...

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.