Saturday, July 20, 2013

Lover of cats.

Snad ten nejpohodovější outfit ever. Ledabyle ohrnuté šortky z HMkové kolekce conscious, kupované asi před dvěma lety. Měly by být z oraganické bavlny a jsou děsně pohodlné, ale bílé. To je velká nevýhoda pro ty co se rádi válejí a mají štěstí na obzvlášť špinavá místa (můj případ), ale i tak je nosím ráda. K tomu triko s kočkama, jsem totiž "kočičkomaniak" s ustřiženými rukávy. Stačilo nazout oblíbené a roztrhané tenisky a je hotovo.













shorts-H&M, top-choies.com, shoes-TW, braceletes-DIY, watch-casio

28 comments:

  1. Pohodový,ale stejně úžasný outfit. Jsi úžasná:)

    ReplyDelete
  2. Taktiež milujem mačky, to tričko je úžasné a celkový outfit pôsobí príjemne ;) feelikeunicorn

    ReplyDelete
  3. Skvělé fotky! Sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  4. tie fotky kde ležíš su vždy super :) a cici su fajn :)

    ReplyDelete
  5. jak to děláš, že ve všem vypadáš tak dokonale Peťulko? :)

    ReplyDelete
  6. Jako obvykle paráda :)

    ReplyDelete
  7. Jojo, tyhle šortky si pamatuji, jsou skvělý!

    ReplyDelete
  8. Znova krásna :)

    ReplyDelete
  9. vyzerá to naozaj pohodlne!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. jsi tak krasna! strasne se mi libi, jak se oblikas ♥♥

    ReplyDelete
  11. Takovýhle outfity jsou v létě nejlepší. Jsi krásná!

    ReplyDelete
  12. To tričko ♥
    A na fotkách by si sa mohla viac usmievať:)

    ReplyDelete
  13. mmm musím si pořídit bílé kraťasy <3
    jsi micina <3

    ReplyDelete
  14. Ty šortky jsou krásný jen škoda že jsou ohrnuté,jinak ti ůsměv moc sluší!:-)

    ReplyDelete
  15. can qou blog a second outfit with your body?

    ReplyDelete
  16. Poslední fotka je vážně skvělá. :)
    Jinak jsem si všimla, že tohle tričko se stává oblíbeným u hodně holek. Ani se nedivím, je boží. :)

    ReplyDelete
  17. Pekné pekné ! :3

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. krásné šortky!

    ReplyDelete
  19. skvělý outfit :)) to tričko je super

    ReplyDelete
  20. to triko je naprosto dokonalé! též jsem kočkofil :D

    ReplyDelete
  21. krasna ♥ a kombinace je skvela, jsem taky kockomilovnik takze kazdy tricko s kocou je neco pro me :D

    ReplyDelete
  22. krásne. to tričko je super.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  23. nevím proč, ale tyhle šortky mi připomínají plínky... O_o také doma podobné mám :) na léto jako stvořené.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.