Sunday, July 14, 2013

Little talks.

Pár centimetrů mě pro dnešek chybí a ještě nějakou tu dobu chybět bude. Konečně začalo být trošku teplej, než předchozí dny a tak jsem vytáhla sukni a to u mě není moc obvyklé. K tomu už jen triko, které jsem si koupila přes týden v sekáči a nutně to potřebovalo něco denim a tak jsem sáhla po téhle tašce, kterou mám po mamce a je to jedna z mých oblíbených, už jen díky tomu, že je z rifloviny. Nakonec rozpadající se vansky, které se mi vzadu uplně odlupují a tak je budu muset brzo vyhodit a pořídit si konečně nějaké pořádné.














skirt-gate, top-secondhand, shoes-vans, bag-vintage, watch-casio, braceletes-diy, cross bracelet-sperky-365

40 comments:

  1. Anonymous16:24

    Peti být Tebou začnu nosit vlasy zase zpět, ne tuhle pravidelnou pěšinku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak já se vám ukážu zase s jak to mám normálně a myslím, že to bude ještě horší než teď :D

      Delete
  2. Kabelka je super!:) mám doma nějaké odstřižky z džínoviny a už se nějakou dobu chystám sešít si z nich kabelku. Sukně ti moc sluší!

    ReplyDelete
  3. mě se pěšinka uprostřed líbí a moc ti to sluší!!

    ReplyDelete
  4. ta sukýnka je bezvadná... moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  5. Tá taška je fakt veľmi pekná:-)

    ReplyDelete
  6. pěkná taška a boží vansky <3 moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  7. máš krásne vlasy :)

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  9. Taktiež som nadšená, že vyšlo slnko, no ja som ešte mala rifle, kvôli tomu, že ráno pršalo a potom bolo už poriadne horúco;D Inak veľmi sa mi páči tvoj outfit, najmä ten top:) feelikeunicorn

    ReplyDelete
  10. krásne fotky, si vždy tak prirodzená :)

    ReplyDelete
  11. tá sukňa je krásna :)

    ReplyDelete
  12. moc pěkný fotky:) ta sukně je krásnáá

    ReplyDelete
  13. Jezuuu, ti králíčci tady jsou tak roztomilí. :D
    Moc se mi líbí ta taška po mamči. :)

    ReplyDelete
  14. Strašně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  15. pekné tričko a celkovo si veľmi krásna :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. Sluší ti to! Pěkný outfit! :)

    ReplyDelete
  17. Super cute outfit.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ta kabelka je moc hezká, ale zvolila bych jí k jinému outfitu, stejně jako ty botky:-) Ale to je jen můj názor, každému se samozřejmě líbí něco jiného. Sukýnka je povedená a tričko taky - natož, že je se sekáča:-)
    Caatherine

    ReplyDelete
  19. ta taška je fakt skvelaaa.

    ReplyDelete
  20. prosim ta ako sa vola ten secondhand do ktoreho chodis? (mas odtial super veci :)) pomohla by si mi dat prosim ta adresu?
    :)

    ReplyDelete
  21. Ááá máš boží mamku která ti dá tak super kabelku. Když jsem jí viděla ,koukala jsem na ní celých pět minut.. tak kabelka je prostě ůžasná! super outfit!

    ReplyDelete
  22. Anonymous17:22

    proč vždycky stojíš na těch listech ? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. protože na tomhle místě prostě jsou kousky kůry, nikoli listy :)
      to je jako by ses zeptal/a proč stojíš na téhle silnici :)

      Delete
    2. Anonymous19:32

      aha promin nevšimla jsem si ,že to je kůra...

      Delete
    3. v pohodě, já na detaily nehraju :) nepotřebuju být za každou cenu zákeřná :)
      pochopila bych to kdyby to byl každý outfit, ale fotím i na jiných místech :)

      Delete
  23. Ta sukne je bezvadna!)

    ReplyDelete
  24. Krásná jako vždy a ty vlasy jsou náhodou super!

    ReplyDelete
  25. vyzerá to super, ale dala by som si asi iné boty :)

    ReplyDelete
  26. Tričko a sukně jsou parádní, ale nesedí mi k tomu ta taška.

    ReplyDelete
  27. Paradny outfit!! :) A sukne nos častejšie ;)

    ReplyDelete
  28. Love your style~~

    ReplyDelete
  29. Krásna ako vždy

    ReplyDelete
  30. Anonymous17:41

    Peti super!! :) Můžu se prosím prosím zeptat seženu ještě v gatu tu sukni nebo si ji kupovala už dřív?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to už asi ne, jsou to asi dva roky co ji mám, ale často se objevuje znova :)

      Delete
  31. Anonymous10:13

    trapas promin ale ty tvoje hadry jsou divné píšeš to jako bys byla nějaká modelka což nejsi a s tvou krásou nikdy asi nebudeš sorry ale ty tvoje hadry jsou jak vytahaná látka absolutně to neumíš sladit a většina si z tohoto blogu děla akorat srandu

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.