Thursday, July 18, 2013

I just love it.

Mám za sebou další "máčecí" den to znamená celý den v bazéně a k tomu perfektní opálení. Za dva dny jsem chytla docela barvu a tak se mi vypálily i tenoučké ramínka od plavek. Každopádně teď jsem nejspíš někde v davu a užívám si konečně nějaký ten festival, za což jsem moc ráda a taky se těším na setkání s Erkou a třeba potkám i někoho jiného!
 zrcadlová musí být!


 radost na rozdání
 válečka v trávě
 koupili jsme si look like penny
 moje věčná závislost
 fettuccini z lidlu, velký pytel a sleva
 leopard za dvacku!
 celozrnné špagety, brynza, cubulka
 cats lover
 jednoduše a barevně
 všechno co doma mám, stačí mi jen pár drobností
 <3 I just love it
 Peťa a bráchův snapback
 <3
 nejoblíbenější a zároveň všechny co mám
pařížská WTF momentka na závěr

45 comments:

  1. Krásný fotky ta v trávě je nádherná ! :)

    ReplyDelete
  2. Nádherná jsi:-*

    ReplyDelete
  3. skvělý fotky!:)

    ReplyDelete
  4. TA ČERNOBÍLÁ FOTKAAAAAA:)

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky ,máš boží šperkovnici! já vždycky seženu hrozně malé šperkovnice:-(

    ReplyDelete
  6. Opět skvělá dávka fotek <3

    ReplyDelete
  7. Ty brýle jsou dokonalé, taky bych jedny brala :-)

    ReplyDelete
  8. Verr18:17

    Ta první fotka se mi líbí, takhle vlasy-dozadu, ti moc sluší. Odkud máš tu šperkovnici? Taky bych nějakou potřebovala :

    ReplyDelete
  9. Krásný fotky Peti :-))

    ReplyDelete
  10. jé, ta šperkovnice :-)

    ReplyDelete
  11. Fajn fotky:-) Sluší ti to :-) Já jsem černoch po půl hodince na sluníčku, takže takové dilema naštěstí nemám:-) Jen jsem teď neměla na opalování vůbec čas. Snad zítra:-)
    Caatherine

    ReplyDelete
  12. nejlepší fotky♥♥♥♥ krásně se na to kouká:)

    ReplyDelete
  13. Tohle je ten nejlapší random! (trapas, píšu Ti to u každého :D)...na první fotce vypadáš nádherně :)a sbírčička eiffelovek je rozkošná :)...mimochodem- ty bryndzové těstoviny vypadají perfektně-ten sýr miluju, tak nechápu, proč mě to ještě nikdy nenapadlo :)

    ReplyDelete
  14. Na té fotce s kšiltovkou vypadáš absolutně nejlíp! :)

    ReplyDelete
  15. nejlepší fotky !!! :)

    ReplyDelete
  16. skvele fotky ako vždy uži si festival :)

    ReplyDelete
  17. ta šperkovnice je dokonalá!!! odkud ji máš?:)

    a dala bych si bryndzu <33

    ReplyDelete
  18. Úžasný fotky, ta černobílá se snapback je nejlepší! :)

    ReplyDelete
  19. Hezké fotky, šperkovnice je perfektní a fotky jídla, mňam, mňam :)

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. ťuťu, těším:*

    ReplyDelete
  22. Snapback z GATE? Mám rovnakú :D :)

    ReplyDelete
  23. užij si to:) k nám přijela pouť tak teď budu dva dny konečně taky jinde.

    ReplyDelete
  24. úžasné fotky, uži si festival

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  25. Úžasné fotky! :) Tyhle články mě baví! :D

    ReplyDelete
  26. skvely post :) uzi si festak a prosim kde jsi koupila Penny board?

    ReplyDelete
  27. super fotky! :)

    ReplyDelete
  28. Great photos! (:

    ReplyDelete
  29. Ta první fotka!♥ Super fotky :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  30. Super fotky :) A festival si pořádně užij!

    ReplyDelete
  31. Boží fotky :) a závidím ti opálení, já se ho nikdy nedočkám :D

    ReplyDelete
  32. snad tě na colours potkám chichi
    A to tričko s tou kočkou chci! je naprosto božské!

    ReplyDelete
  33. ta otka v trávě je strašně kjut)

    ReplyDelete
  34. pekné fotky, dúfam, že si to na festivale užívaš:)

    ReplyDelete
  35. Uuuuh, parádní random, ta fotka, jak se válíš v trávě - so sexy! A užij si Colours!

    ReplyDelete
  36. kvelé veci a fotky :O

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  37. moc hezké fotky! mám strašně ráda randomy:)

    ReplyDelete
  38. skvelý random! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  39. Krásná šperkovnice, mně by se tam ale nic nevešlo :-)

    VELKÁ giveway

    ReplyDelete
  40. krásne fotky :) uži si festival :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  41. Nádherné fotky, najmä tá prvá, veľmi ti to pristane;) feelikeunicorn

    ReplyDelete
  42. skvělý, tyhle články mám hrozně ráda. :)

    ReplyDelete
  43. úžasný fotky, tu paříž ti šíleně závidím! :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.