Thursday, July 4, 2013

Homemade tofuburger.

Další post na řadě je food post. Je to takový tip na večeři nebo na oběd v mém případě. Dělala jsem dva typy: pro bráchu s kuřecím a pro mě s tofu a o ten se právě jedná. Není to vůbec nic složitého a zvládnete to během chvíle, tak se do toho můžem pustit.


Potřebujeme: Opečené tofu na plátky - já mám uzené, bulku na hamburgery, kečup, "dresing"- zakysané smetana s trochou libečku a máty (doma jsem měla jen tohle, ale je to na každém), zeleninu - rajče, ředkvičky, salát, okurek a kečup.




Postup:

Nejdřív si rozkrojíme bulku a dáme ji na suchou pánev opéct cca na dvě minuty jak kdo chce a má ráda, mezitím si můžeme opékat tofu. Po tom co máme suroviny nakrájené (rajče, ředkvičky, okurek na plátky), můžeme začít chystat. Připravíme si i dresing nasekáním "bylinek". Dál už jsem vrstvíme podle chuti a nálady. Jinak kdo chce přidává i sýr, ale já ho v této kombinaci moc nemusím.


21 comments:

  1. Tady dělávám domácí burgery, akorát místo tofu opeču mletý maso, takže pro někoho, kdo se snaží trochu zdravě stravovat, je tohle dobrej tip :)

    ReplyDelete
  2. vypadá to lákavě, nikdy jsem tofu neměla, ale ráda bych ochutnala:)

    ReplyDelete
  3. Ta pevná padeskátka fotí opravdu úžasně! Super článek:) :)

    ReplyDelete
  4. Tofu jím pořád ! Ale mohla bych si vlastně s ním udělat takhle jakoby hamburger , já normánlní hamburger nikdy nejedla , ale vsadím se že tenhle musí chutnat stokrát líp a je i pro zdraví .. ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. toto vyzerá úžasné. hlavne kvôli tomu tofu, takže určite budúci týždeň vyskúšam. :)

    ReplyDelete
  6. Tyjo, asi mám na něj chuť! :D

    ReplyDelete
  7. No, tofu jsem nikdy neměla, ale určitě bych si dala :). Mňam!

    ReplyDelete
  8. mňam, mňam. tofu zbožňujem! :)

    ReplyDelete
  9. Tofu jsem nikdy neměla a ani mě to neláká:D

    ReplyDelete
  10. Vyzerá to úplne skvele!

    ReplyDelete
  11. Tofu jsem ještě nikdy v životě neměla, takže díky za tip určitě hamburger někdy zkusím :))

    ReplyDelete
  12. vyzerá to chutne :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. mňaaamka!! :)

    ReplyDelete
  14. Také jsem dnes měla k obědu domácí tofu burger, miluju ho! Já jen teda používám nejraději tofu s řasou a barbecue omáčku :)

    ReplyDelete
  15. mnaaam ♥! mně tyhle věci sice dělá potom problém jíst (nevejdou se mi do pusy :D), ale to mi nebrání je milovat

    ReplyDelete
  16. vypadá to moc mnamkove a tez me bavi tohle vrstveni na celozrne bulce apod...vetsinou jeste zapíkám,)

    ReplyDelete
  17. Zrovna když mám hlad tak všichni dělají článek o jídle!:D

    ReplyDelete
  18. To vezerá super určite vyskúšam ! :) A ta animácia je top ! :D ;)
    PS: pozývam ťa na giveaway http://onewaytofashion.blogspot.sk/2013/07/persunmall-giveaway.html

    ReplyDelete
  19. přesně takový hamburger si taky občas dělám, a ten gif je super :)

    ReplyDelete
  20. nevěřila bych, že to řeknu... ale mňam! nejsem totiž příliš velkej fanda tofu, ale tohle vypadá lákavě :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.