Tuesday, July 2, 2013

Hey Frisco!

Momentální stav je asi takový. Kufr je způlky naplněný, 50 procent je riflových věcí, nemám paměťovou kartu do foťáku, takže zůstávám na 150 fotkách, všechny boty mám hnusný a špinavý, nestíhám vůbec nic. Taky nemůžeme sehnat ideální vlak, všechny moje zatracený tekutiny mají víc něž 100ml a pytlíky na to malé rozměry. Všechno pořád dokola, pro mě je to jeden z nejvysněnějších okamžiků momentálně, jelikož se do ciziny nemám jak dostat ve většině případů, takže se dost těším a zárověň obávám. Pár článků mám přichystaných, takže tak.











top-jeans club, shorts-F&F, shirt-zlz.com, loafers-deichmann

39 comments:

  1. Mňam, mám teď chuť na frisco :D Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  2. Úžasný loafersky!♥ Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  3. Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  4. škoda tej karty,150fotiek je dosť málo,no teším sa aj na tie :)) uži si to

    ReplyDelete
  5. Anonymous18:58

    x rovnakych fotiek, rovnakych poz, a ešte k tomu ten ošupany lak -_- to snad nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě nepřijde, právě jsem vybírala ty jiné a za lak se omlouvám, janě zapomněla jsem si to upravit, stane se :)

      Delete
    2. anonym zas pičuje -_- ježiš no a co že má ošoupaný lak -_-

      Delete
  6. Uži si to :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous19:01

    tie kraťase sa mi moc nepáčia ale zato košeľa a tričko sú super :))

    ReplyDelete
  8. Frisco je nej a jedno mám vlastně v ledničce , jdu tam :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. ta kosile s tim trikem vypada perfektne)

    ReplyDelete
  10. super karkulkovský mokasíny, karkulko :)

    ReplyDelete
  11. ó, ale tak vždy lepšie 150 než nič. nie?:) a si krásna!

    ReplyDelete
  12. pěkná barvička loafers :)

    ReplyDelete
  13. No jo,balení,to znám:D Jinak skvělý fotky,hrozně ti to sekne.

    ReplyDelete
  14. No jo,balení,známe:D Jinak supr fotky,hrozně ti to sluší

    ReplyDelete
  15. Přesně taková příchuť frisca se mi teď chladí v ledničce. :D Ta košile se mi moc líbí! :) Jinak ať teda dojedeš kam máš a se vším všudy. :D

    ReplyDelete
  16. Krásna! :) poriadne to tam roztoč a uži si to, hlavne nestresuj! ;-D

    ReplyDelete
  17. Ty aj frisco ste naj! Skvelý top! A držím palce nech ti všetko výjde v poriadku :)

    ReplyDelete
  18. super fotky:) a tak si to tam pořádně užij!

    ReplyDelete
  19. Peťo moc si to uřij i za mě!!!! Musíme se zase vidět <3

    ReplyDelete
  20. Trošku optimizmu :D uži si to :) outfit je skvelý !

    ReplyDelete
  21. naprosto božíííí !!!

    ReplyDelete
  22. Krásne fotky :) XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. Dokonalé fotky, nemám slov, moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  24. užij si paříž a všechno to zdokumentuj!:)) až přijedeš, tak tě očekáváme na další návštěvě v kloboukách :**

    ReplyDelete
  25. skvělý outfit!! ty boty jsou skvělé ;-))

    ReplyDelete
  26. Super! Nejvíc se mi prostě líbí ta košile:))

    ReplyDelete
  27. Hlavne pozitivne..určite sa všetko zvládne:-) aj ja sa budem podobne baliť tak už sa teším :-D

    ReplyDelete
  28. Strašně moc ti to sluší! :) a ať ti všechno vyjde, hlavně si to užij! :)

    ReplyDelete
  29. úžasný outfit:) takýto štýl sa mi k tebe úplne hodí;)

    ReplyDelete
  30. skvelé tričko.<333

    ReplyDelete
  31. stresu se většinou při cestování vyhnout nejde, no, každopádně to za to určitě stojí a moc si to užij!!! :)

    ReplyDelete
  32. v Paříži jsem nikdy nebyla, ale o to víc se budu těšit na všechny fotky, moc si to užij:)

    Jinak na a mém blogu právě probíhá Persun Giveaway:)
    http://dreaming-fool.blogspot.cz/2013/07/persunmall-giveaway.html

    ReplyDelete
  33. Ach, ty tvoje vlasy!:D Sluší ti to a znám ty honičky, když si někam balím věci:D ... Každopádně ti dovolenou moc závidím, taky jsem chtěla jet, ale přítel jaksi nemá penízky:(
    Caatherine

    ReplyDelete
  34. Neboj, to jsi určitě všechno vyřešila, 150 fotek je teda dost málo, já plánuju aspon 2000 nafotit :D Užij si toooo!

    ReplyDelete
  35. Taky balím a vůbec nic nestihám! pomoooc :D
    každopádně to na tobě není vůbec poznat, sluší ti to jako vždy!

    ReplyDelete
  36. Moc povedený outfit, tak košile i triko jsou bomba!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.