Saturday, July 6, 2013

Daily adventure.

O víkendu jsme byly s mamkou u babičky, takže jsem rovnou nafotila tolik fotek kolik mi jen bylo povoleno kapacitou karty a teď vám je ukážu. Většinou jsou to momenty kdy jsem vůbec měla čas fotit a měla jsem foťák při sobě. Na večeři jsme měla výbornou grilovanou makrelu, kterou jsem chtěla fotit, ale nakonec jsem ji snědla dřív, než bych fotila. Jinak klasika válení a procházky se Sindou a obíračka všech možných plodů na zahrádce. Jinak myslím, že fotky komentář nepotřebují, určitě si sami uděláte obrázek i úsudek.

















30 comments:

  1. tak to sis užívala :) a Sinda je krasavice

    ReplyDelete
  2. Fotky s pesanem jsou krásný ! :)

    ReplyDelete
  3. krásne fotky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  5. Moc vám to na fotkách sluší:)))

    ReplyDelete
  6. Pěkné fotečky, sluší to to :)
    Caatherine

    ReplyDelete
  7. moc pěkné fotky :) koukám, že ti to sluší i bez makeupu, asi přirozená krása :)

    ReplyDelete
  8. Máš nádherného havka :) Krásne fotky :))

    ReplyDelete
  9. Anonymous17:42

    Kdo jsou ti lidi na fotkách?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje mamka se sestrou a jejich rodiče - moji prarodiče :)

      Delete
  10. Jů, takovej sladkej pes!:)

    ReplyDelete
  11. Té paní na těch čenobílejch fotkách jsi strašně podobná ... :D ( babička nebo mamka ? .. )

    ReplyDelete
    Replies
    1. na prvních je mamka se sestrou a pak babička :)

      Delete
  12. nádherné fotky,hlavne posledná :))

    ReplyDelete
  13. až děsivě rozkošný pejsek <3 moc vám to sluší!:)

    ReplyDelete
  14. Anonymous19:00

    Muzu se zeptat, v jakem meste babicka bydli? Je mi to nejak povedome:-) mas uzasneho psa a na fotkach ti to jako vzdy slusi, pokazde obdivuji tve vlasy:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mi ten kostelik zatracene neco pripomina :)

      Delete
    2. můžeš, ale ten kostelík není u babičky je to focené v Tovačově, kousek od vesnice kde babička bydlí a myslím, že tam to určitě neznáš, taková málá vesnička Polkovice :)

      Delete
  15. ty stary fotky jsou dokonaly)) jinak na te predpredposledn fitce máš úplně dokonalou sukni (teda kousek sukně, pokud to dobře odhaduju :D) můu se zeptat odkud ji máš? ))

    ps: budu moc ráda, když se zúčastníš giveaway u nás na blogu http://dienosaur.blogspot.cz/2013/07/give-photo-away.html o analogovej foťák)

    ReplyDelete
  16. krásne fotky. obzvlášť ty v outfite s džínsami (ktoré sa mi neskutočne páčia) a tie staré fotky sú dokonalé.

    ReplyDelete
  17. skvělý ten outfit s džínama!! <33

    ReplyDelete
  18. ja takéto fotky veľmi lubim! :)

    ReplyDelete
  19. Krásne fotky ! :)

    ReplyDelete
  20. Krásné fotky, pejsek je krásný:) Přidávám se k holkám výše že kostelík mi také nějaké město připomíná.
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. ÁÁÁÁÁÁ ten pejsánek je naprosto boží,chci ho domů! Hned!:)

    ReplyDelete
  22. Tie fotky kde sedíš na zemi sú úplne dokonalé!

    ReplyDelete
  23. tie fotky sú krásne ,hlavne tie so psíkom :))

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  24. krásné!A na všech ti to sluší :),pejsek je nejlepší ;)!!!!

    ReplyDelete
  25. celá maminka :)) úplně stejný vlásky máte!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.