Monday, July 29, 2013

Colours of Ostrava.

Konečně jsem se dostala k fotkám z Ostravy. Každý rok tam jezdíme za rodinou a teď jsme se s mamkou rozhodly jít konečně na Colours of Ostrava a bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí. Válení a odpočinek na zahradě jsem střídala s Erkou a večer koncerty ve Vítkovicích. Lístky jsme měly na čtyři dny, ale nakonec kvůli času jsme musely s mamkou oželet nedělní koncerty. První den jsme stihly skvěle a stejně tak další kdy jsme zůstávaly až do konce, takže jsem další den vypadala jako přejetá parním válcem, jelikož jsme se vracely kolem druhé nebo třetí hodiny ráno. Dny vám popíšu podrobněji níž.













 První den - čtvrtek
Hned u vstupu jsme dostaly různé brožury a plánky koncertů, což mě hodně potěšilo i když jsme se následovně vždycky chystaly kam, kdy a na co půjdeme, vždycky se plánek hodil. Hlavně ze začátku kdy jsme se nemohly nikam dostat je to tam vážně hodně, ale hodně velké. První den jsme přijely myslím kolem sedmé a byly jsme tam až do půl jedné a byly jsme nadšené. Nejvíc Plastic People Of The Universe. Taky se tam dá koupit vážně dost jídla a všechno vypadalo skvěle, ale my jsme si zamilovaly vietnamské závitky ty byly super!












 Druhý den - pátek
Ten začal klasickým ránem kdy jsme zkontrolovala jak strašně vypadají mé boty a následovně jsem se těšila až poznám Erku. Potkaly jsme se a já jsem hned začala mluvit a do soboty jsem nepřestala (Erka potvrdí :D). Prošly jsme sekáče a obchody, měla jsem to nejúžasnější kaštanové pyré a taky jsme něco málo vyfotily, potkaly Beth, která byla naprosto super. Pobavily jsme se fotkama a taky nás vyfotily s pivem a prostě moje osudové jméno lidí, kteří mi sedí bude určitě Terka, na to dám krk. Jinak večerní coloursy byly díky vyčerpávajícímu dni dost náročné, ale bavila jsem se fotila a poznala spoustu nových kapel. No a já zapomněla my jsme s Erkou "dvojčata", takže naše stejné telefony.





Den třetí - sobota
Další sraz s Erkou, dalších několik hodin neodmyslitelné zábavy. Posezení ve Starbucks s ledovým čajem a fotkama z náměstí a taky můj první autogram (moc zdravím vlastníka <3). Jinak další festivalová nálož. Vyzkoušela jsem nejlepší sushi v mém životě a taky molekulární koktejl. Oboje byly vážně nepřekonatelné. Jinak moc děkuju Erce za společnost, bylo to jedno z nejlepších setkání!

30 comments:

  1. skvelé fotky! :) určite si si to užila!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky a hezky napsané:)

    ReplyDelete
  3. tvoja ( btw velmi pekná) kamarátka má super sukňu !!
    super fotky :)

    ReplyDelete
  4. vypadá to že sis to užila jak nejvíc si mohla, s Erkou vám to moc sluší, musely to být skvěle strávené dny)

    ReplyDelete
  5. Do Ovy to mám kousek taky jsem tam chtěla jít, parádní fotky :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    ReplyDelete
  6. geniálne fotky!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. skvělé fotky, určitě jste se skvěle bavili! :)

    ReplyDelete
  8. Skvělé to muselo být :))
    Já byla na Zelenvé vodě a parádička ! ♥

    ReplyDelete
  9. aww, můj druhý domov :) skvělé fotky, ta sukně je skvělá, ale nejvíc ty kraťasy s bartem :)

    ReplyDelete
  10. Muselo být fajn, mám v plánu příští rok:)

    ReplyDelete
  11. Super fotky, muselo to být vážně super :)

    ReplyDelete
  12. To muselo být fajn, taky bych se tam někdy ráda podívala :)

    ReplyDelete
  13. ty šortky s bartem sou super! a dala bych si sushi!!! ♥

    ReplyDelete
  14. urcite to bylo fajn,fotky pusobi radostne :-)

    ReplyDelete
  15. Muselo to být ůžasný ,skvělé fotky:-)

    ReplyDelete
  16. Aaa, tam to bylo proste tak skvely, beztak jsem byla nejvic paf z velikosti te tovarny!

    ReplyDelete
  17. vlastník taky zdraví a děkuje! :)

    ReplyDelete
  18. Podle fotek to vypadá, že to bylo super! :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous04:09

    Coloursy mi vůbec nepřipadají tak skvělé. Nechápu ty poláky, pražáky atd. co jedou SEM do ostravy jenom na coloursy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi zase skvělé připadají a už k Ostravě patří, je to jediná doba, kdy Ostrava na chvíli ožije a ukáže se v lepším světle než černá Ostrava plná smogu. Podle mě je to nejlepší festival v ČR, jak prostředím a atmosférou, tak pestrým výběrem hudby.

      Delete
    2. přesně, souhlasím s mayou;) a ještě k fotkám teda - ty kraťasy s bartem jsou geniální:D

      Delete
  20. vydarené fotky! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Muselo to být fajn. Já celou dobu sledovala Tomorrowland<33 jednou se tam dostanu, haha.

    ReplyDelete
  22. super fotky, si skvele oblečená a z toho sloganu že vaše hovna naše radosť nemôžem. :D

    ReplyDelete
  23. Vypadá to zajímavě,i když mě na festivaly neužije. A šíleně ti to tam sekne:D

    ReplyDelete
  24. V Ostravě sem nikdy nebyla, musím napravit :) jinak ti to moc sluší!

    ReplyDelete
  25. wow, to zázemí toho fesťáku! tam bych se večer i bála :D

    ReplyDelete
  26. z fotek je dobře zachycená atmosféra celého festivalu

    ReplyDelete
  27. fakt škoda, že sme sa nestretli :-/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.