Monday, June 17, 2013

What we did over the weekend.

O víkendu jsem byla konečně za holkama. Strašně mě mrzí, že kvůli Paříži nemůžu jet zase do Chortvatska, kdybych měla na výběr tak si nejspíš vyberu týden s holkama. Přes vínend jsme se pěkně nasmály, byla jsem strašně ráda, že jsem všechny po dlouhé době zase viděla. Pořádně jsem se najedla, načerpala nové recepty. Jezdila jsem na kole jako blázen a spala s Terkou na jedné posteli. Teď pro shrnutí ve fotkách.
 hodně se fotilo, aspoň máme další společnou!


 Rozárka se válela
 hodně se pilo 
 postavili jsme bazén
 fotila se Zuzka
 a nejlepší sestry!
 sešly jsme se jako parta vansek
 fotila se Terka, fotila se Sunny
 fotila jsem se já i Zuzka
 dost jsme se bavily
 chytaly brouka na rohlík
čistilo se
fotil se i Dodge
 a Jackie
 fotilo se na Lomo
 chystalo se
 jezdilo se
 a když se nejezdilo, tak se cválalo
 sedělo se na dečce
 a když se nejezdilo na koních, jezdilo se na kole, situace jezdíme si na kole, které není naše a utekly nám koně
nakonec se napouštělo

28 comments:

  1. situácia s bicyklami ma dosť pobavila :D krásne fotky,musel to byť skvelý víkend :)) vansky máte všetky tri super

    ReplyDelete
  2. jééj, vidím, že si mala super víkend :)

    som rada, že už nie si pesimistická, takto to je oveľa lepšie (:

    ReplyDelete
  3. vyzerá to ako skvelý víkend :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous19:55

    Ty jsi vesan Peťo! Lajk za to!

    ReplyDelete
  5. ááá to je super ! ♥

    ReplyDelete
  6. Roztomilé fotky! :3

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky:) moc ti to na všech sluší:)

    ReplyDelete
  8. Koukám že to musel být povedený víkend :)
    Lepší než já - pracovně :/
    Tínka

    ReplyDelete
  9. It's better than everything

    ReplyDelete
  10. Krásný fotky!!:)

    ReplyDelete
  11. to jsou krásné fotky, máte roztomilá zvířátka :)

    ReplyDelete
  12. juuu takéto koníkové fotky, to ja môžem takéto ^_^ a muselo byť super :)

    ReplyDelete
  13. ste krásne , fotky sú úžasne ! :)

    ReplyDelete
  14. krásné fotky, je vidět že jste si víkend užily, Rozárka je úžasná <33)

    ReplyDelete
  15. krásný fotky a moc vám to sluší!:)

    ReplyDelete
  16. Nádherný roháč! :)

    ReplyDelete
  17. fotky jsou vážně moc krásný!:)

    ReplyDelete
  18. top fotky a tie popisy úplne super ! :D ;)

    ReplyDelete
  19. super letní fotky!!:) a ten bazeen ♥

    ReplyDelete
  20. takovou pohodu ti závidím :)) na vesnici se zvířaty, přáteli a v krásné přírodě je stejně nejlépe!

    ReplyDelete
  21. Ježiš, ty jseš tak krásná bez make-upu, že to ani není možný! Z těch fotek jde taková pozitivní energie.. muselo to tam být krásný :)

    ReplyDelete
  22. nejdokonalejší fotky a to myslím vážně :O
    ta s tím broukem na rohlíku nebo ty s tím koněm nemůžu se nabažit :)
    fakt se ti povedly :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.