Sunday, June 23, 2013

We Can't Stop.

Přes víkend jsem byla u Sárky a Helči, takže jsem se včera tak nějak regenerovala. Vážně skvěle jsem si to užila, pobavili jsme se, poznala jsem zase nové lidi a nejlíp jsme oslavili začátek prázdnin. Jen všechny fotky teda stojí za to :D. Jinak jsem tam potkala i svou nejlepší čtenářku a pak jsme spolu byly snad celou party. Dešně mě to potěšilo a za to jí ještě jednou děkuju, bylo to vážně skvělý! Dneska jsme se vzbudila snad s nejvíc kudrnatýma vlasama a nepohnu s tím, takže se omlouvám.








skirt-H&M, top-choies.com, loafers-sportsdirect

53 comments:

  1. to tričko je skvelé
    a vlasy máš aj takto dobré, o to sa neobávaj :)

    ReplyDelete
  2. Chci takové vlasy! Strašně pěkná sukně:)

    ReplyDelete
  3. Jee hrozne ti to slusi, a ty kudrnate vlasy:)

    ReplyDelete
  4. ty vlasy jsou právě úžasný:)

    ReplyDelete
  5. tričko! :3 hipstä

    ReplyDelete
  6. sukňovy dvojčataaaa :D to triko je super a ty vlasy se mi takhle líbí! vypadáš tak spirituálně :D :)
    Ady.

    ReplyDelete
  7. jsi úžasná<3 ty i outfit,zase boží:)

    ReplyDelete
  8. nádherné tričko :OOO♥♥♥ z kama??

    ReplyDelete
    Replies
    1. to mi nedělejte, je to pod tím napsané i odkaz :)

      Delete
  9. Úžasné, neskutočne krásny outfit. A tie kučeravé vlasy sa mi veľmi páčia. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/?

    ReplyDelete
  10. Strašne ti ide tá sukňa!! :-)

    ReplyDelete
  11. ty vlasy, sukně ..celá!
    užasná si !

    ReplyDelete
  12. wow, ta sukně nemá chybu!

    ReplyDelete
  13. jednoznačne najlepší outfit, čo tu bol (je to asi otázkou vkusu, ale momentálne som in love s podobnými vecami) maxi sukňa a k tomu ešte pásiky (to je hotový raj) a tričko je tiež skvelé. a tie vlasy máš takto nádherné, skús ich tak často nežehliť, vyzeraš s nimi krásne (ako však vždy)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju!!
      neželím si je právě skoro vůbec jen nahoře kde to mám krátké, jinak to mám tak, že mi vlasy vyžehlit ani nejdou musela bych nad tím trávit dost času :)

      Delete
  14. super kučeravé vlasy ! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous18:52

    bože to je des.. ten outfit...prepáč

    ReplyDelete
    Replies
    1. v pořádku, chápu, že se každému nemusí líbit :)

      Delete
  16. Tady vypadáš úžasně! :)
    Sheisbrunette

    ReplyDelete
  17. Kudrliny ti náhodou moc sluší !

    ReplyDelete
  18. bože úžasný!!!!
    we can't stop and we won't stop <3

    ReplyDelete
  19. na týchto fotkách nie si pekná ako vždy, ale krásna, a to nepreháňam. tie vlasy ti naozaj pristanú!

    ReplyDelete
  20. Anonymous19:28

    ReplyDelete
  21. Tie vlasy sa mi takto hrozne páčia.. veľmi ti to pristane :-)

    ReplyDelete
  22. nádherná outfit :) to tričko sa mi strašne moc páči

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. Krásný vlasy!:))

    U nás na blogu giveway!:)

    ReplyDelete
  24. nejlepší outfit, který jsem u Tebe viděla Peťulko!! Jsi dokonalá!! <3

    ReplyDelete
  25. Anonymous20:09

    Tohle se asi lidem od vás nelíbilo co? nebo jsi se šla jen z domova vyfotit........

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne byla jsem v tom normálně venku, pošla jsem skoro celé naše město a sídliště a dívali se po mě, ale tak to mi nevadí když je mi v tom fajn a líbí se mi to tak proč ne :)
      a ve všem chodím normálně ven, k čemu by mi to potom bylo nebudu se přece řídit tím co se lidem u nás líbí nebo ne :)

      Delete
    2. Přesně tak :)

      Delete
  26. Anonymous20:09

    Jeee souhlasím s ostatními, jeden z nejlepších outfitů vůbec :)

    ReplyDelete
  27. krásné triko:) moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  28. Anonymous20:56

    s takýmito vlasmi si najkrajšiaa! a úžasné tričko máš ♥ ☺

    ReplyDelete
  29. Tohle je vážně moc pěkné! strašně ti to sluší! :)
    Style Without Limits

    ReplyDelete
  30. Anonymous22:08

    nelibi vubec, nesedi k sobe ani jeden kousek ;-)

    ReplyDelete
  31. miluji maxi sukně či šaty, miluji pruhy, miluji tvoje vlasy, miluji trička podobného typu a asi tak trochu miluji i tebe za tento outfit<3 nej!!!

    ReplyDelete
  32. hrozně bych chtěla vlasy jako máš ty :)

    ReplyDelete
  33. Úžasná si ♥ a najlepší TOP

    ReplyDelete
  34. na prvej fotke vyzeráš najlepšie a skveleee tričko.^^

    ReplyDelete
  35. Tričko je skvelé!

    ReplyDelete
  36. ty vlasy jsou úžasný! jsi krásná :)

    ReplyDelete
  37. ty tvoje vlasy takhle stejně vypadají nejlíp! závidím Ti je :))

    ReplyDelete
  38. Takhle ti ty vlasy sluší uplně nejvíc :)

    ReplyDelete
  39. to tričko je krásne!
    a vlasy ti takto pristanú :)

    ReplyDelete
  40. Kudrnaté vlasy jsou paráádní a outfit nezvyklý, ale líbí se mi!

    ReplyDelete
  41. super outfit a tie vlasy sú takto skvelé,no ich takto častejšie !:))

    ReplyDelete
  42. Hezké tričko. Co máš za foťák?

    Sleduju :))
    Fashion Lady An

    ReplyDelete
    Replies
    1. canon eos 350D :)

      Delete
    2. fotí opravdu skvěle :) a asi jsem se zamilovala do tvých vlasů! :D <3

      Delete
  43. :O nádhera! To tričko je dokonalý a celkově outfit je moc pěkný :)) Jinak vlasy se mi takhle právě hrozně moc líbí :3

    ReplyDelete
  44. Anonymous13:58

    Máš nejvíc Dokonalý kudrnatý vlasy.:) Chci taky..:(
    Sem tvoje pravidelná čtenářka,a strašně se mi líbí tvoje ouffity:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.