Friday, June 28, 2013

This is the last time.

Dnešní den jako každý jiný jen s několika centimetry navíc. Podpatky jsem na sobě neměla ani nepamatuju, přece jenom je to docela nepraktické jít v nich takovou dálku. Už dopředu jsem věděla na čem jsem, tak mě nic nepřekvapilo. Na sebe jsem si kromě oblíbených platform dala nové šaty, které jsem si koupila speciálně na tuhle příležitost a v druhé řadě taky do Paříže, před několika dny. Byla jsem donucena dát si i něco na to, jelikož venku nejsou tak závratné teploty a tak jsem vytáhla "kruhový" svetr v kterém bylo v tomto počasí skvěle. Další oblíbená věc je tahle kabelka asi jedna z nejlepších a nejkvalitnějších co mám a když mě potkáte ve většine případů ji mám na sobě.











dress, sweater-secondhand, bag-gift, shoes-ccc, belt-mums

71 comments:

  1. wow si jak víla:) sluší ti to

    ReplyDelete
  2. tak tohle ti moc sluší a ta kabelka je zajímavá:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous15:55

    Líbí!!! Super!
    v jakém sekáči jsi ten super svetr a šaty pořídila? (jsem z UB)
    V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. svetr jsem koupila asi před rokem a půl a ten sekáč už tam není, ale šaty mám z toho dolního na Seichrtově je tam taková velká výloha a šaty mají krásné :) děkuju!

      Delete
  4. Moc hezký outfit!!:)

    ReplyDelete
  5. vypadáš perfektně! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous16:08

    jeee to je skvělý ♥

    ReplyDelete
  7. och, tak toto je super, vážne ťa tá platforma predĺžila :)

    ReplyDelete
  8. Krásný otufit:)

    ReplyDelete
  9. Tobě to ale slušíííí :)) Ty šaty jsou krásnééé a ty boty taktéž,prostě celkově zase TOP! :))

    ReplyDelete
  10. Ten svetr je užasný<3 krása!

    ReplyDelete
  11. krásna si:) veľmi ti to pristane.. a ten sveter<3 úplne mega! nechápem ako môže byť zo sekáča :D tak isto aj šaty..

    ReplyDelete
  12. já věděla, že podpatky vyhrajou <3

    ReplyDelete
  13. velmi ti to sluší na fotkách:-)

    ReplyDelete
  14. šaty Ti opravdu moc sluší:)

    ReplyDelete
  15. Dnes super fotky, moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  16. krása :) ja som tiež mala dnes šaty a bez svetra by som nešla ale tebe to strašne sekne

    ReplyDelete
  17. toto je skvelé, tiež chcem také šaty.^^ inak, máš vyžehlené vlasy?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám, ale zvlinily se mi potom :)

      Delete
  18. Tie šaty sú nádherné, veľmi ti to pristane :-)

    ReplyDelete
  19. Tak ty šatičky ti fakt sedly! Máš úžasné vlásky:-)
    Caatharine

    ReplyDelete
  20. Beautiful and chic outfit! I love the dress!!

    Have a nice day (:



    Ana.

    ReplyDelete
  21. Tyjo, sekne ti to! :))

    ReplyDelete
  22. wau vyzeráš fakt úžasne :)

    ReplyDelete
  23. krásné šatky ^^

    ReplyDelete
  24. perfektné ako vždy!! :)

    ReplyDelete
  25. Vyzerala si nádherne! Práve som sa zamilovala do tvojich šiat! ♥
    Ach ten pocit v tých platformách som dnes zažila tiež,mala som ich pol dňa a myslela som, že mi odpadnú nohy! :D

    ReplyDelete
  26. úžasné!
    každý kousek je perfektní a co potom dohromady<3

    ReplyDelete
  27. ježiši ty jsi ňufan)

    ReplyDelete
  28. ty šaty jsou perfektní! :)

    ReplyDelete
  29. Anonymous20:12

    úplne najlepší outfit aký som na tvojom blogu videla to ty máš outfity skvelé ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous20:12

      *a to ty máš outfity skvelé
      (pomýlila som sa trochu)

      Delete
    2. Anonymous19:23

      souhlas!

      Delete
  30. Nádherné :3 šaty sú prekrásne a v kombinácií so svetrom, neskutočné :)
    Aj ja som mala dnes také platformy a keď som prišla domov bola som najšťastnejšia že sa môžem vyzuť :D

    ReplyDelete
  31. Krásný outfit, krásná ty! Moc se mi na tobě líbí tvá přirozenost, používáš vůbec makeup? ;) A máš strašně nádhernou barvu vlasů, hrozně ti ji závidím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makeup málo, jinak se líčím tak přirozeně, řasenka, tvářenka a obočí :)
      děkuju, já právě nejsem pořád s barvou spokojená, ale chci si už nechat svou :)

      Delete
  32. Super outfit :) ty boty sem si zamilovala..

    ReplyDelete
  33. Bože můj, dokonalost! :O :)

    ReplyDelete
  34. Super šaty i boty :)

    ReplyDelete
  35. pardoooooon to uz není mozne ty tvoje vlasyyyy!!!! <3 a boty super, nikdy jsem ccc moc neverila, ale hadam ze wedges uz fakt nutne potrebuju. vypadáš bozsky :)

    ReplyDelete
  36. Teda Peti, fakt ti to seklo, ty šatky jsou nádherné a celkově naprosto vhodný outfit na předání vysvědčení, tleskám ti :)

    ReplyDelete
  37. Ty jsi úplně neskutečná! Tohle je perfektní!

    ReplyDelete
  38. Anonymous00:00

    Tohle je tvůj úplně nejlepší outfit ze všech <33

    ReplyDelete
  39. Such a pretty and casual outfit! <3

    ReplyDelete
  40. Outfit je krásný a z těch šatů jsem přímo unešená.
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  41. úžasné šaty :) krásny outfit

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  42. jeeej skvelá :)

    ReplyDelete
  43. nádherný!:) škoda že nemáš fotku bez svetříku ,abychom šaty obhlídly celé:)

    ReplyDelete
  44. úžasná, krásná :3

    ReplyDelete
  45. Fakt nejlepší, líbí se mi to moc! A kde máme sluníčko? Chci nosit šaty a šortky každý den!:)

    ReplyDelete
  46. Strašně ti to sluší, fakt příjemná změna tenhle outfit :) Jen bych se asi příště fotila jinde, ten kanálek nebo jak se tomu říká :D není úplně hezký.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak já bych moc ráda, ale nemá mě kdo fotit a je dost těžké najít nějaké fajn místo na stativ a tak a vůbec mě se to místo moc líbí :)

      Delete
  47. dokonalosť! :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  48. Stunning dress.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Anonymous21:07

    úžasné, Peťul! :))

    ReplyDelete
  50. na Slovensku by si mala meniny(viem podľa seba:D) tak všetko najlepšie <3

    ReplyDelete
  51. krásne šatky a celkovo velmi pekne zladená :)

    ReplyDelete
  52. Absolutně nejvíc Ti to sekne! :)

    ReplyDelete
  53. strašně ti to sluší! jsi krásně opálená:) a taky skoro nenosím podpadky ani platformy..jen výjimečně a většinou toho pak lituju :D

    ReplyDelete
  54. Ak máš záujem, na mojom blogu prebieha súťaž o najlepší blog.
    Prihlášku nájdeš tu: http://best-story-1d-jb.blog.cz/1306/sutaz-o-najlepsi-blog-prihlaska :)

    ReplyDelete
  55. Anonymous15:36

    Tady vypadáš úplně jinak než jindy, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  56. néé, ty šaty jsou fakt ze sekáče? Jsou úžasný a já teď smutním, že je nikde neseženu:( :D

    ReplyDelete
  57. Asi poprvé co na tobě vidím podpatky! :D Moc ti sluší , nos je víc ! :)

    ReplyDelete
  58. ty šatičky jsou vážně nádherný :) bíla je na léto geniální! během roku k ní nějak moc neinklinuji, ale na léto je přímo stvořená. zvlášť pak k opálené pleti.

    ReplyDelete
  59. Páni, nejlepší outfit!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.