Thursday, June 13, 2013

There's nothing wrong with lovin' who you are.

Po dlouhé době přišla zase pořádná vedra, tak jsem odpoledne vytáhla i tyhle šaty, které jsou z mých letních (všech kytičkovaných) nejlepší. Najvíc mě baví střih, který je naprosto super a pohodlný. Každopádně až teď můžu napsat, že tohle je ten nevětší výstřih, který jsem za poslední dobu měla. Za sebou mám všechny písemky, kromě zeměpisu a doufám, že bude poslední. Protože další fyzika už by mě nejspíš položila. Nebaví mě trávit dny s čísly, to fakt není ta zábava, kterou vyhledávám.












dress-F&F, vest-secondhand, necklace-chicnova, loafers-sportsdirect.com

33 comments:

  1. veľmi sa mi páči ako si "zdrsnela" také jemné šaty tým náhrdelníkom! :)
    dúfam, že čoskoro budem mať tiež po všetkých písomkách!

    ReplyDelete
  2. vzala bych si jiné boty, ale jinak je to podařené <3

    ReplyDelete
  3. Potřebuju konečně také nějaké šaty:O Jsi krásná:) Lenonky ti moc sedí:)

    ReplyDelete
  4. ty šaty jsou super! líbí se mi ten výstřih na zádech :)

    ReplyDelete
  5. Sluší ti to!:)

    ReplyDelete
  6. Jen jiné boty, k těm šatům se opravdu nehodí ale jinak krásný :) trochu hippies

    ReplyDelete
  7. perfektne saty! :)

    ReplyDelete
  8. Vestička je senza, taky nějakou potřebuji a jinak kytičkový vzor je můj oblíbený, takže podle mě super ! :-D :-)

    ReplyDelete
  9. Krásna si aj tie okuliarky ti strašne idú!!:)

    ReplyDelete
  10. aach taku vestu už zháňam ani neviem kolko mesiacov <3 a outfit je krásny!:)

    ReplyDelete
  11. skvělý šaty :)

    ReplyDelete
  12. Líbí se mi, že to působí vintage! Boží boží

    ReplyDelete
  13. aaa vypadas skvele! a ty saty maj fakt super strih :)

    ReplyDelete
  14. Sluší, ten náhrdelník mám taky :D ale z claries :)
    Tínka

    ReplyDelete
  15. suprový brýle a náhrdelník :)

    ReplyDelete
  16. moc ti sluší <3
    já už jenom matika a kooončím!
    yes!

    ReplyDelete
  17. sekne ti to :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  18. Šaty sú krásne a ty tiež. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. prvá a tretia fotka!

    ReplyDelete
  20. Kytičkové šaty a džínová vesta = moje oblíbená kombinace. :)

    ReplyDelete
  21. Nádherný šaty! :3

    ReplyDelete
  22. páči sa mi tá kombinácia šiat a tej vestičky:)

    ReplyDelete
  23. Jsou krásný, s tou vestičkou parádní :)

    ReplyDelete
  24. Roztomilé šatičky :-)

    ReplyDelete
  25. Ty šaty, máš skvělý styl :)

    ReplyDelete
  26. líbí se mi ten řetízek:)

    ReplyDelete
  27. Jejda to je tak krásne, veľmi pekný outfit ;) :)

    ReplyDelete
  28. To se mi moc líbí- šaty jsou krásný a ta vesta taky, navíc ti to prostě sluší :)

    ReplyDelete
  29. užasné šaty máš :) ty brýle má i kamarádka, já v nich vypadám fakt vtipně :D ale tobě to sedí :)

    ReplyDelete
  30. Nádherné šaty!♥ Šíleně ti to sluší!! :)
    Sheisbrunette

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.