Sunday, June 9, 2013

That thrift shop down the road.

Konečně začíná být venku hezky a teplo, tak jsem jako další věc konečně vzala na sebe i tyhle kraťasy ze secondhandu. Jsou to klasické levisky, doma mám ještě další dvoje nebo troje po mamce, ale tyhle jsou pro mě nejlepší. Jsou trochi volnější a tím pádem víc pohodlné. Oblíbená košile byla pro mě jasná volba měla jsem ji na sobě celý den a triko taky, proto je tak skrčené. Tenhle výstřih je asi ten největší co jsem za poslední dobu měla, když teda nepočítám rozeplý knoflíček u košile. Jinak čím víc ke krku u mě lepší. Výstřih není v podtstě k ničemu (:D).










shorts-secondhand, top-gate, shirt-local shop, creepers-asos, bag-gate, sunglasses-firmoo.com

51 comments:

  1. ježííš, já taky chci levisky!! :-)

    ReplyDelete
  2. Jsi úžasná:-* Máš fakt úžasné fotky,vpadá to jak kdyby tě fotil někdo jiný,fakt nádherné fotky:)

    ReplyDelete
  3. Máš strašně úžasný styl!:) V hodně případech jsi můj vzor

    ReplyDelete
  4. Skvělý pohodový outfit :)

    ReplyDelete
  5. skvělý outfit!<3

    ReplyDelete
  6. perfektné to je! tričko mám tiež,len v tmavej modrej a je fakt úplne pohodlné a má skvelý strih :)

    ReplyDelete
  7. úžasné kraťasy :)

    ReplyDelete
  8. krásne!! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. tyhle jedoduché kombinace jsou nejlepší, je to ležérní ale zároveň stylové)

    ReplyDelete
  10. Mám strašně ráda takové outfity :). Nic přehnaně nastrojeného, ale krásná jednoduchost, která je sama o sobě nádherná :)

    ReplyDelete
  11. super outfit!:) moc se mi líbí brýle a botky!♥

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  12. Tak Levisky sú úplne úžasné!!! a fotky sú skvelé, ja sa už strašne teším, že po lete si kúpim konečne zrkadlovku ;-D

    liveinfoxworld.blogspot.com
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  13. Užasne a na Levisky nemá nič :)

    ReplyDelete
  14. na leviskové kratasy nemá vubec nic !! ♥

    ReplyDelete
  15. Ty Levisky nemají chybu :))

    ReplyDelete
  16. vsetko super pokombinovane :)

    ReplyDelete
  17. Krásný outfit!:)

    ReplyDelete
  18. ty kratasy chciiiiii!!! vypadáš v nich božsky stejně jako v brýlích! konečně teplo <3

    ReplyDelete
  19. Kraťasy jsou bezva! Taky mám levisky, za 10 korun :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous18:47

    Někdo tě fotí nebo samospoušť?:O :) super taška taky chci oxfordku ale barevnější

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to samospoušť :) taky bych chtěla ještě barevnou :)

      Delete
    2. jo jsem si říkala na mě by už nikdo neměl nervy mě fotit pořád:D podívej se třeba sem http://www.cleq.cz/cz/produkt,kategorie,oxfordky mají tam super tašky:) jinak právě jsem si založila nový blog jestli by ses chtěla podívat http://www.cleq.cz/cz/produkt,kategorie,oxfordky :D

      Delete
  21. neser mě jak jsi úžasná!♥♥♥ miluju tvůj blog a styL!

    ReplyDelete
  22. Košile s touto taškou je nejlepší kombinace! <3

    ReplyDelete
  23. Anonymous19:10

    Zas ty ponožky...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně ty ponožky nevadí a kdybys nenapsala tenhle komentář, tak si toho ani nevšimnu :D :)

      Delete
    2. co furt máte? vy ponožky nenosíte? a nevím fakt, kde je problém anonyme, ponožky v barvě bot, žádné barevné..

      Delete
    3. skvělý a piš to pořád dokola dokud z toho pořádně nevypěním :D
      nechápu to, já prostě ponožky v botách potřebuju a kdo ne, tak mu nerozím, promiň

      Delete
    4. Anonym nejspíš myslel, že lepší by byly nějaké kratší, méně viditelné, ale tak každému to vyhovuje jinak. :)

      Delete
    5. nejsem blbá, já jsem to pochopila, ale kratší už fakt doma nemám :) ty balerínkové do toho nosit nemůžu, jak někteří radili..

      Delete
  24. rozumím ti s výstřihem :D :D šortky super!!

    ReplyDelete
  25. košela vyzerá vážne super s tvojimi šortkami :-)

    ReplyDelete
  26. Z těch fotek sálá super atmosféra a ty brýle Ti hrozně sluší!

    ReplyDelete
  27. Takové kraťasy strašně moc sháním. Obdivuju jak ti sluší lenonky. Haha, s tím výstřihem to celkem znám.:D

    ReplyDelete
  28. Tobě ty brýle tak seknou! :)

    ReplyDelete
  29. ty kraťásky jsou perfektní :))

    ReplyDelete
  30. jsi nádherná!:) užasný fotky:)

    ReplyDelete
  31. Jů, parádní outfit, super šortky a ty brýle, ty ti tak sluší ;)

    ReplyDelete
  32. :O tie levisky! a celé je to úplne úžasne skombinované ♥ krása!

    ReplyDelete
  33. tahle barva vlasů Ti sluší nejvíc <3

    ReplyDelete
  34. Wow, moc se mi libi tvuj styl! Super outfit :) Musim te 'follow' x

    ReplyDelete
  35. Jednoduchý, ale krásný. Jsi vážně nádherná!! Závidím ti i postavu!

    ReplyDelete
  36. Peťulko tak moc Ti to sluší! :) Jsi hrozně krásná!!

    ReplyDelete
  37. Boží outfit.. přesně takové se mi líbí!! s retro nádechem :-)*

    ReplyDelete
  38. šortky krásné a brýle ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  39. skvělý outfit! ta košile je nádherná a hezké botY! :)

    ReplyDelete
  40. skvele bryle:)

    PS: Na mem blogu je letni giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/06/summer-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  41. Botky jsou senza, vždy jsem creepers chtela, ale asi bych je neměla k čemu nosit. :-/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.