Friday, June 7, 2013

Striped shirt with neon details.

Po několika týdnech jsem se objevila zase v sukni. Hledala jsem vhodnou kombinaci k této košili a jasná volba padla na skládanou černou sukni. Mám ji strašně ráda a zárověň až tak ne, vždycky si připadám strašně tlusťoučká. Hlavně mi přijde, že v tomto případě černá rozšiřuje, což bude způsobené i sklady, které na ní jsou. Každopádně i tak je jednou z mých nejlepší, nejuniverzálnějších a nejpoholdnějších sukní. Mimochodem dneska jsem zase spokojená i spočasím i s fotkama. Přeju krásný víkend!













skirt-gate, top-secondhand, bag-Vaci, shoes-tally weijl

46 comments:

  1. ta košile je super!:)

    ReplyDelete
  2. S kadiaľ máš okuliare?:) sú úžasné!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. z gatu, ale mám je dlouho :)

      Delete
  3. Pecka! Stejně se mi nejvíc líbí ta taška :))

    ReplyDelete
  4. boží, boží, boží!!!!!! <3 ta kabelka!

    ReplyDelete
  5. Jé, tady ti to hrozně sluší"!!!

    ReplyDelete
  6. Ta taška je boží! :))

    ReplyDelete
  7. krásne fotky

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Mně se naopak zdá, že v té sukni vypadáš tak étericky, vůbec ne tlusťošsky :D

    ReplyDelete
  9. moc ti to sluší!! :)

    ReplyDelete
  10. košile je uzasnaaaa!!! a fotky strašně moc povedeny, fakt :)

    ReplyDelete
  11. skladaná sukňa rozširuje to je pravda, ale určite nie teba. ty si také niečo môžeš dovoliť, hocikedy. a máš znovu nádherné vlasy, a okuliare.!:)

    ReplyDelete
  12. jsi úžasná prostě!! :)

    ReplyDelete
  13. si užasná :))
    Ta košile byla skvělý kup .)

    ReplyDelete
  14. ta košile je úžasná <33

    ReplyDelete
  15. Anonymous20:03

    Ty boty se vubec nehodi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alice21:51

      Souhlasím :/

      Delete
    2. já to absolutně chápu, ale mě se to prostě líbí takhle :)

      Delete
    3. cejtim to stejne jak Petul :D

      Delete
  16. Podľa mňa Ti sukňa hrozne pristane! Nejakú takúto presne zháňam :) Inak dnes som sa aj nahodila do striped košielky :D

    ReplyDelete
  17. Ty brýle ti neuvěřitelně seknou! :)

    ReplyDelete
  18. Such a cute look! I love that striped top.

    Ravishingly

    ReplyDelete
  19. ta sukně je úžasná! <3 a moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. neskutečně ti ta sukně slušíí ! :) ♥♥ (a já jsem vždycky tak hrozně štastná, když tu tašku takhle někde vidím !! ♥♥♥)

    ReplyDelete
  21. prečo si vždy taká krásna!!:)

    ReplyDelete
  22. hrozně moc moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  23. Krásný outfit!!:)

    ReplyDelete
  24. ta taška je boží..a sekne ti to!:)

    ReplyDelete
  25. Krásná sukně i košile!♥ Sluší ti to :)
    Sheisbrunette

    ReplyDelete
  26. vôbec v tom nie si tlstučká, pokojne nos sukne častejšie!
    skvele si to skombinovala :-)

    ReplyDelete
  27. Moc pěkné. :) Je super tě vidět někdy i v sukni. :) Ale já bych si k tomu asi vzala jiné boty.

    ReplyDelete
  28. oo, to je perfektní! a hrozně se mi líbí tvůj plug a směr kterým se tvůj styl ubírá, jen tak dál))

    ReplyDelete
  29. nádherný outfit ,celý s nádechem retra :)

    ReplyDelete
  30. krásna si ! :)

    ReplyDelete
  31. Košile je nádherná a ta sukně ti náhodou sluší:))

    ReplyDelete
  32. Ta sukně ti nehorázně sluší.Celý outfit je úžasný,máš úžasná blog. Jen tak dál:)

    ReplyDelete
  33. Prosímtě ty tlusťoučká ! :) Sluší ti!

    ReplyDelete
  34. vypadáš k sežrání!!!

    ReplyDelete
  35. can i just say that these shots are stunning

    Alysia x
    http://retr0cede.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Skvělý outfit a hrozně ti to sluší..a rozhodně bych neřekla, že rozšiřuje :)

    ReplyDelete
  37. ty jsi prostě vážně jedna z nejkrásnějších českých blogerek! jsem moc ráda, že jsem narazila na tvůj blog, Peti! :)

    ReplyDelete
  38. Super sukně a taška! ..Chtěla bych nějakou takovou plátěnou. Botky jsem si chtěla koupit úplně stejné, ale neměli moji velikost. No ale náramek a hodinky už stejné mám :-D :-D ...
    Jinak super, jak si sladila neonky na botek a na topu!! ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.