Saturday, June 1, 2013

Rolling stones.

Poslední dny v tomto týdnu byly snad ty nejlepší. Dost věcí se zlepšilo a tak jsem celá optimistická. Za celý týden jsem snědla hromadu sladkého, teda víc než je obvyklé. Po obědě jsem ještě stihla jít ven před destěm a taky vyfotit outfit následovně jsme si udělaly výlet. Nakoupily jsme plno věcí k jídlu na které se už teď těším až si je dám na večeři. Jídlu moc nedávám poslední dobou nestihnu ani jedno pořádné jídlo za což se docela stydím a mrzí mě to, že si na to neudělám čas, každopádně vypadá to, že se k tomu konečně dostanu. Na sobě mám oblíbené kalhoty a džínovou bundu. Doplňuje to nejlepší a nejpohodlnější tílko posledních dnů.












jeans-new yorker, top-chicnova, jacket-vintage, shoes-?

45 comments:

  1. oh tieto fotky aj outfit sa vydarili :)) ta tretia a piata su uuzasnee

    ReplyDelete
  2. skvělý outfit a krásné, povedené fotky
    tílko je nejlepší

    ReplyDelete
  3. Ježiš, ty jsi tak krásná <3 a třetí fotka je super :-)

    ReplyDelete
  4. teraz máš nádhernú farbu vlasov :)
    6. fotka od dola je najlepšia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám zase novou barvu, tak jsem se konečně zbavila zrzavé a celkem se mi to líbí :)

      Delete
  5. Jsi úžasná:-* Ty vlasy jsou úžasné,moc ti to sluší. Nádherné fotky:)

    ReplyDelete
  6. úplne úžasná si, vlááásky <3

    ReplyDelete
  7. Jsem ráda, že už se ti daří líp! Vypadáš skvěle :)

    ReplyDelete
  8. Jsi krásná! :)

    ReplyDelete
  9. Tričko měli i v H&M, zkoušela jsem si ho a vypadala jako koblížek :3 ale tobě strašne sluší (jako vždycky) a máš úúúplně skvělý vlasy (jako vždycky)! <3

    ReplyDelete
  10. Ta pěšinka uprostřed ti ohromě sluší!! Dokonalé kalhoty,dokonalé tričko,dokonalý všechno :)

    ReplyDelete
  11. dneska jsem odolala koupit tydle kalhoty v nejaky sileny sleve... ted kdyz je vidim, nemuzu ani spat... asi se tam zejtra vratim)))

    ReplyDelete
  12. ťuťu, jsi čím dál hezčí!

    ReplyDelete
  13. Moc ti sluší ta červená rtěnka!:)

    ReplyDelete
  14. Ty jsi prostě neskutečně nádherná !!

    ReplyDelete
  15. nejkrásnější kalhoty!!!! :)

    ReplyDelete
  16. Jsi krásná:) Moc se mi líbí tílko.

    ReplyDelete
  17. Krásna , a máš veľmi peknú farbu vlasov ;) . Veľmi pekné fotky a outfit . To ja zas si na jedlo nájdem čas vždy :DD

    ReplyDelete
  18. miluju ty kalhoty!

    ReplyDelete
  19. Krásný outfit, líbí se mi ty kalhoty!♥ A na rtech máš ten nový chubby stick, viď? :) Sluší ti to!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám, ten jsem měla v minulém outfitu :)

      Delete
  20. Parádní! A hlavně ty kalhoty :) V.

    ReplyDelete
  21. tvoje vlasy maju teraz dokonalu farbu <3

    ReplyDelete
  22. Máš úžasně dlouhý vlasy! :))

    ReplyDelete
  23. Máš krásný outfity:) sluší ti to!

    ReplyDelete
  24. tý jo,stýská se mi <3 a zase ti moc sluší :)!

    ReplyDelete
  25. tie portréty sú úplne úžasné a si na nich tak krásna!!! :O

    ReplyDelete
  26. Krásný outfit!!:)

    ReplyDelete
  27. pruhovany kalhoty jsem si taky chtěla pořídit, jsou strašně hezký!:)
    Máš neuvěřitelný vlasy! Taky jim teď trochu víc sladkostí..:D(

    ReplyDelete
  28. Jedny z nejlepších fotek, Peti. :)
    Čučím a nemůžu si pomoct .. buď mi něco uniklo, nebo nosíš jinak vlasy, ale sluší ti to. Nebo je máš úplně jiné? :D

    ReplyDelete
  29. ešte creepers k tomuto a na jedničku! :)

    ReplyDelete
  30. tahle barva vlasů ti hrozně sluší a ty kalhoty nepřestanu obdivovat:D

    ReplyDelete
  31. tie vlasy máš úžasne ! :)

    ReplyDelete
  32. opravdu moc moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  33. super outfit ale ty si nádherná ! :) tá farba vlasov ti pristane najviac

    ReplyDelete
  34. Anonymous19:16

    Vypadáš nějak hubeněji. Nezhublasi? - Sluší ti to :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. možná minimálně, hodně stresu, málo jídla a hodně sportu, děkuju :)

      Delete
  35. Teda Peti, kočka! Tyhle kalhoty na tobě miluju ♥

    ReplyDelete
  36. Krásna si, vypadáš fakt úžasne ;-))

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Anonymous08:33

    Love you in the striped pants and black sneakers!

    ReplyDelete
  38. krasny a ty tvoje vlasy ♥

    ReplyDelete
  39. Super!
    Ty boty mám taky a musím říct, že ho*no vydrží :D

    ReplyDelete
  40. Máš takový drsňácký styl! :)

    ReplyDelete
  41. Anonymous10:26

    ty kalhoty jsou na tobě uplně nadité to ti nesluší

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.