Wednesday, June 5, 2013

Pink fantasy.

Momentálně mi největší radost dělají další nové boty, tentokrát vansky. Už dlouho jsem si přála nějaké klasické nejlepe černé, ale na nové jsem si za posledních pár týdnů nedokázala naštřit, tak jsem hledala zůrně po votocvohozu a tam jsem na ně narazila. Růžové u mě v botníku určitě nezůstanou mám už přichystanou černou barvu, kterou se chystám co nejdřív použít, jelikož jednoduše tuhle barvu nemám k čemu nosit. Jinak mám oblíbené bílé tílko a křivák, který dobře znáte.










jeans-tally weijl, top-H&M, jacket-choies, vans-votocvohoz

43 comments:

  1. Na té bundě můžu nechat oči! :D

    ReplyDelete
  2. ta bunda <33 jinak ty vansky se mi líbí v této barvě :)

    ReplyDelete
  3. Jé, ten křivák ti moc sluší!

    ReplyDelete
  4. ten křivák je skvělej, roztomilouši :-*

    ReplyDelete
  5. krivák je proste najlepší!

    ReplyDelete
  6. pekné :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. jsou skvělé i v této barvě!<3

    ReplyDelete
  8. na tej tretej fotke si krásna :O moc ti to pristane ;) a krivák..no zamilovala som sa♥

    ReplyDelete
  9. Krásné! Moc ti to sluší bundička je super!! :)

    ReplyDelete
  10. skvelé,krivák sa mi strašne páči a vansky tiež,no určite budú dobré aj v čiernej,to je klasika :))

    ReplyDelete
  11. Já teď vybírám mezi vanskami, converskami a airmaxi.. Vím že jedny vansky či conversky chci vínové a jedny černé. Airmax ještě nevím, nejlépe šedé či vínové. Ale už se na ně moc těším. U mně by také vansky v této barvě nevydržely.

    ReplyDelete
  12. Ten křivák! Vansky jsou super :) Já bych si je být tebou nechala chvíli růžové a až by se mi okoukaly, tak bych je přebarvila :)

    ReplyDelete
  13. Křivák je prostě boží♥ Sluší ti to! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  14. Skvělý křivák!!:) Jinak celkově moc hezky sladěný!!:)

    ReplyDelete
  15. perfektní křivák!

    ReplyDelete
  16. Tak ten křivák ke uchvatnej a naprosto dokonale ti sedne !:***

    ReplyDelete
  17. Ta bunda je perfektni!

    ReplyDelete
  18. nebarvi je, s takovou máme totožný šatník :D

    ReplyDelete
  19. Ach ten křivák <3

    ReplyDelete
  20. podla mňa je táto farba vansiek úplne úžasná a spravíš veľkú chybu ak ich prefarbíš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je skvělá, ale mám doma jen pár párů bot a potřebuju takové abych je vynosila :)

      Delete
  21. nie sú tie vansky červené? mne sa strašne páči takáto farba a ide k mnohým outfitom!

    ReplyDelete
  22. ten křivák je nejnádhernější co jsme zatím viděla ! ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  23. nádherná bunda ! :)

    ReplyDelete
  24. Vansky z votoče jo? To jsi měla štěstí na velikost teda a já bych si je možná nechala i červené :) I když černá je opravdu kombinovatelnější :D

    ReplyDelete
  25. Skvělé fotky :) Taky jsem o bundě hodně uvažovala. :) Je úžasná. V.

    ReplyDelete
  26. Ten křivák je úžasný! :) A hrozně ti závidím tak krásnou čistou pleť. ;)

    ReplyDelete
  27. Anonymous14:57

    Taky bych řekla, že jsou červené..černá je nuda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já je mám doma a asi nejlíp vím jak vypadají, podle mě je červená jiná, jsou tady tmavší, jelikož mi dost zmokly, mají barvu jako je tam ten světlý okraj :)
      je to nuda, ale nemůžu si dovolit tak barevné boty neměla bych je k čemu :)

      Delete
  28. si úžasná :)

    ReplyDelete
  29. Anonymous18:53

    Na kolik te vysli na votocvohoz? Si uzasnaa!:) bunda je vybornaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi na 500 plus mínus, děkuju :)

      Delete
  30. Anonymous20:59

    Čím to že jsou dneska fotky tak kvalitní? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je ironie? :D
      já si myslím přesný opak :)

      Delete
  31. Bunda je fakt dobrá, černý vansky jsem roztrhala do smrti, takže ti jenom doporučuju a čtvrtá fotka je bombastická ! xx

    ReplyDelete
  32. skvělá kombinace! také bych si chtěla pořídit nějaký lepší tenisky v černý barvě, ale to je snad nemožný :D

    ReplyDelete
  33. Nech vansky v jejich barvě, jsou supr a bundička je nádherná! :)

    ReplyDelete
  34. Ten křivák s culíkem ti neskutečně sednou!:OO Vansky boží, přebarvi je, v černý budou ještě lepší!:))

    ReplyDelete
  35. Nejhezčí křivák, co jsem kdy viděla!

    ReplyDelete
  36. Anonymous19:30

    1. to kurva není vůbec žádnej křivák - křivák má asi zip nakřivo ty jetyno! 2. i tak je ta bunda totálně hnusná (ještě víc než tvůj xicht.. skoro) 3. ty boty jsou do prdele červený 4. APAGE

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.