Thursday, June 27, 2013

Feel like forever young.

Dnes jsem byla po nějaké době na rovnátkách a potěšilo mě, že už to snad nebude dlouho a půjdou dolů pokud teda bude všechno tak jak se předpokládá. Jinak už se pomalu, ale jistě chystáme na cestu do Paříže, sice máme ještě pár dnů (teda skoro týden), ale stejně nám zabere asi dost času vměstnat všechny věci do malých kufrů, které si s sebou bereme, jelikož nechceme čekat na odbavení. Taky mě čeká zítra poslední den ve škole, poslední den jako kvintánka. Doma mi leží hromada učebnic, kterou jsem neprodala a třídní výlet/žranici mám úspěšně za sebou.
nesnáším slovo selfie


 celozrnné špagety+račatová omáčka+parmezán
nejlepší předpartyová <3
hvězdičky jsme!
 tohle je něco čemu nemůžu vůbec odolat
 nové plavky z choies.com
 feel like forever young
 tak ahoj v září, tak se zdravíme teď spolu
vypelíchanej Am <3
 nejoblíbenější ze zlz.com, brzo bude i outfit
 nová košile ze zlz.com
 od soboty pořád dokola Miley!
 poprvé za pár týdnů bílé pěčivo, ale bylo čerstvé a se semínkama+pomazánka z farmářského tvarohu+slunečnicová a dýňová semínka
 červený pstruh+pečené rajčata a branbory
 před focením outfitu a tady mi obočí nevyskakovalo :D
 dáreček od bráchy
 novinky z choies.com
 tohle jsem si oblíbila ve všech možných variantách
 outfit někdy z minulého týdne
 dostala jsem konečně tu svou a teď si poznám petku!
 trdelník a kakaový to je pro mě neodolatelný
vidíte? tohle je jasná růžová

49 comments:

  1. Anonymous15:25

    To je ten nejlepší random! A ta první fotka? MILUJU TĚ PEŤO <3 A.

    ReplyDelete
  2. Jéé, parádne fotky! :)

    ReplyDelete
  3. Suprové fotky:) Ta první<333

    ReplyDelete
  4. krásné fotky :)) plavky máš naprosto úžasné :O <3

    ReplyDelete
  5. Anonymous15:37

    to jsou nejkrásnější plavky na světě !

    ReplyDelete
  6. Plavky jsou super, jsi krásná! Já rovnátka budu mít nejspíš do konce roku a k tomu možná ještě dole:(

    ReplyDelete
  7. skvělé fotky!! :) těm zeleným kolečkům taky nikdy neodolám :) a ty plavky jsou perfektní! :)

    ReplyDelete
  8. Nádherné fotky milujem tvoje random posty . A na tej prvej si dokonalá ! ;)

    ReplyDelete
  9. Prvá fotka, dokonalá! ♥

    Stray Alley

    ReplyDelete
  10. Krásný plavky! :) Opravdu snad nejlepší random! ;))

    ReplyDelete
  11. skvělý :)
    taková hromada nového oblečení, i já bych potřebovala :X :D
    Francii si užij :*

    ReplyDelete
  12. krasne fotkyyyy :) ty plavky jsou super a miluju tvoje jídla, to bych mohla pozorovat do nekonečna. a trdelník miluju skořicový a Miley se mi taky děsně líbí a máš nejlepšího králíka!

    ReplyDelete
  13. teda ty máš postavičku aspoň! závidím:)
    a we can't stop ze srdce nesnáším!:D

    ReplyDelete
  14. Si fakt nádherná :) A závidím ti tvoje vlasy, máš je krásný a úžasně dlouhý. Jinak mimochodem, máme stejnou učebnici na děják :D ;)

    ReplyDelete
  15. si dokonalá.
    prvá fotka je úžasná.

    ReplyDelete
  16. tvoje randomy sú fakt super,
    košela zo zlz je úžasná!
    mne tie vansy prídu červené, ale asi to bude tým "skreslením" (alebo ako to nazvať) monitora :D

    ReplyDelete
  17. Anonymous17:02

    Nemáš úplně stejné? :D - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=526781614044271&set=a.277192795669822.81423.272733376115764&type=1&theater

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám, jen jiné barvy :)

      Delete
  18. Tie plavky sú super,aj v nich veľmi dobre vyzeráš a ten trdelník by som si práve dala:-(. Veľmi mám rada tvoje randomi xxx

    ReplyDelete
  19. Hezké fotky! :) A tu písničku od Miley i videoklip zbožňuju!

    ReplyDelete
  20. úžasné fotky,zbožňujem tvoje random posty! veci z choies sú krásne,plavky majú zaujímavý strih :) we can't stop sa mi najskôr nepáčila,ale keď som si ju pustila tretíkrát,už som si ju obľúbila <3 :)

    ReplyDelete
  21. Skvělý fotky!:)

    ReplyDelete
  22. Ty plavečky jsou dokonalý ! :)

    ReplyDelete
  23. Supr, tak nejsem jediná kdo nemůžu prodat kvintánský učebnice! :3
    Fotka s Amadeusem nejlepší a krásná košile ze zlz! <3

    ReplyDelete
  24. Úžasné fotky <3 A asi jsem se právě stala závislákem na We can't stop! :D

    ReplyDelete
  25. Anonymous18:30

    tie plavky sú na ebay o polovicu lacnejšie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ať jsou, já pay pal nemám a určitě nejsou o polovinu levnější než zadarmo :)

      Delete
  26. super random!
    tie plavky sú zaujímavé :) a košeľa vyzerá krásne .

    ReplyDelete
  27. Lahve coca cola jsou teď ještě lepší než kdy dřív!:D Moc pěkný fotky a miluju tvoje oči!

    ReplyDelete
  28. tyhle články mě baví nejvíc :) a ta předpartyová je suuperrrr :D

    ReplyDelete
  29. Super super fotečky! Jinak ty plavky jsou naprosto božííí :D
    Tínka

    ReplyDelete
  30. ten song strašně nemám ráda, ha :D
    jinak jsi strašně krásná a ten piercing v nose by ti šíleně slušel)

    ReplyDelete
  31. Mám pocit že se píše parmazán a ne parmezen, možná sis toho všimla možná ne:) Jinak máš ůžasně čistou plet!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono by mělo být správně oboje, ale upřímně nevím a váhala jsem :)
      jinak na jednom blogu jsem právě četla parmezán tak ale netvrdím, že je to správně :D

      Delete
  32. závidím ti paríž a plavky a mám chuť na špagety.^^

    ReplyDelete
  33. You are so pretty!

    ReplyDelete
  34. Úžasný random.. ten Paríž ti závidím

    ReplyDelete
  35. Anonymous13:03

    Nafotíš někdy tvůj pokoj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klidně pokud chcete vidět pokoj o velikosti 5x2,5m klidně, který sdílím s bráchou :)
      ale asi až v létě, momentálně je ve fázi kdy doufám, že se nějak zrenovuje :)

      Delete
  36. Na první fotce jsi top !

    ReplyDelete
  37. Všechny ty nové věci jsou super! A jídlo bych ti snědla :D A ty jsi zase tak krásná :)

    ReplyDelete
  38. ty plavky jsou tak nádhernééé :OOOO♥

    ReplyDelete
  39. Tyjo úžasný fotky a slušivý oblečení -> sleduji :)

    ReplyDelete
  40. ty plavky jsou skvělý! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.