Saturday, June 15, 2013

Everything green and violet.

 Jak jsem si myslela a možná i vysnila konečně by mělo být všemu stresu konec. Za tento týden jsem snědla dohromady kopu ovoce a zeleniny a pár chlebíků a snad jedno teplé jídlo, i když na to rozhodně nevypadám to upozorňuju aby mě někdo nechytal za slova :D. Pro mě to bylo něco šíleného a momentálně jsem na sebe pyšná, protože vím, že jsem se fakt svědomitě učila a i když to nedopadne tak s tím už nic neudělám, ale budu vědět, že líp to už asi nešlo. Dneškem pro mě všechno ustalo. Prvák mám momentálně skoro za sebou a je mi fajn. To je něco jako padesát na padesát.












shorts-H&M, shirt-secondhand, top-takko, creepers-sportsdirect, bracelet-gate, watch-casio

39 comments:

  1. Máš vždy skvělé fotky a ty hodinky jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  2. krásny outfit :) máš super postavu !

    ReplyDelete
  3. hezká, jako vždy

    ReplyDelete
  4. Palec nahoru :) A ty tvoje vlasy, ách ♥

    ReplyDelete
  5. skvelé vlasy tu máš,ale to asi vždy :) a tie šortky sú super,zistila som,že také nejaké potrebujem aj ja :))

    ReplyDelete
  6. ta košile se mi hodně líbí !! :)

    ReplyDelete
  7. tie tvoje creepers proste zbožňujem!! ;)

    ReplyDelete
  8. strašne sa mi páči, ako si skombinovala košielku s tým topom.:))

    ReplyDelete
  9. skvělý outfit, už jsem si ho zamilovala když jsi ho dávala na instagram))

    ReplyDelete
  10. hezký outfit :)

    ReplyDelete
  11. boty sa mi najskôr nepáčili, ale mám ich čoraz viac radšej!

    ReplyDelete
  12. zbožnuju tě víc a víc !! a chci tvoje nejrychleji rostoucí vlasy co jsme viděla (já vim, už je trapný jak to píšu skoro ke kadému článku.. ale je to tak neskutečný! :D)

    ReplyDelete
  13. Jsi užasná:) krásný outfit!

    ReplyDelete
  14. Milujem tvoje fotky a ten outfit je super ;)

    ReplyDelete
  15. jáj ta košile je fakt mazec, na mě je akorát moc průhledná!!:)

    ReplyDelete
  16. Krásný outfit)

    ReplyDelete
  17. Milujem tvoje creepers <3

    ReplyDelete
  18. boží top opravdu!:-) a fotky jsou hezké nevím čím to je ale to pozadí k tomu outfitu úplně ladí :)

    ReplyDelete
  19. Jsi skvělá.Ale moc se mi nehodí boty a k tomu ten top,jen můj názor.:)

    ReplyDelete
  20. Ja už tiež končím prvák ale tak trošku inak... som v kvinte na osmeročnom gympli =)
    Vyzeráš perfektne ;)

    ReplyDelete
  21. Anonymous15:02

    jsi krásná, kolik měříš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi 152cm :) nebo možná o malinko víc :)

      Delete
    2. Anonymous19:50

      taky jsem malá, sice vyšší jak ty, ale i tak :) dřív jsem pořád nosila podpatky, ale se svojí výškou jsem se smířila a podpatky už skoro vůbec nenosím :) btw dokonalý vlasy, jinak máš úžasnej styl, obdivuju tě

      Delete
    3. já jsem se taky dřív snažila, ale necítila jsem se a tenisky miluju a celkově boty jen něco jako creepers a tak a jsem spokojená :)
      děkuju <333

      Delete
  22. krásná košile!:) to je super, že máš školní povinnosti za sebou! mě ještě čeká pár seminárek na magisterskym a pak slastné nicnedělání :D

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  23. Anonymous17:15

    neuskodili by ti ty sortky o cislo vetsi,takle se neslusne zarezavaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsou mi velke v pase, jsou to šortky udělané z džínů po bráchovi, ale nepřipadá mi, že by se mi nějak zařezávaly :)

      Delete
  24. Skvelý outfit, ale ja by som zvolila inú blúzku/košelu :)

    ReplyDelete
  25. sekne ti to:)..a gratuluju! prvák mi přišel nejtěžší..ostatní roky už jsou mnohem víc v poho :D:)

    ReplyDelete
  26. moc se mi líbí tyhle průsvitný košile s páskem, je to fajn!

    ReplyDelete
  27. Anonymous18:59

    Jakou školu studuješ?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.