Saturday, June 22, 2013

Clothes for sale.

Jelikož jsem včera odjela pryč nestlihla jsem nic přidat, tak dneska slibované oblečení. Je to snad všechno co jsem našla a nenosím to. Hodně věcí se mi stále líbí, ale většinu nemám kam nosit nebo m i nesedí, tak snad si něco vyberete. Piště na email petul.cervikova@seznam.cz ne do komentářů, dost se to plete.


Růžový světřík z H&M/rezervace
velikost 36
cena 200Kč (protože byl dost drahý a měla jsem ho na sobě tak dvakrát)

 Modrá košile z New Yorkeru
velikost S
cena 100Kč 

 Černá Transparentní košile s hroty/ prodaná
velikost M-L
cena 100Kč

 Oversize top z H&M
velikost 36
cena 100Kč

 Hadí top z H&M
velikost S
cena 90Kč

 Baseball jacket/ rezervace
velikost XS-S
cena 150Kč

 Neonově zelený top z Tally Weijl
velikost XS
cena 70Kč

 Bodycon sukně z Takka
velikost S
cena 80Kč


Top s límečkem z Gatu
velikost XS-S
cena 70Kč

Delší třpytkový top z Nwe Yorkeru
velikost S
cena 100Kč

(jsem ochotná některé ceny podle domluvy snížit, ale většina věcí je uplně nová a skoro nenošená, tak proto vyšší cena, jinak rozměry a fotky na postavě pošlu přes email)

11 comments:

  1. Anonymous19:11

    posielaš aj na Slovensko ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neposílám, poštovné je strašně drahé

      Delete
  2. Moc hezký věcy!!:)

    U nás na blogu giveway!:)

    ReplyDelete
  3. krásne sú niektoré veci,napríklad to červené tričko alebo prvý sveter :)

    ReplyDelete
  4. ten sveter je krásny :)

    ReplyDelete
  5. škoda, že to jsou strašně malé velikosti na mě :(, ale jinak jsou ty trička úplně super :)).

    ReplyDelete
  6. Anonymous23:54

    Nechci nic říkat, ale to ''hadí'' tričko jsi na sobě měla nejmíň stokrát a tak drahé věci :O To si raději koupím nové!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cože? a jak to víš na blogu jsem ho měla asi třikrát jinak ne :) mě stály dost peněz každopádně jsem ochotná snížit cenu i na polovinu nemám s tím problém :)

      Delete
    2. Za stovku drahý? Kde žiješ...

      Delete
    3. Zase nějaký Anonym :D Já se u toho vždycky tak zasměju :) Škoda že je ta košile prodaná, hned bych po ní skočila :D :)

      Delete
    4. bože zas nijakej problémista kterej nakupuje v sekáči za 30 kč -_- náhodou dobré ceny tak neval !!!

      Delete

thank you so much for your opinion.