Tuesday, June 25, 2013

Boyfriend jeans.

Od včerejšího večera naplno prší a já jsem ráda, že jsem svůj outfit fotila ještě když bylo hezky to znamená včera odpoledne. Na sobě jsem měla nové džíny, které jsou snad ty nejpohodlnější jaké jsem kdy měla i když to ze začátku vypadalo, že je budu muset snad rozstříhat, jelikož jsem se do nich nemohla v pátek dostat byla jsem děsně zpocená a taky se mi zasekly kolem lýtek. Docela jsem se pobavila, protože jsem je nemohla prostě dostat dolů. Nakonec když jsem si je sesoukala, uložila jsem je do skříně s tím, že to vyzkouším pozděj a teď už je to druhý den co bych je mohla mít na sobě pořád. (A taky netuším co to mám s tím obočím na všech fotkách, vypadá to jako nějaký tik či co, normálně ho takové nemám :D)
 










jeans-choies.com, top-choies.com, watch-casio, bracelet-?, shoes-tally weijl, belt-mums

43 comments:

  1. dokonalé dokonalé dokonalé!

    ReplyDelete
  2. ta poslední fotka!!

    ReplyDelete
  3. Tyhle outfity miluju nejvíc. V jednoduchosti je krása!:)

    U nás na blogu giveay!:)

    ReplyDelete
  4. Jsi úžasná<3

    ReplyDelete
  5. Tyhle fotky jsou hodně povedený a to hlavně ta druhá!!! Kalhoty se mi hrozně líbí, je to pěkná změna od jiných. :) Ale na sobě si je nějak nedovedu představit, no třeba někdy. :D Ty jsi kočka!<3

    ReplyDelete
  6. tie džínsy sú úžasné ! :)

    ReplyDelete
  7. Tenhle styl Ti moc sluší. :)

    ReplyDelete
  8. to je pravé tričko od Lichtenberga alebo nie? :D
    Inak tie džíny sú úžasné, ja už dlho chcem boyfriendy ale nikde som ešte nenašla tie pravé :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. není samozřejmě, ani jsem nevěděla, že to existuje, našla jsem ho na choies náhodou a tak sjem ho brala a tak jsem zjistila, že je to nějaký fejk :)

      Delete
  9. Tento typ džínsov sa mi veľmi nepáči, ale tebe sedia skvele! :) Krásne fotky :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  10. tak tyhle jeany jsou perfektní!! celkově tento outfit je na jedničku :)

    ReplyDelete
  11. páni, tenhle typ se mi běžně nelíbí, ale tobě tak fantasticky sedne a sluší! :) hrozně se mi tenhle outfit na tobě líbí! :)

    ReplyDelete
  12. och och! na tobě jsou skvělé
    bojím se kupovat kalhoty na netu, ale asi to taky zase risknu

    ReplyDelete
  13. kalhoty jsou úžasný, moc ti to sluší

    ReplyDelete
  14. super fotky! :) nohavice sú parádne.
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Super, ty kalhoty ti vážně sluší :)

    ReplyDelete
  16. Krásna si .. Veľmi ti tento štýl pristane :)

    ReplyDelete
  17. Haha, mně to obočí taky tak někdy dělá! :D

    ReplyDelete
  18. tie jeansy sú super, takéto mám vážne rada :)
    s drdolom ti to neskutočne slušíí!

    ReplyDelete
  19. Very nice jeans ;)
    Good look!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Druhá fotka <3 Já má doma boyfriend jeans dvoje a je to opravdu strašně pohodlné :-)

    ReplyDelete
  21. ty si taká nádherná. si dôkaz toho, že ti pristanem úplne všetko,. a toto najviac. <3 <3

    ReplyDelete
  22. Anonymous18:38

    kalhoty sou dobrý, zbytek strašně doladěnej. Nevím na co si hraješ.
    Jana

    ReplyDelete
    Replies
    1. v pořádku :) nevím na co si hraješ ty já teda na nic, rozhodně netvrdím takhle je to správně a všichni se tak oblékeněte a nic jiného apod. to nejsem já, tak se prosím přestaň do mě takhle navážet :) myslím, že jsem ti nic zlého neudělala :)

      Delete
  23. druhá a poslední fotka - super nafoceno! :))

    ReplyDelete
  24. Skvělé, ty kalhoty jsou fakt pěkný!

    ReplyDelete
  25. Bože moc ti to sluší!! Ty jeany ti dělají supr nohy;)

    ReplyDelete
  26. sluší ti to, ty kalhoty jsou skvělý prostě:)

    ReplyDelete
  27. ten drdol ti svedčí! :)

    ReplyDelete
  28. Tak toto je naozaj skvelá kambinácia! A moc moc ti pristane ten drdol! :)

    ReplyDelete
  29. Kedy si si asi približne kúpila tie topánky????????? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dva a nebo tři měsíce zpátky :)

      Delete
  30. ty džíny jsou naprosto dokonalýýý!!! :)

    ReplyDelete
  31. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    ReplyDelete
  32. Jednoduchost, dokonalost :3

    ReplyDelete
  33. Přesně takový kalhoty potřebuju ! :)

    ReplyDelete
  34. to tričkooo.<333

    ReplyDelete
  35. Perfektní džíny a přesně takové tričko mám ve svém wishlistu ;-)

    ReplyDelete
  36. Anonymous21:26

    Krásný blog, jsem tu poprvé a žasnu, jak tak mladá slečna je tak šikovná. Smím se zeptat, co studuješ a kolik ti je let? Pokud to není tajné:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju to jsem ráda!
      není to tajné samozřejmě, je mi 16 let a studuju gymnázium/osmileté momentálně jsem dokonačila prvák :)

      Delete
  37. Peti, tak tohle ti parádně sedne! No já jsem taky nedávno měla problém si sundat kalhoty, jak bylo vedro a já zmožená z práce, prostě to nešlo. Hroznej pocit :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.