Tuesday, June 11, 2013

Birds are flying high.

Poprvé jsem si na sebe dala i tohle košilotriko ze sekáče. Nejvíc se mi zalíbil potisk, už dlouho jsem po podobném toužila a za prá korun jsem si říkala, že ho přešiju a nakonec jsem se k tomu ještě nedostala. Plánuju nějakou spíš letní verzi bez rukávů a klasický kulatý výstřih. Teď je tam takový jakoby límeček a slouží, řekla bych asi k ničemu. Taky mám černé vansky, které jsem přebarvovala v pátek večer a tak šíleně jsem se do toho zabrala až jsem prospala hodinku na chodbě, kžadopádně dneska prošly testem při pořádním dešti a nepustily skoro nic, což je super.












jeans-vietnamci, top-secondhand, belt-vintage, bag-new yorker, shoes-vans, necklace-H&M

43 comments:

  1. Anonymous18:30

    nic moc.. ani vansy to nezachrání...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdo jiný může napsat kritiku než anonym :D?
      Mě tedy strašně zaujala taška a náhrdelník :). Mám strašně ráda tyhle řetězy na krk :). Taky si chci nějaký pořídit, ale vůbec nevím, kde :/...

      Delete
    2. Nic moc.. Ani to, že píšeš anonymně to nezachrání.. Stejně vidíme, že seš blbej ;*

      Delete
    3. Ten náhrdelník se dá koupit v H&M . :)

      Delete
  2. Anonymous18:33

    moc sa mi páči taška, vansy sú tiež super a páči sa mi ako si do toho všetkého ,,strčila" ten náhrdelník :)

    ReplyDelete
  3. Moc hezký outfit!:)

    ReplyDelete
  4. jednoduchý najlepší outfit.
    nemáš zase o niečo dlhšie (a krajšie) vlasy? dáky osvedčený recept na rýchlorast:DDDDD
    tú košeľu by som ani neprešívala. taká oversizsed je skvelá, a potlač taktiež. (vansky (srdiečko) i keď aj neprefarbené boli skvelé, ale to je otázka farbovkusu)
    si krásna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám, jen jsou čerstvě umyté :)
      jinak mi rostou děsně rychle a tím pádem mám neustále odrosty, ale recept teda nemám, prostě mi tak rostou :D

      Delete
  5. ♥ :)) ! Tu košili bych klidně nechala takhle:)

    ReplyDelete
  6. Úplně záříš v té modré, Peti! Nádherný, úžasný, dokonalý outfit <3

    ReplyDelete
  7. :(((( škoda tých vansiek, červené boli krajšie

    ReplyDelete
  8. Vansy sa ti podarili, u mňa by skončili flakaté!
    taška je super! (:

    ReplyDelete
  9. modrá ti dokonale sekne! :) a vansy vyzerajú podľa mňa lepšie než tie ružové

    ReplyDelete
  10. Taška je dokonalá a džíny ti dokonale padnou. Blůzka vypadá super. Vansky se povedly. Co dodat?!

    ReplyDelete
  11. Tie topánky sú super :) A vlasy? Čo dodať,úžasné ;) Proste super

    ReplyDelete
  12. vansy vyzerajú nakoniec skvelo aj v čiernej :)

    ReplyDelete
  13. ta modrá ti uplně zvýrazňuje vlasy <3

    ReplyDelete
  14. s akou farbou si prefarbovala vansy ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. normální barva na textil, od značky pebeo nebo tak nějak :)

      Delete
  15. ta taškaaa <33

    ReplyDelete
  16. úžasný outfit ! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. krásná,
    opět perfektní vlasy :)

    ReplyDelete
  18. Krásný outfit, máš opravdu nádherný vlasyy:)♥

    ReplyDelete
  19. taky jsem si nedávno koupila zlatý řetěz na krk, teď ho nosím snad každý den, hodí se mi skoro ke všemu)

    ReplyDelete
  20. tiež chcem nachádzat take veci v secondhande :D

    ReplyDelete
  21. skvelý ako vždy :)

    ReplyDelete
  22. modrá ti strašně sluší!!! <3

    ReplyDelete
  23. ta košile je krásná a super jsi to nakombinovala:)

    ReplyDelete
  24. tyhle náhrdelníky se mi strašně líbí, jenže mám strašně malou hlavu a jsem taková strašně drobná, takže si chci pořídit trošku menší. Vansky jsou láska :)

    ReplyDelete
  25. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great evening,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  26. Cool top.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Košeľa je krásna! A za to prefarbovanie vansiek ťa obdivujem! Ja by som sa na to neodhodlala! Skvele si to ale spravila :O)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    ReplyDelete
  28. Anonymous09:02

    You look great in the Vans!

    ReplyDelete
  29. košilotriko je nádherné!! Musí být děsně příjemné a vzdušné,viď?
    a gratuluji k úspěšnému obarvení vansek :D :)

    ReplyDelete
  30. Moc ti to sluší, miluju tmavě modrou se zlatou a ještě hnědá, jéé♥

    ReplyDelete
  31. Krásna si!! :) a na Vanskách vôbec nevidno, že by predtým boli ružové, naozaj sa ti to podarilo :D

    ReplyDelete
  32. Košile vypadá zajímavě. Moc se mi líbí barva a ten potisk je vážně originální.
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  33. Anonymous08:03

    Нello just wanted to give you a quіcκ heads up.
    The text іn yοur сontent seеm to be running
    off the screen іn Ѕafагi.
    Ι'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let you know.

    The lаyout lοok greаt though!
    Hoрe you get the ρroblem sοlvеd soon.
    Chеers

    Also vіѕit my homeрage: nose јob ()

    ReplyDelete
  34. Rozpuštěné vlasy Ti moc sluší! :-) ..Jinak top a kabelka jsou super! :-*

    ReplyDelete
  35. Anonymous21:09

    Tak tohle je rozhodně jeden z tvých nejlepších outfitů, je to výborný a na fotkách ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  36. Modrá ti šíleně sluší! :)
    Sheisbrunette

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.