Monday, May 13, 2013

We were young and drinking in the park.

Když jsem včera večer přemýšlela nad mými vlasy napadlo mě znovu vyzkoušet pěšinku uprostřed. Už asi před rokem jsem ji nosila a celkem se mi to líbilo, ale nakonec jsem ji zase hodila zpátky. Tak teď pro oživení ať to není pořád stejné ji vidíte znovu. Po strašně dlouhé době se mi porařilo vyfotit celkem obstojné fotky, které možná za něco i stojí. Tohle přírodní prostředí mám stejně uplně nejoblíbenější.















jeans-vietnamci, top-secondhand, loafers-deichmann, belt-?, bag-gift

76 comments:

  1. tieto fotky sa ti vážne vydarili, vyzeráš na nich skvelo ;)a moc sa mi páči ten top♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous16:24

      Budeš dělat bazárek ????????????????????????????????????????????????????????????????????

      Delete
    2. pokud to je na mě, tak se zatím nechystám, ale něco je ještě na fb :)

      Delete
    3. Anonymous17:33

      Ta hnědá kabelka (co máš na FB je krásná) a jaká je to značka ? Kolik Kč by stálo poštovné ? Já bych ji koupila tak za 150, co ty na to ? :)

      Delete
  2. Nevím, jestli je to tou pěšinkou, ale strašně ti to sluší! Skvělý outfit, přesně můj styl :)

    ReplyDelete
  3. V poslednej dobe máš fakt kráásne vlasy!!

    ReplyDelete
  4. na týchto fotkách vyzeráš neskutočne dobre, ako lesná víla!

    ReplyDelete
  5. Je to super! :) pěšinku nech, dělá tě to starší a i seš taková jiná :)

    ReplyDelete
  6. Týjo! Vypadáš s tou pěšinkou úplně jinak! A hrozně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší, krásný outfit! a pěšinku takhle nech, moc se mi na tobě líbí! :-)

    ReplyDelete
  8. vyzerá to nádherne :) a s tou cestičkou vyzeráš oveľa staršie

    ReplyDelete
  9. Anonymous17:46

    jee, fotky jsou super a takhle ti ta pesinka strasne slusi! mela by jsi to nosit casteji :-)
    jediny, co me na tech uzasnejch fotkach rusi, je jak ti odstavaji loafers, jinak super :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě to taky vadí, ani nevíš jak, ale to je ten zlozvyk kdy si vždycky stoupám na špičky :D

      Delete
  10. Pěšinku nos častěji,je to příjemná změna a hrozně ti sluší :)) a fotky jsou fakt povedené :O :)

    ReplyDelete
  11. Krásné. A vlasy máš krásné, a nějaké dlouhé... pěkně porostly... :)

    ReplyDelete
  12. Máš nádherné vlasy. :)

    ReplyDelete
  13. Opravdu ti ta pěšinka uprostřed moc sluší :))) Měla bys ji nosit častěji :))

    ReplyDelete
  14. takhle ti ty vlasy moc moc slusi :))

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Moc ti to takhle sluší. :) Jinak se mi hrozně líbí ta kabelka, dlouho už podobnou sháním a stále marně...

    ReplyDelete
  17. Tak ta 3tí fotka mě naprosto dostala !
    Vlasy máš perfektní ani nevíš jak ♥

    ReplyDelete
  18. tvoje vlasy ma hypnotizujú..takto ti to neskutočne pristane!

    ReplyDelete
  19. nádherný fotky!!

    ReplyDelete
  20. tady ti moc,moc sluší a ty tvoje vlasy vypadají úžasně!!!

    ReplyDelete
  21. Anonymous18:29

    Jo, s tou pěšinkou vážně vypadáš starší ;) btw.nemáš nějak jinak vytrhané obočí? :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám, ale tady ho nemám vůbec upravené :)

      Delete
  22. s pěšinkou ti to sluší, top a kabelka jsou úžasný)

    ReplyDelete
  23. dnes máš podobný outfit s Leonkou, samozrejme, obidvom vám to ide :)

    ReplyDelete
  24. strašně ti to sluší, jsi tak přirozená! maluješ se?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tady namalovaná nejsem, ani v postech asi kolem tří týdnů zpátky :)

      Delete
  25. zatiaľ tvoje najlepšie fotky :)

    ReplyDelete
  26. No teda Peti, tohle jsou luxusní fotky a tobě to na nich hrozně moc sluší! Fakt nemám slov :)

    ReplyDelete
  27. ty vlásky ti moc sluší a celkově ten outfit je super!! :)
    Střípky z mého života

    ReplyDelete
  28. nádherná si a to tričko ti sekne :)

    ReplyDelete
  29. jeee,, ty jsi tak krasna, hrozne ti to slusi,,mas krasne vlasy a boticky

    ♥ www.wooklook.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  30. Moc ti to sluší. A vypadáš starší. :)

    ReplyDelete
  31. Prosím nos to často!!

    ReplyDelete
  32. Určite to nos častejšie takto na stred,úplne nádherná si tu!! :) Aj fotky kráásne

    ReplyDelete
  33. na těch fotkách ke konci jsi vážně dokonalá! :O :) ♥

    ReplyDelete
  34. Ano ano ano!!! Ty vlasy!!!! <3333333

    ReplyDelete
  35. Já si nemůžu pomoct, ale ty vlasy máš strašně nádherný!!♥ Fotky se povedly :)
    Nikus

    ReplyDelete
  36. máš tady úžasný vlasy, pěšinka na prostředek ti moc sluší :) a loafers jsou taky skvělý :)

    ReplyDelete
  37. Péti, dlouho jsem tě neviděla a máš ty vlasy skvělé! :) Outfit se mi líbí, ten top totiž nemá chybu :) Krásné fotky :) V.

    ReplyDelete
  38. ja som si včera tiež po dlhej dobe dala cestičku vo vlasoch uprostred ... a povedali mi v práci že prej to mám o hodne lepšie ...presne tak ako ty ..o HODNE LEPŠIE

    ReplyDelete
  39. máš nádherná vlasy.. co vlasy, celá jsi krásná ;)

    ReplyDelete
  40. ty vlasy ti takto moc sluší, máš je pěkně dlouhé :)

    ReplyDelete
  41. tá kabelka <3 je to vintage?

    ReplyDelete
    Replies
    1. není dostala jsem ji od mamky, je z jednoho obchodu s kabelkama :)

      Delete
  42. cestička na stred ti veľmi pristane!:)
    ja si tiež občas tak urobím ale aj tak vždy skončia vlas prehodené ne bok..mám totiž ostrihanú ofinu a dorastá, tak mi vlasy vždy idú tam kde nemajú :D :)
    a krásny outfit, ale to je u teba už zvykom!:)

    ReplyDelete
  43. vlásky sú krásne takto :)

    ReplyDelete
  44. tobě to tááááááák sluší !! ♥♥ je neskutečné jak rychle ti ty vlasy rostou

    ReplyDelete
  45. nádherný fotkyy <3 jsi užasná!

    ReplyDelete
  46. pěšinka fajn, já si jí hodit na střed, tak vypadám jak retard..

    ReplyDelete
  47. Jsi strašně krásná ! :) Vlasy jsou úžasné.

    ReplyDelete
  48. uzasne vlasy! :)

    ReplyDelete
  49. Tyjoo! Vlasy super a ta kabelka !!! Přesně takovou potřebuju:D

    ReplyDelete
  50. Anonymous22:14

    Já nemám slov!!! Tohle je to nejlepší za posledních pár týdnů. Fakt že jo <3 A tu pěšinku tak nos častěji, je to příjemná změna a mám pocit, že ještě víc vyniknou tvé báječné a nejlepší vlasy.
    A.

    ReplyDelete
  51. Anonymous22:37

    naprosto úžasné, Peťul!! já jenom ohromeně zírám, jaká jsi kočka, a to jen díky pěšince! <3 jsi prostě nádherná :))

    ReplyDelete
  52. Anonymous00:50

    Peti tobě ty vlasy rostou jako z vody..Nějaký recept? Mně vlasy stávkují tak 3 roky v té stejné délce.D

    ReplyDelete
  53. Anonymous07:17

    s pěšinkou o 100% lepší!!! paráda

    ReplyDelete
  54. Musíš nosit častěji!!!!!!! hrozně moc ti to sluší!! ty jsi opravdu modelka:)

    ReplyDelete
  55. Anonymous15:27

    úžasné fotky a tie vlasy sa ti takto moc hodia ;)

    ReplyDelete
  56. Moc ti to sluší)) Jenom bych si k tomu vzala asi jiné boty.

    ReplyDelete
  57. mně se poslední dobou pěšinky uprostřed hroooozně moc líbí! Taky jí zase začnu nosit, až si trochu sestříhám vlasy :)
    moc ti to sekne!

    ReplyDelete
  58. Tobě to sluší vždycky jsi vážně nádherná!Taky bych byla ráda kdyby mi slušela pěšinka uprostřed :D . Máš krásné vlasy a celkově je celý outfit super :)

    ReplyDelete
  59. Anonymous19:47

    takhle to nos pořád!!!!!nádhera<3i outfit super<3

    ReplyDelete
  60. Nevím, jestli je to tou pěšinkou nebo tím úžasný trikem, každopádně ti to na fotkách strašně moc sluší!!! <3

    ReplyDelete
  61. Tohle je absolutní špička tvých outfitů, ty vlasy, ten top, loafers, jsi v tom tak nádherná ! Já ani netušila, že máš tak dlouhé vlasy ! Máš je nádherné ! Moc a moc ti to tady sluší !

    ReplyDelete
  62. takhle máš ty vlasy uplně perfektní! vypadáš v nich i starší:-)))

    ReplyDelete
  63. Máš božský vlasy :)

    ReplyDelete
  64. Ta pěšinka takhle je vážně super ! Takhle to nos !!

    ReplyDelete
  65. Takhle máš pěšinku lepší:) Jsi krásná<3

    ReplyDelete
  66. Anonymous17:15

    Super! A máš tu krásné vlasy :o)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.