Thursday, May 23, 2013

Jack in white.

Další triko, které mám z choies. Materiál je neuvěřitelně pohodlný a potisk je pro mě na jedničku. Taky jsem si od Vaci koupila tašku s Jackem z kterém jsem nadšená. Vyrábí vážně skvělé tašky za pár korun, tahle se určitě stane jednou z mých oblíbených. Mám je nejraději, jelikož do nich anrvu všechno co potřebuju a je to takový bezedný pytel. Po delší době jsem vytáhla i platformy, nosím je strašně ráda mám tak aspoň o pár centimetrů k dobru. Brzo uvidíte taky nové věci ze sekáčů a pár drobností, které jsem si objednala. (omlouvám se za ty vlasy, ale dnes zrovna extrémně foukalo a tak se raději dívám všude do země)










top-choies.com, jeans-tally weijl, bag-Vaci, shoes-ccc, 

41 comments:

  1. jůůů! to tričko je super skvělý!

    ReplyDelete
  2. Zrovna na tu kabelku/tašku koukám na instagramu, je krásná a snad si ji také objednám. Mimo to jsem ráda že nejsem jediná malá bloggerka. Závidím těm vysokým štíhlým holkám s nohama až do nebe:)

    ReplyDelete
  3. perfektní top ♥
    tyhle jeans ti moc sluší! :)

    ReplyDelete
  4. na tu tašku jsem se taky dívala!!! :)

    ReplyDelete
  5. právě že máš ty vlasy perfektní!
    máš na sobě rtěnku?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám jen trochu růžové :)

      Delete
  6. botky jsou nejlepší !!

    ReplyDelete
  7. Skvělý outfit!:)

    ReplyDelete
  8. Super nohavice aj tričko a topánky mám tiež také iba v tej vínovej ;)

    ReplyDelete
  9. Krásny outfit :) Tričko, džíny, taška, všetko :) A tie vlasy máš super :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous19:39

    super tričko, super gate, super taška, super boty všetko na 1! :)

    ReplyDelete
  11. tá taška je super! :) ja mám jednu takú diy a už sa teším kedy budeme mať menej hodín a budem ju nosiť do školy

    ReplyDelete
  12. jsi krásná!! a máš úžasné vlasy :)

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší))

    ReplyDelete
  14. hodně podobne triko měli v H&M myslím :) vlasy jsou nahodou nadherny jako vzdycky :)

    ReplyDelete
  15. juuuuu !! jsem hrozně ráda, že se ti líbí :) a moc ti to sluší :) pořád nestačím zírat, jakou vesmírnou rychlosti ti rostou ty vlasy!

    ReplyDelete
  16. Top a džíny jsou skvělý, z TW mám nejradši kalhoty :)

    ReplyDelete
  17. jsi krásná ať si oblečeš cokoli a ikdyby venku padaly trakaře:D:)

    ReplyDelete
  18. Super, jako vždy :)

    ReplyDelete
  19. Juu,super fotky dneska!:) I outfit<3

    ReplyDelete
  20. Bože ta kabelka je úžasná <3

    ReplyDelete
  21. na tretej fotke si neskutočná ♥

    ReplyDelete
  22. to tričko bylo v H&M, na internetu jsou asi trochu kopírky, no :D

    ReplyDelete
  23. tenhle outfit se mi na tobě líbí moc! A ty boty!

    ReplyDelete
  24. Anonymous23:49

    Promiň ,ale nemám ráda tady tu dnešní modu triček, tašek, mikin atd. s motivem Jacka Daniels. Možná se mi motiv líbil před 3 lety u přítele na tričku, kdy si ho koupil,ale dnes?Každá holka si ho koupí a nikdy v hubě neměla tuto whisky=/ PS: přítel má triko, protože whisky miluje! Promiň Peti omlouvám se:) Ale vždy se naštvu:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chápu to a abys věděla já ji už pila, ale upřímně mě nezaujala :D ale ten motiv mě vždycky chytne je geniálně navrženy a to mě baví :)

      Delete
  25. tak máme i stejné triko:D teda má mi za chvíli přijít..ber ho do Ostravy :)

    ReplyDelete
  26. Skvělý outfit! :)

    ReplyDelete
  27. Tá prvá fotka je aj tak najkrajšia =)

    ReplyDelete
  28. boty jsou úžasný:) sluší ti to!

    ReplyDelete
  29. Krásný outfit, ta tažka je bomba, hrozně se mi líbí <3 :)

    ReplyDelete
  30. Wow, vypadáš úžasně! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  31. Úžasné tričko! Mám ráda kočičky na všem :D A ty kalhoty ti neskutečně padnou :) V.

    ReplyDelete
  32. Fotky (i vlasy xD) jsou super.
    A ty boty!♥♥

    ReplyDelete
  33. nádherné boty :) moc ti sluší ;) a to triko je bombový :))
    KRÁSNÉ :) !!

    ReplyDelete
  34. taky chci Vaci v blízký době zneužít, ta taška vypadá skvěle :) líbí se mi barvička kalhot.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.