Monday, May 6, 2013

If you close your eyes.

Na minulý outfit s brýlemi byl dobrý ohlas, tak jsem si řekla proč nevytáhnout ještědruhé, které mám doma v šuplíku. Na sebe jsem hodila obyčejné tílko, vínové kraťasy a jelikož bylo venku chladno i džínovou bundičku. Docela mě zklamalo, že přes den se tak jít dneska nedalo. Ráno opět pršelo, takže jsem nakonec vytáhla kalhoty. Po delší době jiné místo než různě na trávě u lesa a podobně. Uplatila jsem bratra i když to stálo značné usilí jsem spokojená. Jak už hodně z vás poznalo mám i novou barvu, hodně zrzavou a ve stínu dohněda, tak tady vidíte druhý odstín.










shorts-terranova (diy), top-secondhand (H&M), jacket-gift, shoes-tally weijl, sunglasses-gate

45 comments:

  1. Ty máš ale nožičky - závist ;)
    Brýle ti moc sluší ! :)

    balcony flowers

    ReplyDelete
  2. Ahoj :) Co je to prosím za barvu nebo odstín vlasů? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to od garnier odstín skořicová hnědá a přesně tato: http://4.bp.blogspot.com/-ceIhSfVXWxM/UHz_AfL8kVI/AAAAAAAAEOU/3yxpOTo7OyY/s1600/IMG_4514.JPG :)

      Delete
    2. Díky moc, po nějaké takové už dlouho toužím :) :)

      Delete
  3. boty sú moc pekné a bundička by sa mi zišla do zbierky :DD

    ReplyDelete
  4. tie topánky sú úžasné!!<3

    ReplyDelete
  5. Si krásná ! A ta barva ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  6. vyzerá to dobre a pohodlne <3

    ReplyDelete
  7. tenhle tvar brýlí ti fakt sedne!

    ReplyDelete
  8. Zkombinovat mintovou s vínovou by mě nenapadlo, ale jsem překvapená, jak to vypadá dobře :O. Palec hore :)

    ReplyDelete
  9. úžasná kombinace barev!!
    a závidím ti tvoje nohy:)

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší :) tyhle fotky ve městě se mi dost líbí, je to fajn změna :)

    ReplyDelete
  11. krásna farba vlasov , vyzeráš super :)

    ReplyDelete
  12. nejperfektnější barva vlasů tady !
    A ty boty jsou boží :))

    ReplyDelete
  13. Sluší ti to strašně moc!! Tyhle brýle jsou hezčí, než ty předchozí a ta barva ti sedne :) Paráda :)

    ReplyDelete
  14. taky chci někoho, koho můžu uplácet :D
    jinak, docela vtipně stojíš.. já stojím podobně :D :)

    ReplyDelete
  15. kraťasy jsou pěkný a nová barva ti hrozně sluší)

    ReplyDelete
  16. tobě to tak vždycky sluší :O

    ReplyDelete
  17. sluší ti to :)

    ReplyDelete
  18. Sluší ti to moc :) I ty vlasy máš skvělé :)

    ReplyDelete
  19. moc pěkné, sluší ti to

    ReplyDelete
  20. Kraťasy jsou krásný)

    ReplyDelete
  21. Máš naozaj úžasnú farbu vlasov :) Tie vínové kraťasy!<33

    ReplyDelete
  22. Líbí se mi změna místa focení :) brýle jsou super! a barva vlasů taktéž .) Taky mě štve to počasí... Ráno zima (a ještě k tomu prší) a kolem poledne se strašně oteplí...

    ReplyDelete
  23. Máš úžasný vlasy! :))

    ReplyDelete
  24. veľmi ti tá farba pristane!:) zaujimavá a stále taká prirodzená!:)
    super fotky..:)

    ReplyDelete
  25. Barva vlasů moc hezká, jen ty brýle se mi na tobě nelíbí..

    ReplyDelete
  26. Moc hezký outfit!:)

    ReplyDelete
  27. velmi dobre :) tradicne tlieskam :)

    ReplyDelete
  28. tahle barva vlasů se mi zatím líbí nejvíc!!! :) je taková neokoukaná ! :)

    ReplyDelete
  29. ty brýle jsou parádní! :))

    ReplyDelete
  30. ty brýle jsou prostě super! moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  31. sluší a máš nádherné vlasy :)

    ReplyDelete
  32. Skvělý outfit a hlavně krásné fotky. Hrozně ti to sluší... OPĚT :))

    ReplyDelete
  33. Ta nová barva vypadá na tobě moc hezky:)

    ReplyDelete
  34. skvely outfit a hlavne nádherne vlasy :o)

    ReplyDelete
  35. Máš krásnou barvu vlasů! Moc ti to sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  36. rozkošná si :)) a máš veľmi peknú farbu vlasov, hodí sa ti ku kraťasom :D

    ReplyDelete
  37. úžasné ! :) máš roztomilí úsmev ;) :D :) veľmi sa mi páčia tie botky :)

    ReplyDelete
  38. máš nádherné vlásky :)

    ReplyDelete
  39. skvelé fotky, skvelé vínové šortky a skvelá farba vlasov <3

    ReplyDelete
  40. Anonymous20:23

    Úplně ti závidím, že na tvůj ksichtík sedne tolik stylů slunečních brýlí..Já jsem ráda za jedny:D

    ReplyDelete
  41. Anonymous17:43

    You are super sexy and cute in this number with the short shorts and platform sneakers! More of this please?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.