Monday, May 27, 2013

Going to age with grace.

Nechci vás zahrnout jen outfity, tak dnes pro změnu random. Jsou to snad všechny fotky, které jsem v posledních dnech zachytila. Většinou věci z kterých mám radost nebo prostě maličkosti. Moje fotky jsou zásadně vevnitř ani si nevzpomínám kdy jsem něco nebo někoho fotila venku. Začíná mi další týden klidu a pohody plný tréninků na střelnici a poslední taneční akce za tento školní rok. Pak už si asi budu jen válet šunky obrazně řečeno. Čeká mě poslední měsíc školy a jsem vážně zvědavá jak to všechno dopadne. (Doufám, že ne hůř než předešlé pololetí.)
 stejně je to nejlepší parťák i když mi uštědřil pár bolavých kousanců
nový telefon, plno fotek na instagramu

 jsem kokosový maniak, vždy a všude
 těstoviny (po strašně dlouhé době necelozrné), kukuřice, tuňák, bílý jogurt
 nová kabelka a peněženka
 dort, který jste už určitě viděli
 špaldové nudle, sušená rajčata, tofu s řasou a zeleninou, sýr
 jahodový koktejl!
 milovaná taška, levisky a černé sako koupené v sekáči za 34kč dohromady
prostě Bart
 celá moje skříň, najednou tolik barviček :D
 sobotní outfit
 tohle se mi strašně líbi na american apparel mikině
 dort je ukrojený, měla jsem z toho stres, že se rozpadne
 moje skříň část druhá
 nejlepší a nejoblíbenější-balzám, který vážně funguje a skvěle voní, záležitost pro milovníky piňakolády, jeden z nejlepších na objem a voní po jablku, opravdová slast
 králíček kam se podíváš
 vysněný chubby stick od Martinky, garnier mě zaujal v dmku společně s tvářenkou a oblíbenou řasenkou
 tohle jsou ty nejlepší lupínky, spořádáno za dva dny
levisky<3

51 comments:

  1. Anonymous15:31

    Do kterého sekáče chodíš? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. do jednoho u nás ve městě, myslím goratex :)

      Delete
    2. Anonymous15:38

      Aha, tak to stejně nevím, kde v Brodě je :D

      Delete
  2. Ta chlupatá kulička je boží <3

    ReplyDelete
  3. krásný random :)) a teda u nás je spoustu sekáčů ale ještě jsem tam takové štěstí neměla :D :O

    ReplyDelete
  4. Úžasné fotky!! :) určite pridávaj random posty častejšie ;) !

    ReplyDelete
  5. mňami torta, skvelá kabelka a tvojho jacka chcem!:)

    ReplyDelete
  6. pekné fotky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. zase božský random!! <3
    hrozně se mi líbí to průhledné želé na dortu :D :)

    ReplyDelete
  8. wow! krásné fotky, bartovský šortky, levisky, jahodový koktejl <333
    taky jsem kokosový maniak :D)

    ReplyDelete
  9. tá kabelka<3
    mohla by si urobiť podrobnejšie fotky tvojho šatníka;)

    ReplyDelete
  10. Co to je za typ telefonu? Taky teď vybírám nový. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sony experia E a je vážně super, jsem spokojená nadmíru :)

      Delete
    2. jo tak na ni jsem taky koukala, snad budeme mít i stejný telefon.:D

      Delete
  11. Také jsem kokosomaniak <33

    Poslední dobou uvažuji, že svého králíka přejmenuju z Jacka na Bastarda..mám celé dodrápané a dokousané ruce,, dílo..

    Skvělé fotky :)

    ReplyDelete
  12. asi máš tie najlepšie random posty :) a to jedlo, skvelé, si šikovná :)

    ReplyDelete
  13. skvělýý fotky!

    ReplyDelete
  14. krásne fotky! Kde si kúpila tú peňaženku ? :°)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dostala jsem ji od mamky, je z nějakého obchůdku s kabelkama :)

      Delete
  15. Krásný fotky, líbí se mi hrozně ty kraťasy!

    ReplyDelete
  16. nejlepší šortky s Bartem ♥♥♥

    ReplyDelete
  17. Anonymous18:13

    Naprosto dokonalý post! <3 Mohla bych se zeptat odkud máš tu tašku Jack Daniels? Jinak úžasný šatník :3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. od Vaci http://mypancakestory.blogspot.cz/2013/05/e-shop-diy-bags-for-sell.html :)

      Delete
  18. Ta fotka s Amadeem je úžasná !! :)

    ReplyDelete
  19. super fotky,dala by som tú tortičku :-)) tá kabelka je pekné aj ostatné veci

    ReplyDelete
  20. ta čokoláda je úžasná :) nejvíc se mi líbí ty fotky jídla <3 to já můžu :D

    ReplyDelete
  21. Jů hezký fotky!:) A ty Ňaminy!:3

    ReplyDelete
  22. juuu tá prvá fotka ^_^

    ReplyDelete
  23. zajaaaac! a mám chutě na dort

    ReplyDelete
  24. ta prvni!!! a bart a jidlo a ty!

    ReplyDelete
  25. miluju tvoje fotky! jsi nejlepsi:)

    ReplyDelete
  26. jééé bart!!! ta první fotka je nejhezčí a koktejl, dort♥

    ReplyDelete
  27. Ať slouží, čubinka! <3

    ReplyDelete
  28. na podobné levisky chodím koukat do sekáče.. čekám až tam bude vše za 80,- a potom si je koupím :D Doufám, že mi je žádná bába nesebere :D

    ReplyDelete
  29. mám rada takéto fotky vazne... oddychove, prijemne a inspirativne :) si tak prijemne ludsky dokonala :)

    ReplyDelete
  30. mňam, mňam, ten dortík vypadá skvěle

    ReplyDelete
  31. Anonymous11:53

    kde chodíš v brodě do sekáče ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. pod gymplem na Seichertově je teď nově předělaný sekáč jakoby nahoře na tom "ochozu" a mají tam skvělý věci a největší slevy, předtím tam byl podobný, který je teď na Kaunicově 62 a tam taky chodím moc ráda :)

      Delete
  32. jak si připravuješ sojové maso? já ho vždy první vařím 15 minut a pak ještě s něčím připravuju na pánvi...ale pořád cítím že to není ono

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to já dám do pánve olej a klasicky jak maso narychlo osmahnu a maximálně 5min aby bylo propečené, jinak nic, možná ti spíš tak nechutná proto to možná není ono :)

      Delete
  33. Levisky za tak málo ? Tak to je pecka ! :O

    ReplyDelete
  34. Skvělý post! Mám ráda tvoje randomy :)

    ReplyDelete
  35. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    ReplyDelete
  36. první fotka je nejhezčí!!!:)
    a wow Levisky za tak nízkou cenu??!:o

    http://nathalifashion.tumblr.com

    ReplyDelete
  37. Promiň, že se ptám, ale ve kterém Brodě bydlíš?:OO
    A máš roztomilého králíčka a úžasný bártovský kraťásky:)

    ReplyDelete
  38. Kukuřice, těstoviny, tuňák!♥ Nedávno jsem tohle úžasný jídlo měla :D :) Nádherné fotky! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  39. BÁRT!! :DD


    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  40. Jůů, ten králíček je úžasný! Taky mám Teddíka modrá kresba... Jsou to všiváci!
    Caatharine

    ReplyDelete
  41. Anonymous09:41

    Mohla bych se zeptat kde si sehnala ty kraťasy s Bartem? děkuju

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.