Thursday, May 2, 2013

Feel the earth move.

Ráno jsem myslela, že cetu do školy rovnou vzdám ani si nepamatuju takovou bouřku snad někdy minulý rok. Tohle počasí a slovo bouřka ve mě zanechávám dost divný pocit, nejlepší bylo, že se nám doma i postel třepala. Každopádně odpoledne to vypadá podobně, tak jsem focení outfitu zavrhla a ukážu vám jako klasicky pár ranom fotek. Většina z měsíce dubna a posledních týdnů, kterém jsem si skvěle užila!
fotosešn s Helčou!
uzené tofu, špaldové nudle, sojová omáčka a nějaké rajčátka


s tímhle budu za chvíli mistr světa (:D)
náš Amadeus nejvíc ze všecho žere tyhle žluté květy!
Detroit se posilňuje na vystoupení, nejlepší v kraji <3
makeup of the day and have some fun in Kaufland!
naše nejlepšejší třída!
zapomenutý dárek od mamky
dáreček od Sárky z NY (ve vlaku si říkám, hmm mám něco z NY tohle bylo v NY, jsem blázen :D)
trojbarevné špaldové těstoviny, sušené rajčata, pesto a nejspíš nějaká smetana
nejšťavnatější hrnek!
relax po páteční party
ruská čokoláda
airmaxky!!
nejoblíbenější z choies!

37 comments:

  1. Ta první fotka je stejně nejlepší! :) U nás se ráno jen blýsklo a mírně zahřmělo, ale spíš jen pršelo .. naštěstí. :D

    ReplyDelete
  2. tvoje random posty sú dokonalé♥ tým jedlom si mi spravila chute :DD a tá maskáčová košeľa je DOKONALÁ♥

    ReplyDelete
  3. new york, new york, krása. a na tej fotke, kde si popísaná ti to veľmi pristane.^^

    ReplyDelete
  4. Ty bys mohla klidně takhle chodit počmáraná a stejně se mi hrozně moc líbíš! A z těch AirMax umírám, moc moc moc :(

    ReplyDelete
  5. páni! :O krásné random fotky :))

    ReplyDelete
  6. Nejlepší make-up of the day, v těchto dnech a týdnech se vždycky nějak rozmohne :D A takového dobrého jídla zase, mmm!

    ReplyDelete
  7. Jeee tys byla ve Zline v Jablku???? :))) jinak to jídlo. . Mnam!!! A moc ti to slusi :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. v neděli jsme byly :)

      Delete
  8. nádherné fotky! :) ja to mám rovnako s mini eiffelovkou,tiež som si hovorila že wow,tá bola ešte pred nejakým časom v paríži! :D na triednej fotke ti to veľmi pristane,ja vždy vyzerám najhoršie zo všetkých :D no to zasa nie,ale hrozne aj tak :D

    ReplyDelete
  9. super fotky, a toho jídla, mmm!

    ReplyDelete
  10. ty tvoje randomy ♥

    ReplyDelete
  11. miluju tvoje jííííídla <3333

    ReplyDelete
  12. Ty si taká zlatá :) Krásne sú tie fotky! A to tvoje jedlo vyzerá tak super zdravo... Musím to niekde zohnať.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. pěkný fotky:) máš krásný usměv!

    ReplyDelete
  15. kámo, jsi úplně normální :D taky si vždycky říkám 'to mi dovezla kámoška z Londýna, ono to bylo v Londýně' :DDDDDD

    ReplyDelete
  16. Takové random posty mám moc ráda :)
    A tu bouřku ti závidím, opravdu! :D U nás jen pršelo a blesk jsem zahlédla jen kdesi v dáli, ale bouřky naprosto miluju! :D

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Teda na to poslední zvonění si to pěkně schytala .) líbí se mi jídelko, doufám, že doplníš někdy recepty :))

    ReplyDelete
  18. krásné fotky :)

    ReplyDelete
  19. jé, to je skvělej post!!

    ReplyDelete
  20. Zbožňujem všetky random posty na všetkých blogoch. Najhoršie ranné počasie bolo, keď som vyšla na päť minút von bez dáždnika a bola som mokrá ako myš. Fuj. taký skvelý darček od mamičky, no koniec. Tie vecičky niekde boli, zatiaľ čo ja nie. Tiež o tom občas rozmýšľam. Krížikové tričko z Choies je best.

    ReplyDelete
  21. stejně jsou tyhle tvoje random posty nejlepší!!
    a zní to divně ale bouřku ti závidím ,u nás pořád nic:D

    ReplyDelete
  22. Ty věci z Choies jsou boží !

    ReplyDelete
  23. Krásne veci z Choies :))

    ReplyDelete
  24. nejskvělšjí fotky !!! u nás teda žádná bouřka nebyla:D jen trochu pršelo a to u se těším na tu první pravou jarní

    ReplyDelete
  25. Super, super, super :)

    ReplyDelete
  26. krasne fotis!moc se mi libi druha fotka:)
    jinak u me probiha giveaway o crossbody kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  27. Aach, proc davate všichni na blog jídlo, když já mám pak takový hlad :D ty těstoviny ♥

    ReplyDelete
  28. keď som sa pozrela na tú ruskú čokoládu, pripomenula mi to že za chvíľu je leto a s ním sa blíži aj dovolenka v Moskve (ako každý rok :3 ) <3 ináč randomy milujem! tvoje fotky niečo skvostné :):):)

    ReplyDelete
  29. Jéé krásný fotečky :)

    ReplyDelete
  30. Ty těstviny vypadají lákavě :)

    ReplyDelete
  31. Na tej prvej fotke ti to táááááááááááááááááákto strašne pristane! :O)

    ReplyDelete
  32. miluju tvoje jídla! ty trojbarevné těstoviny vypadají velmi chutně :) Airmaxky jsou perfektní!

    ReplyDelete
  33. Pletu se nebo je ta fotka s "partou nacpávajících se holek" ze zlatého jablka ve Zlíně?? :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.