Thursday, May 9, 2013

Don't break me down.

Původně jsem chtěla vytotit outfit už včera, ale poslední dobou se snažím trochu víc soustředit na školu a tak jsem den vynechala. Taky často volím jednoduché outfity jako je třeba tento. Jedna z mých nejoblíbenějších mikin co doma mám a taky jedna z nejpohodlnějších. Dnes jsem měla ve škole v podstatě to samé jen jsem vyměnila sukni za šortky, které mám v minulém postu. Po dlouhé době creepers, které mají v sobě snad ty nejlepší vzpomínky a vždycky si je beru s radostí.











dress-gate, jumper-H&M, creepers-asos, watch-casio, bracelet-?, sunglasses-firmoo.com

46 comments:

  1. pěkná mikča :) moc ti to sluší, kočko :)

    ReplyDelete
  2. toto je prekrasny outfit<3neuveritekne ti pristane ;-) sukna ma nadhernu farbu a mikina je...DOKONALA<3

    ReplyDelete
  3. skvělá mikina i creepers!

    ReplyDelete
  4. Krásná kombinace:) moc pěkný outfit:)

    ReplyDelete
  5. Řekni mi, jak to děláš, že ti ty brýle tak sluší. Já mám úplně ty samé a vypadám tak torchu jako moucha, skoro je proto v outfitech nefotím, lituju, že jsem se v nich vyfotila pro outfit na hřbitově :-D Vypadala bych bez nich teda líp :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. já nevím to záleží asi na obličeji a typu očí, nosu a tak :)
      kažodopádně zase vypadám blbě v dalších takže tak :D

      Delete
  6. ta sukně je strašně krásná!:) a tahle barva ti fakt strašně sluší! výborná volba!:)

    ReplyDelete
  7. mikina je vážně úžasná!

    ReplyDelete
  8. Tá mikča je úžasná ! :) veľmi pekné fotos ;)

    ReplyDelete
  9. je úžasné sledovať ako sa časom meníš a rastieš do krásy :)

    ReplyDelete
  10. bomba! ta mikina je úžasná!

    ReplyDelete
  11. ty tvoje vlasy ♥

    ReplyDelete
  12. Anonymous17:35

    Tady ti to hrozně sluší :) Po dlouhé době zase outfit, který se mi moc líbí.

    ReplyDelete
  13. sice jednoduchý, ale pěkný.. mě se líbí.. možná by byly hezčí lodičky anebo balerínky.. ale je to pohodové :)
    Střípky z mého života

    ReplyDelete
  14. chyba mam taką samą spódnicę, jeśli się nie mylę. pozdrawiamy z Polski. ;)

    ReplyDelete
  15. super outfit .. tá sukňa <3

    ReplyDelete
  16. Krásné brýle i sukně ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Anonymous18:13

    Odkud sukně? :) Jinak jsi strašně hezká a působíš moc mile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsou to šaty, ale pro mě dost malé tak je mám jako sukni :D
      jsou z gatu :)

      Delete
  18. Čímdál víc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  19. Anonymous18:26

    I am trying to ride. <3

    ReplyDelete
  20. bomba, bomba!! peto jsi uzasnáááá! <3

    ReplyDelete
  21. Tobě ty vlasy rostou nějak strašně rychle :D jak to děláš? :D

    ReplyDelete
  22. tyjo, zase ty tvé kulaté brýle!fakt ti sluší.

    ReplyDelete
  23. Nádherná mikča!♥ Moc ti to sluší :)

    PS: Založila jsem si stránku na fb, budu ráda, když mě podpoříš :) Nikus

    ReplyDelete
  24. Outfit je veľmi pekný! Sukňa je skvelá a máš úžasné vlasy :)

    ReplyDelete
  25. co tě tak sleduju už docela dlouho tak musím říct, že tvoje outfity se mi líbí víc a víc a víc !! ♥

    ReplyDelete
  26. krásný outfit! :)

    ReplyDelete
  27. Ty brýle na tobě miluju! A rosteš do krásy ♥

    ReplyDelete
  28. Ty brýle ti moc sluší a líbí se mi ta mikinak)

    ReplyDelete
  29. úžasná si :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous22:51

    néé ty ponožky néé :D :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proč? Jsou to úplně obyčejné bílé a to je podle mě v pohodě :)

      Delete
  31. mikča je super, brejle hustý a poslední fotka s tou trávou je výborná:)

    ReplyDelete
  32. Super mikina :)

    ReplyDelete
  33. uplně ti to sluší ! Ty brýlky ti moc padnou!

    ReplyDelete
  34. Vypadáš bezvadně..krásné vlasy a ty boty mě zaujaly:)s ponožkama souhlasím:)

    ReplyDelete
  35. Pěkný outfit. Ta sukně je úžasná, i ta mikina. :)

    ReplyDelete
  36. perfektní outfit, takový styl mám horozně ráda :)

    ReplyDelete
  37. nádherné! super mikina :)

    http://photobyvalentina.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  38. skvely outfit;) slusi

    ReplyDelete
  39. Tak ten je nejlepší!
    Jsi krásná a ty vlasy! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.