Saturday, May 25, 2013

Can we pretend that airplanes are like shooting stars.

Nejsem spokojená skoro s ničím. Pro dnešek se fotky moc nepovedly i když jsem šla na jiné místo a tak nějak jsem doufala, že to dopadne líp než minule. Už několik dnů se mi nedaří nic pořádného vyfotit. Pokaždé nahraju fotky probírám se tou hromadou a zjistím, že absolutně nic se nedá použít, tak jdu znova. Do jisté míry mě to baví, ale když zjistím, že se nic nepovedlo nemám chuť to jít nova řešit. Na sobě mám oblíbenou jeansku a top, který jsem si hned zamilovala. Do bot jsem si dala nízké ponožky jak jste mi radily a dosáhla jsem neuvěřitelné bolesti, jelikož se mi neustále vyzkouvaly, takže se vrací k pohodlným.










jeans-vietnamci, top-chicnova.com, jacket-secondhand, creepers-sportsdirect, bag-vintage

72 comments:

  1. krásné vlasy tady máš <3

    ReplyDelete
  2. ty máš tak krásne vlásky:O ♥ a fotky sa mi náhodou páčia. :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. ty vlasy ti neskutečně sluší ^^

    ReplyDelete
  4. ty vlasy! <333

    ReplyDelete
  5. Náhodou, tyhle fotky na kolejích vypadaj dost dobře!

    ReplyDelete
  6. jo, jo, vlasy máš prostě... nejkrásnější! Báječně kontrastují se stromy v pozadí.

    ReplyDelete
  7. skvelé miesto na fotenie,a fotky nie sú vôbec zlé :)

    ReplyDelete
  8. mám z nich dooost odřené nohy bez ponožek...máš skvělé vlasy:)

    ReplyDelete
  9. Anonymous16:55

    tá taška je skveláá :)

    ReplyDelete
  10. do tvojich vlasov som zamilovaná!

    ReplyDelete
  11. Anonymous17:06

    Mas nějak udělané obočí?

    ReplyDelete
  12. skvelé miesto na fotenie!

    ReplyDelete
  13. prosím ťa, to máš akú farbu na vlasoch? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to si nepamatuju, ale je to od gariner sensations myslím skořicová hnědá :)

      Delete
  14. kočka! máš nádherný vlasy tady :)

    ReplyDelete
  15. vždyť vypadáš skvěle.. obočí a vlasy super! :)

    ReplyDelete
  16. Jej tie vlasy ti strašne idú!!

    ReplyDelete
  17. strašně moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  18. Super outfit! Ty vlasy máš úžasný, sekne ti to :)
    Nikus

    ReplyDelete
  19. fotky sú dobré :) a vlasy máš nádherné.

    ReplyDelete
  20. Neuvěřitelně sladká :) Ty jsi vždycky tak roztomilá, ale krásná zároveň :) to umí málokdo...

    ReplyDelete
  21. Anonymous18:17

    :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Paneboze ty vlasy ti neuveritelne slusi!

    ReplyDelete
  22. nahodou dobré fotky a super vlasy !

    ReplyDelete
  23. ty fotky se mi náhodou líbí!. Všechny tvoje fotky :) Já většinou, když se mi nepovedou tak jsem naštvaná, truchlim, nadávám, ale nakoenc je stejně zveřejnim :D Nikdy mě moc nenapadlo jít znova :D (možná by to nakoenc zabralo mín času).. A moc ti to sluší, moc se mi líbí ta bunda ..

    ReplyDelete
  24. si užasna :)) pristane ti to :)

    ReplyDelete
  25. úplne nádherné vlasy! :) moc ti to pasuje a fotky sú krásne :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  26. máš nejúžasnější vlasy!
    taška a creepersky jsou skvělýý

    ReplyDelete
  27. Jesis ty dvě první mě uplně uchvátily !

    ReplyDelete
  28. máš nádherný vlasy:)

    ReplyDelete
  29. máš perfektní vlasy!

    ReplyDelete
  30. Máš tu dokonalé vlasy<3

    ReplyDelete
  31. Anonymous20:21

    wow, můžu se zeptat, jak sis upravila vlasy? (postup) Díky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi tě překvapím, ale nijak :)
      tohle jsou moje přirozené vlny a kudrlinky, které normálně žehlím, teď je mám umyté, schnuly mi normálně bez fénování a takhle to dopadlo :)

      Delete
  32. Náhodou mi přijde, že fotky jsou lepší, než kdy jindy :)! A strašně moc ti to sekne, vypadáš tak trochu drsně a ta ruka v kapsách je boží:D!

    ReplyDelete
  33. podľa mňa sú tie fotky pekné :)

    andrea-magazine.blogspot.sk


    ReplyDelete
  34. překrásný vlasy.

    ReplyDelete
  35. Já nechápu ty,
    kteří mají takhle krásné přírodně zvlněné vlasy a žehlí si je !!
    Peti, takhle zvlněné jsou nádherné, nos je častěj prosím ♥

    ReplyDelete
  36. Nádherné máš vlasy takto!!!

    ReplyDelete
  37. bože, ja ťa milujem! tvoje outfity, vlasy, články všetko!:D <3 a tie boty takitso!:)

    ReplyDelete
  38. moc ti tie vlásky pristanú

    ReplyDelete
  39. Tá bundička je skvelá ♥ A páčia sa mi tvoje vlásky :3

    la petite Bonitka

    ReplyDelete
  40. Krásne vlasy Peti :)

    ReplyDelete
  41. náhodou krásný fotky!<3 Máš uplne nádherný vlasy:)

    ReplyDelete
  42. Vždyť ty fotky jsou krásné! :)

    ReplyDelete
  43. Náhodou sú krásne tie fotky!!! ;)

    ReplyDelete
  44. za creepers palec nahoru!

    ReplyDelete
  45. jes! creepersky!

    ReplyDelete
  46. máš tu naprosto dokonalý vlasy!

    ReplyDelete
  47. vypadáš překrásně Péťo! :)

    ReplyDelete
  48. Já Ti dám, že se nepovedly!! Jsou super a máš naprosto nejkrásnější vlasy <3.

    ReplyDelete
  49. tieto fotky sú úplne mega♥

    ReplyDelete
  50. Anonymous14:23

    ahoj, máš úžasný vlasy <3 jak to děláš? chodíš spát s mokrejma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mám je takhle od přírody po taťkovi, normálně když si umyju vlasy nebo v létě vylezu z bazénu a uschnou mi takhle se navlní :)

      Delete
  51. Krásne fotky :) Tvoje vlásky♥

    ReplyDelete
  52. náhodou, fotky jsou úžasný a ty navlněný vlasy jsou ještě úžasnější :)

    ReplyDelete
  53. Fotky se ti podle mě moc povedly,ta džínová bundička je skvělá:)

    ReplyDelete
  54. vlasy máš aj takto skvelé, a tá bundička sa mi veeeeľmi páči :)

    ReplyDelete
  55. Tak mám dojem, že tieto fotky sa super vydarili :)
    Si nádherná.

    ReplyDelete
  56. Vlny Ti velmi sluší :)

    ReplyDelete
  57. Takhle máš ty vlasy ještě perfektnější než jindy :)

    ReplyDelete
  58. This is stunning.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. vlásky jako lví hříva! :))

    ReplyDelete
  60. ty vlasy jsou dokonalost!!! Nežehli si je tak!!!

    ReplyDelete
  61. takhle jsou ty vlasy mnohem lepší :)

    ReplyDelete
  62. Skvělá kabelka! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  63. ty vlasyyy <33

    www.photobyvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. prosíííííím, vlasy už nenos jinak než takhle!!! ÚŽASNĚ VYPADÁŠ :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.