Tuesday, May 21, 2013

Bart Simpson.

Pro nás nematuranty začal včera posvátný týden bez odpoledek, což je strašně fajn. Každý den si budu chodit domů kolem jedné a v podstatě i nemám co dělat, co se učit prostě nic, až na matematiku. Ta totiž existuje za všech podmínek a proto taky ve čtvrtek píšeme. Jak jste mohli vidět na instagramu, tak mi včera přišly nové šortky a dvě trička, jsem naprosto nadšená. Jenom bych chtěla předejít nedorozumění. Když jsem si šortky dala na sebe zjistila jsem, že tenhle střih se asi moc nepovedl nebo mi nesedí. A tak jsem googlila a k mému překvapení je mají skoro všichni taky takhle nakrčené. Každopádně potisk Barta mě hned dostal!












shorts-choies.com, top-choies.com, watch-casio, shoes-vans

53 comments:

  1. na ty šortky koukám už hrozně dlouho! jsou úžasný a střih náhodou super! :)

    ReplyDelete
  2. Ty kraťasy jsou na mě trošku infantilní, ale i přesto ti to sluší :) Líbí se mi triko a to moc !!
    Asi si objednám to 'Celine' :))

    ReplyDelete
  3. dokonalosť!!!!!!<3

    ReplyDelete
  4. Haha, ty šortky jsou super. Ségra má stejné vansky a já je konečně taky budu mít. Sice až na podzim ale nejspíš dvoje. Sestřička mi je přiveze z Kanady<3

    ReplyDelete
  5. Můj ty bože, vypadáš perfektně!

    ReplyDelete
  6. Nádherný outfit! Ty kraťasy jsou naprosto super a máš skvělej zadek! :D
    Btw takhle ti ten culík strašně sluší :)

    ReplyDelete
  7. Strašně boží!!! Obojí ♥

    ReplyDelete
  8. tak to je asi nejdokonalejší outfit, co jsem na tobě kdy viděla!♥

    ReplyDelete
  9. Kdo by z nich nebyl nadšený ? Je to supr !!!

    ReplyDelete
  10. Tak to je fakt úžasný!!!<3

    ReplyDelete
  11. vôbec to nevidno, že sú tam nejako skrčené! A aj ja som nad tými šortkami uvažovala :)

    ReplyDelete
  12. šortky skvelé ! :) si krásna

    ReplyDelete
  13. nohavice sú skvelé, ale asi by som si ich nekúpila a tričko je úplne skvelé!! :o ♥

    ReplyDelete
  14. asi bych to nezkombinovala dohromdy, ale zvlast jsou ty veci naprosto nejlepsi!! :)
    6. a 8. fotka nejkrasnejsi :)

    ReplyDelete
  15. Tak tento outfit je extrémne nádherný! Vážne..tie kraťasyyy..ach:3

    ReplyDelete
  16. to triko je skvělé!! taky ve čtvrtek píšeme z matiky :/

    ReplyDelete
  17. triko je skvělé, ale ty šortky mi k tomu teda nesedí :)

    ReplyDelete
  18. Bart je super! A asi to bude tím culíkem, ale vypadáš jinak (myšleno v dobrém ;)) :)

    ReplyDelete
  19. to je super oblečení a tobě zase moc sluší!!!

    ReplyDelete
  20. Jéj, moc ti to sluší a ty kraťasy jsou dokonalý!.D

    ReplyDelete
  21. Haha tak ty šortky mě dostaly, supeeer :D

    ReplyDelete
  22. Ty máš tunel?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám, mám 11mm :) už tři roky :)

      Delete
  23. to jsou dobrý kratase:P:)

    ReplyDelete
  24. ty vlasy ti tak hrozně sluší'
    a vansky jsou boží!!

    ReplyDelete
  25. Anonymous21:59

    mohla by si přestat nosit takhle ty ponožky??

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co je špatného na obyčejných šedých ponožkách v šedých teniskách?
      dost mi vadí chodit v teniskách bez ponožek, pochopila bych vzrované, ale tohle ne

      Delete
    2. Mne osobne tiež vadia takto trčiace ponožky, preto to riešim tými úplne nízkymi, ktoré nevidno. Dajú sa kúpiť všade, ako normálne ponožky, myslím. :)

      Delete
    3. mě vadí když mají jinou barvu a tohle mám asi jedny z nejnižších co doma mám, jinak nosím jen vysoké, ani jsem teda nižší než tyto nikdy neviděla :)

      Delete
    4. Ono sú to akoby tie ponožtičky do balerín, ale nieje to nič silonkové, ale normálne ponožkové. :D http://img.vykupto.cz/cw/18007/vykupto_ponozky_02.jpg takto to vyzerá zhruba. :) A fakt keď tak rozmýšľam, v poslednej dobe ani iné ako tieto nízke nenosím. :D :)

      Delete
    5. jo ty mám taky, ale vůbec je nenosím nejsem zyvklá asi :D

      Delete
  26. tie kraťase :3 vau

    ReplyDelete
  27. Tričko!! :)

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Those shorts rock.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ty šortky jsou v pohodě. matika je zlo a culík ti sluší.

    ReplyDelete
  30. zrovna si projíždím choies, koukám na ně a říkám si, jestli teda tohle nebo něco jiného.. Tak něco jiného, ať nemáme stejné creepers i barty :D Určitě by mi tak neslušely. ://

    ReplyDelete
  31. Není to zrovna můj styl, ale Tobě to moc sluší :). A ten culík!! :)

    ReplyDelete
  32. Anonymous15:10

    tie vansy sú najlepšie <33

    ReplyDelete
  33. Outfit je prostě dokonalý, moc ti ty šortky sluší, střih se mi zdá v pohodě, a bart, to je nejlepší. Ale nevíc jeslti to co máš na puse je rtěnka, nebo lesk, ale máš to tam nějak divně nanesené, jako bys to neměla po celých rtech, ale jen hodně uprostřed a po krajích nic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám ji po celých rtech, ale jen tak jemně aby to nebylo až moc výrazné, ale přiznávám, že to není nejpečlivější nanesení a tak mi to na krajích nejde tak vidět :)

      Delete
  34. ááá nejlepší šortjy !! ♥ s timhle novym trendem třeba za chvíli vytáhnu moje tričko z dětwsví s homerem simpsnem :D

    ReplyDelete
  35. joo, videla jsem vcera fotku na instagramu:) ty kratase jsou pecka!
    a ten culik ti moc slusi:))

    ReplyDelete
  36. Jsou vážně hezké :) Ani se ti nedivím že jsi z nich nadšená :)

    ReplyDelete
  37. Anonymous20:18

    Zrovna dneska jsme se na ně dívala myslím že na Ebay. A nevím za ty prachy...bych si takové kratase radši vyrobila sama:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to já taky, ale mám je zadarmo a za to jsem moc ráda! :)

      Delete
    2. Anonymous23:50

      tak to je super:)

      Delete
  38. Aww tie kraťasy sú boží! ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.