Sunday, May 19, 2013

Aztec print.

Poslední dobou nemám na všechno čas, ale to není jen poslední dobou. Třeba teď klasicky nestíhám teprve se mi nahrávají fotky, které jsem fotila včera. Víkendy jsou pro mě buď extrémně nudné nebo tréningové. A tohle se střídá pořád dokola. Ani na prázdniny se netěším, jelikož to velká zábava asi nebude. Celé dny budu sedět doma a z nudy vařit tak jako o víkendech. Vždycky se snažím vyšťourat aslespoň ten nejmenší plán aby bylo se na co těšit. Pro mě je jediná motivace Paříž a doufám, že na dlouhou dobu odjedu za Terezkou<3.










jeans-pimkie, bag-new yorker, belt-H&M, top-od Sárky (primark), shoes-?

53 comments:

  1. podobné tílko potřebuju také, je super!:)

    ReplyDelete
  2. krásné tílko <3 velmi ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  3. úžasné vlasy!

    ReplyDelete
  4. tie vlasy sú nádherné :)

    ReplyDelete
  5. WOW , seš hrozně nádherná ! vždycky ti závidím jak to všechno dokážeš sladit:) seš opravdu motivační:))

    ReplyDelete
  6. Moc hezký outfit!:)

    ReplyDelete
  7. Máš záviděníhodné vlasy! (: a krásný styl. Máš roztahovák?:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano mám, už tři roky :)

      Delete
  8. parádní fotky, krásko! :)

    ReplyDelete
  9. super top!:) Paříž zní dobře;) já se prázdnin nemůžu dočkat, mám před sebou nechutný zkouškový, pokud to přežiju, tak uspořádám megaoslavu:D

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  10. Tohle ti fakt sedí ! :)

    ReplyDelete
  11. Kombinace kabelky a topu je suprová :)

    ReplyDelete
  12. Nádherná zase nádherná dokonalá!!!!!

    ReplyDelete
  13. to triko je úžasný! :) a do Paříže bych se také znovu ráda podívala :)

    ReplyDelete
  14. Paříž! Být tebou, tak se nemůžu dočkat :) Já také nemám na prázdniny jiné plány než jeden týden dovolené v Chorvatsku, ale i tak se na ně už těším. Máš super kabelku. Tuhle chci už hodně dlouho, ale stále si jí nějak nejsem schopná koupit, nevím jestli ji opravdu tak moc potřebuju.. :D

    ReplyDelete
  15. Aztécký motiv mám šíleně ráda :). Moc se mi líbí :). A tobě krásně sluší :). Na tuhle tašku jsem taky někde koukala a hrozně se mi líbila. Nakonec jsem si ji ale nekoupila :/. Teď toho lituju, když vidím, jak vypadá úžasně :/...

    ReplyDelete
  16. krásne si sa doladila :)

    ReplyDelete
  17. Máš tu perfektní vlasy! Kdyby ses o práznidnách hodně nudila, můžeš přijet do Brna, třeba, hihi :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *prázdninách :)

      Delete
    2. moc ráda! :D

      Delete
  18. Anonymous18:39

    Krásna:). Ja som sa z Paríža vrátila pred týždňom, je tam super!

    ReplyDelete
  19. tílko super! <3 moje prázdniny budou vypadat podobně a při pohledu na tvé vlasy se mi chce brečet když vím, že jsem takovy měla ale ostříhala jsem je :(

    ReplyDelete
  20. tenhle jednoduchý styl na tobě fakt miluju! já taky každý víkend a prázdniny pronudím, nejsi jediná :D

    ReplyDelete
  21. Máš krásnou postavu! :)

    ReplyDelete
  22. krasny outfit ..pariiz.pred mesiacom som sa vratila a chcem ist spat<3

    ReplyDelete
  23. Hrozně ti to sluší, ta kabelka a košile je krásná!

    ReplyDelete
  24. Vyzeráš skvelo :) a aj ja chcem ísť do Paríža, závidím :) a prečo sa budeš cez prázdniny nudiť ?

    ReplyDelete
  25. Jsi nádherná :)

    ReplyDelete
  26. Ja sa na leto veľmi teším :-D, nemám ešte naplánované skoro nič, ale chcem konečne zažiť tie najlepšie prázdniny za môj život, ktorý niekedy plynie naozaj dosť rýchlo. Mal by som začať asi plánovať... chcel by som sa stretnúť aj s nejakými blogermi a osobne nabrať inšpiráciu :-). Verím, že to bude naozaj super :-).

    ReplyDelete
  27. to tilko je uplne nejlepsi!!!! celkoe tenhle outfit ))))

    ReplyDelete
  28. úžasné tílko :) aztecký zdroj se mi hrozně moc líbí... Já se na prázdniny naopak těším.. hlavně na to nicnedělání, ikdyž ho asi nakoenc moc nebude a prázdniny zase hrozně rychle utečou

    ReplyDelete
  29. nádherné triko, užasný outfit:)

    ReplyDelete
  30. jsi neuvěřitelně krásná. Kalhoty jsou parádní:)
    Mám taky strach z prázdnin. Nejradši bych někam vypadla.. Mohl by se uspořádat nějaký menší sraz blogerek.:)

    ReplyDelete
  31. Ty máš ty vlasy už úplně dlouhácký! :D Vypadáš dokonale, to tílko je bezva :)

    ReplyDelete
  32. Pokaždý strašně obdivuju tvoje dlouhý vlasy!♥ Sluší ti to :)
    Nikus

    ReplyDelete
  33. Super tričko :) pekné fotky ;)

    ReplyDelete
  34. Anonymous07:50

    You are a doll in this outfit and with the sneakers.

    ReplyDelete
  35. zapomněla jsi na pár crazy hardy partyyy u nás :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě a trip do Hluku!! :D

      Delete
  36. to truko je super.Jinak. Na prázdniny se obvykle taky moc netěším, není co dělat, sedím doma na zadku a nudim se, všichni jsou někde v háji. Letos je to ale jiný, a já se naopak těším - otázka je, jak dlouho mi to vydrží, protože jedu v červenci na tři týdny do plzně na artcamp, jedu tam sama, tak jsem zvědavá na jaké lidi tam narazím, jestli se s někym spřátelím a nebo budu cele tři týdny po večerech břečet, že jsem forever alone, ale zatím se těším.

    ReplyDelete
  37. Zdá se mi to, nebo jsi den ode dne krásnější? :)

    ReplyDelete
  38. máš tady uplně perfektní vlasy!)

    ReplyDelete
  39. užasná taška
    a inak trochu od veci ale počúvaš Bastille?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, ano nejraděj <3

      Delete
  40. Nejvíc se mi teda líbí to tílko! je bombastickýýý!:)) pásek mám stejný. :D ale celej set je božííí!!

    ReplyDelete
  41. Ty jeansy ti skvěle padnou !

    ReplyDelete
  42. Pre mňa sú také prázdniny vždy. Ale tento rok som sa to rozhodla zmeniť :). Pekný outfit, hlavne sa mi páči ta kabelka.

    ReplyDelete
  43. Je to dokonalé ! ♥

    ReplyDelete
  44. I love it so much.

    ReplyDelete
  45. na třetí fotce jsi nádherná <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.