Friday, April 12, 2013

The magic of random.

Poslední dny byly ve znamení největšího stresu a taky pro mě vyčerpání. K mé radosti se mi nepodařilo obdržet horší známku než průmer, což je fajn a dokonce to byly snad i lepší než průměr. Včera se nám podařilo dosáhnout stejného úspěchu jako minulé roky a to, že jsme vyhrály podiovky a postupujeme jako vždycky do Zlína. Jsem strašně ráda, že už mám aspoň část úspěšně za sebou! Teď už jen dva týdny ve fotkách.
 vařila jsem pro bráchu kuřecí maso v těstíčku
 křivák z choies <3


 po dlouhé době něco jiného, než milka oreo
 další ze série without makeup
 pendrekyy!
 sice už jsoi tři měsíce za námi, ale stejně mám nový diář
 koupila jsem si nejlepší dárek k narozeninám, proto jsou fotky lepší
 oblíbená džínovka
 CDO- Olomouc jídlo!
 dárky k narozeninám ode mě pro mě
dubnový kočičkový kalendář
 momentální sbírka se rozrostla o čtyřy páry a v neděli bude poslední
všechno zdravě a hlavně co nejmenší kousky
náš přechod v osm večer a odpoledne s Helčou!

36 comments:

  1. Stejně jsou tvoje no makeup fotky nejlepší :) a už potřetí- ten křiváááák♥

    ReplyDelete
  2. krásné fotky, bez make-upu jsi snad ještě krásnější!)

    ReplyDelete
  3. 4 a posledná fotka je super! Na tej predposlednej fotke tie cestoviny vyzerajú veľmi zaujímavo, rád by som to ochutnal :-D

    ReplyDelete
  4. without makeup - sluší ti to hrozně i bez něj, máš bezchybnou pleť!:-)a vlasy ještě lepší♥

    ReplyDelete
  5. jejdáá já se na tebe už úplně těším <3!

    ReplyDelete
  6. krásné fotky! ten křivák je božííí ♥

    ReplyDelete
  7. samé pekné fotky!

    ReplyDelete
  8. Křivák <3

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. sluší ti to i bez make-upu!
    křivák je nejlepší a ty loafers jsou boží<3

    ReplyDelete
  10. woow máš super blog. Krásne fotky všetky a si strašne pekná aj bez make-up:)!!

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. super random fotky! květinkové boty a křivák jsou nej! :)

    ReplyDelete
  12. Úžasné fotky! :) Ten tvůj křivák žeru, jahodová milka je úplně nejlepší a na té 4. fotce ti to moc sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  13. Nejlepší random, který jsem v poslední době viděla ! :) Naprosto dokonalé fotky

    ReplyDelete
  14. skvělé fotky, mají úžasnou atmosféru! :)

    ---> budeme rádi, když nás v začátcích trochu podpoříte :)
    http://cherryandluck.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. ty boty jsou prostě nejdokonalejší :)
    a ta poslední fotka je uplně bombovní :)

    ReplyDelete
  16. krásné fotky! Ten křivák <3

    ReplyDelete
  17. Gorgeous pictures! Love the food details (: x

    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. krivak a cokolady nejlepsi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  19. máš úplně nejlepší random články :)!
    A hrozně se mi líbí Tvá fotka v jack daniels tričku, jsi strašně krásná ! :))

    ReplyDelete
  20. skvělé fotky :) chci tě mít doma! aby si mi mohla vařit :D vždycky mám chuť sníst to tvoje jídlo přímo z obrazovky :D :D

    ReplyDelete
  21. Boží fotky! Boží boty! :-) Závidím ti triko Jack Daniels a máš stejný křivák jako já, ale já jej mám z VV ;)

    ReplyDelete
  22. Dokonalý fotky!:)) To všechno jídlo! A ta bundička!:)

    ReplyDelete
  23. Super random jako obvykle<33

    ReplyDelete
  24. 4-ro čiernych bot :)

    ReplyDelete
  25. taky by se mi líbilo, kdyby mi někdo vačil takový dobroty! a ten křivák vypadá zajímavě :)

    ReplyDelete
  26. jsi krásná a umíš vařit.. co víc si přát? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. teď by to chtělo někoho kdo by to ocenil :D

      Delete
  27. Jak to děláš, že vypadáš tak dobře i bez make.upu? :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. miluju tvou sbírku !!

    ReplyDelete
  29. ten krivák!! :)

    ReplyDelete
  30. boty a křivák jsou perfektní.:)

    ReplyDelete
  31. Jůů, ty boty ♥

    ReplyDelete
  32. To první jídlo vypadá skvěle ♥ A sbírka bot je dost dobrá, taky bych potřebovala moc nových párů na jaro!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.