Wednesday, April 3, 2013

Something new.

Po nějaké době vám ukážu pár nových věcí. Nedávno jsme objednávali ze stránky sportsdirect.com a včera nám věci přišli. Tak jsem se rozhodla, jelikož venku je ještě vrstva sněhu, nafotit je. Dívali jsme se hlavně po věcech ve slevě a ty slevy jsou opravdu velké většinou 50% a víc, což je super. Velikosti jsem si zjistila na internetu, ale většina věcí nám přišla tak jak jsme si vybrali a seděla. Jen asi tři nepřišly, protože byly momentálně vyprodané.


 creepers - pro mě byly jasná volba hned jak jsem na ně narazila, nejsou jako klasické spíš trochu lehčí, což mi nesmírně vyhovuje!
 cvočkované loafers - na ty jsem narazila na poslední chvíli a nelituju, určitě je v létě vynosím stejně jako moje minulé
 starorůžové jeggings - ty jako jediné mají jinou barvu než jsem si myslela, ale není tak špatná možná se mi líbí i víc, jsou pohodlné, měkké a kvalitní
 růžovobílé tílko - na to jsem se těšila nejvíc, zalíbil se mi střih i provedení, je tenké akorát na léto
 running pants - tyhle kalhoty na běhání jsem chtěla už dlouho rozhodovala jsem se mezi adidas a karrimor, které zvítězily díky kapsičce na klíče vzadu a to je docela výhoda
sportovní ponožky - nakonec jsme prošly i část s ponožkama a tři balení si vybraly, tak si je s mamkou rozdělíme

60 comments:

  1. ty creepersky a mokasíny jsou super!:)

    ReplyDelete
  2. creepers jsou božský ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. tie running pants sa mi zapáčili, tiež po nejakých pokkukujem, len by už mohol zliesť ten snech aby som ich aj využila

    ReplyDelete
  4. Zrovna dneska jsem si koupila podobné cvočkované loafers :)

    ReplyDelete
  5. ja som bola v kamenom obchode sport direct ale tie uzasne creepers som tam nevidela :(

    ReplyDelete
  6. Kokos, tie loafers sú mega, ani som nevedela, že oni také niečo predávajú :-O

    ReplyDelete
  7. miluju ty creepers!! uz se tesim na outfit post :)

    ReplyDelete
  8. niektoré veci majú na tej stránke úžasné,tiež odtiaľ mám pár vecí :) loafers sú nádherné

    ReplyDelete
  9. juu ty creepers mám taky! už jsem je i nosila a jsou fajn (i když mě ze začátku neskutečně odíraly patu a taky se do nich zarývají kamínky ze štěrku) :)..a ty loafers jsem měla taky objednané, ale v červené a nepřišly mi..

    ReplyDelete
  10. loafers a jeggíny jsou pecka! :))

    ReplyDelete
  11. ty loafers jsou boží ,mám podobné:)

    ReplyDelete
  12. creepers a loafers <3

    ReplyDelete
  13. Ty creepers a kalhoty na běhaní jsou prostě skvělý!:)

    ReplyDelete
  14. Ty boty jsou boží!!:)

    ReplyDelete
  15. Najviac sa mi zapáčili boty, teším sa na outfity :)

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  16. Anonymous17:10

    ahoj Péťo :) nedala by jsi sem odkazy na ty loafers, legíny a top ? moc dekuji ,objednala jsi skelé veci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě tady to je: http://www.sportsdirect.com/golddigga-stud-slip-on-ladies-ballet-pumps-237107, http://www.sportsdirect.com/golddigga-print-vest-ladies-656242, http://www.sportsdirect.com/golddigga-jeggings-ladies-678013?colcode=67801324

      Delete
  17. ty creepers jsou naprosto dokonalé! a to tílko jak říkáš je opravdu boží)

    ReplyDelete
  18. ty loafers <3 a běžecké kalhoty sháním taky ;)

    ReplyDelete
  19. Loafers jsou krásné, taky si je chci pořídit :)

    ReplyDelete
  20. Creepers!!! :OO <33 boží,krásný,dokonalý,taky o nich už dlouho uvažuju :)

    ReplyDelete
  21. skvělý výběr bot!:)

    ReplyDelete
  22. loafers dokonalé!!!

    ReplyDelete
  23. ty cvočkované loafers jsou nejlepší !

    ReplyDelete
  24. ooooo creepers!

    ReplyDelete
  25. loafers a jeggings jsou úžasný, taky bych potřebovala legíny na běhání)

    ReplyDelete
  26. Anonymous18:13

    Ahoj, chtěla bych se zeptat, kolik tě stálo poštovné? A platila jsi ještě něco kromě toho poštovného? díky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to netuším, platila to mamka :) ale myslím, že se platí jen poštovné :)

      Delete
    2. poštovné je 10 libier a neplati sa nič navyše :)

      Delete
  27. Ty oboje boty jsou hodně zajímavý.

    ReplyDelete
  28. ty loafers jsou krásný!:)

    ReplyDelete
  29. jéé loafers pěkný!:)

    ReplyDelete
  30. Ty loafers jsou nejlepší, já tam včera koukala a už nic pěknýho neměli, všechno vyprodané!

    ReplyDelete
  31. samé krásne vecičky, loafers som si taktiež objednala, mali by mi prísť tento týždeň, tak som zvedavá :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  32. kolik stály ty užásné creepers?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stály kolem 500kč :)

      Delete
  33. krásné věci :)

    ReplyDelete
  34. Sakryš já chci hubený nohy, abych v jeggins nevypadala jak meruna :c a malý, abych si mohla sehnat takovýhle super boty, ono se 43kou se toho moc nesežene... :3 ale jsou to krásné věci, taky bych měla vyrazit na nákupy už konečně... :)

    ReplyDelete
  35. oboje boty jsou dokonaly!

    ReplyDelete
  36. Krásný, krásný :)
    A sakra, já těm creepers snad ještě přijdu na chuť :D

    ReplyDelete
  37. z tejto stránky som objednávalaasi pred mesiacom nike air max, ktoré ma vyšli oooomnoho lacnejšie,tieto loafers som tiež pozerala no velmi som chcela biele a tie ešte neboli v ponuke.Tiež som si brala running pants práve tie adidas a karrimor tričko.Super kvalitka super ceny a výpredaje v pravom slova zmysle.A velké + je rýchle doručenie :))

    ReplyDelete
  38. Ty loafers jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  39. Téda nádhera!! Moc se mi líbi ty crepeers!! Spousta lidí je odsuzuje ale já je mám hodně ráda!

    ReplyDelete
  40. Anonymous23:13

    http://krisssy.blogg.no/1365011396_litt_nye_klr.html divéééj máte stejný křivák :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. viděla jsem i další co ho mají, ale je to fajn pocit i když na ní vypadá líp :D

      Delete
  41. loafers j¨sou vážně moc hezké :-)

    ReplyDelete
  42. ty loafers jsou moc bozi !♥

    ReplyDelete
  43. Tie baleríny sú super. Niečo také si musím zohnať :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  44. ach creepersky <3

    ReplyDelete
  45. Anonymous16:52

    Skadiaľ si prosím ťa objednávala creepers?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uplně všechno je ze stejné stránky sportsdirect a odkaz máš nahoře v článku :)

      Delete
  46. Ty loafers jsou úžasné! Starorůžová je krásná :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Kalhoty, tílko a loafers <33
    Ty kalhoty na běhání s kapsičkou vidím poprvé, to je mi ale vynález :)

    ReplyDelete
  48. loafers <3 a už se těšim na outfit s creepers!

    ReplyDelete
  49. ty loafers jsou úžasné!:)

    ReplyDelete
  50. mmm, ty loafersky závidím :))

    ReplyDelete
  51. Creepersky jsou úžasné!
    Nemohla by jsi jsem na ně prosím dát odkaz?
    Já je totiž buď nemůžu najít nebo už je nemají v nabídce:/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.