Monday, April 1, 2013

Simply red lips.

Jeden z nejjednoduších outfitů co jsem tady kdy ukázala. Neměla jsem náladu na nic speciálního a v tom se prodírat nadílkou velikonočního sněhu, to vážně není ono. Měla jsem chuť udělat pár fotek jen tak pro zábavu. Na sebe jsem si dala po dlouhé době džíny z  tally weijl, které byly dávno moje oblíbené, plánuju je trošku přešít a možná je uvidíte často. Vyzkoušela jsem taky culík, který je podle mě taková rozporuplná volba a nakonec červený nádech rtů.










sweater-takko, jeans-tally weijl, creepers-asos, watch-casio, bracelet-?

54 comments:

  1. ten "culík" ti strašne svedčí:-)

    ReplyDelete
  2. Já si vždy říkám, že ti něco v outfitech chybí, a teď už vím, že to jsou červené rty :)

    ReplyDelete
  3. co to je za rtěnku? moc ti to v culíčku sluší

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to jedna starší od she odstín 360 děkuju!

      Delete
  4. Peťulkuuu tobě ten culik tak sluší!!! Opravdu jsi dokonalá moc se mi líbí ten červený ostín rtu!! Mužů se zeptat co používáš za kosmetiku??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestli myslíš čím se nalíčená tak mám linky a rtěnku od she a řasenku essence :)

      Delete
    2. Děkujuu! Ta rtěnku ti opravdu moc sluší!!

      Delete
  5. Na těchto fotkach ti to šíleně sluší!

    ReplyDelete
  6. Takto ti tie vlasy veľmi pristanú a tiež ten rúž :)
    Krásna si na fotkách :)

    ReplyDelete
  7. ty stažený vlasti ti hrozně sluší !

    ReplyDelete
  8. Nádherný svetrík :)

    ReplyDelete
  9. tyhle jednoduché kombinace jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  10. To jsi neumrzla?:O Jinak máš vždycky strašně pěkný fotky!!:)

    ReplyDelete
  11. I tak je outfit skvělý! Vypadáš pžasně.. ta předposlední je t'ut'u <3

    ReplyDelete
  12. Hodně ti sluší stažené vlasy :). A co se týče jednoduchosti, já se pořád řídím heslem, že v jednoduchosti je krása :).

    ReplyDelete
  13. mikina je nádherná!
    a ten culík i červené rty ti hrozně sluší!:)

    ReplyDelete
  14. nádherný! fakt že jo :)
    moc ti to sluší, nos culík častěji :)

    ReplyDelete
  15. týjo, to je u vás tolik sněhu?? u nás díky bohu nic.. jen občas trochu něco padá..

    Střípky z mého života

    ReplyDelete
  16. moc ti to sluší! :) a skvělý outfit - v jednoduchosti je krása ;)
    všimla sem si že taky roztahuješ (náušnicová dírka) :) taky sem se pustila na dráhu roztahovaní jen mám okolí dírky červený... chci se zeptat je to v začátcích normální? bojím se jestli v tom nemám zánět :D
    PS: culík nos častěji!!! ;)

    ReplyDelete
  17. ty červené rty ti sluší:) úplně tě to zvýraznilo ;)

    ReplyDelete
  18. Jéé sluší ti to, ale s rozpuštěnýma jsi stejně nejkrásnější:)

    PS: Líbí se mi to cvakátko, co máš v ruce - ááá samospoušť - už jsem na to přišla :D

    ReplyDelete
  19. U mě je to s culíkem podobné, doma ho nosím a líbí se mi, ale jakmile mám jít ven, když se vidím v zrcadle, sundám ho a nechám vlasy rozpuštěné. :) Nevím proč, ale je mi to nějak proti srsti. Asi jde o zvyk. :))

    ReplyDelete
  20. Krása ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  21. culík ti nehorázně sluší a předposlední fotce jsi strašně roztomiloučká:D:)

    ReplyDelete
  22. Červené rty i culík ti moc sluší ;) Příjemná změna!

    ReplyDelete
  23. krásne,culík ti veľmi pristane :) tá štvrtá fotka od konca je naj! :)

    ReplyDelete
  24. Červené rty ti moc sluší! :)
    I tak krásný outfit :)

    ReplyDelete
  25. rtěnka je fakt super ;)

    ReplyDelete
  26. Culík ti strašně sluší stejně jako rtěnka! :)) A ty kalhoty jsou vážně pěkné, ta barva hlavně!! :))

    ReplyDelete
  27. Úplně krásné rty máš, fakt ti strašně sluší, krásná jsi!<3

    ReplyDelete
  28. Rúž je skvelý :)

    ReplyDelete
  29. ty jednoduchý outfity jsou stejně nejlepší!
    moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  30. Krásné fotky <3 Culík ti moc sluší, stejně jako rtěnka :))

    ReplyDelete
  31. ten culík a načervenalé rty ti hrozně sluší)

    ReplyDelete
  32. jak to děláš, že jsi čím dál tím krásnější?? :)

    ReplyDelete
  33. ten svetrik a rtenka se mi moc libi!!
    zvu te na velikonocni Giveaway:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  34. simply beautiful :)

    ReplyDelete
  35. a náhodou si myslim, že culík ti moc sluší :) a ta 4. fotka od konce je dokonalá !!! :) Zbožnuju jednoduchost v oblékání :)

    ReplyDelete
  36. jednoduchá krása :)

    ReplyDelete
  37. Strašně super jednoduché, slušivé.. :)

    ReplyDelete
  38. Jednoduchý, totálně skvělý :) Jak taky u tebe jinak :)

    ReplyDelete
  39. Červená rtěnka ti sluší, nos častěji!,)

    ReplyDelete
  40. Jednoduché a pritom na tebe tak skvelé! :)

    ReplyDelete
  41. super!pristane ti to:)

    ReplyDelete
  42. ja momentálne milujem červené pey :) nakúpila som si zásobu :)

    ReplyDelete
  43. jak je ta zima tak se mi vubec nechce oblikat.. tak taky uprednostnuju jednodussi outfity :) slusi ti to

    ReplyDelete
  44. sluší ti to:) a ten roztahovák je boží!:)

    ReplyDelete
  45. I think I love you

    ReplyDelete
  46. Jednoduchý ale suprový:)

    Krásný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    ReplyDelete
  47. předposlední fotka, ten výraz je fajnový :3 :D
    a ty boty jsou prostě dokonalé :)

    ReplyDelete
  48. my lovely fashion20:27

    Ta první fotka úplně úžasná ! A culík ti moc sluší !:-)))

    ReplyDelete
  49. moc se mi líbí, jak ti ta zima dodává růžovou barvičku na tvářích :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.