Thursday, April 18, 2013

Nike Air Max.

Pomalu se nám začalo oteplovat až to narostlo pro mě až do extrému, nečekala jsem tak velký skok. Dnešní premiéra bez silonek jen v tenkém topu a teniskách o kterých je vlastně celý článek. Je mi jasné, že se najde spousta lidí co tuhle kombinaci odsoudí, ale pro mě je zábava kombinovat nekombinovatelné a proto se mi to tak líbí. Obdivovala jsem podobné outfity na tumblr a tento typ nike mě doslova uchvátil. Jsou to snad ty nejpohodlnější co mám. Taky další motivace dělat něco pro své tělo.












 skirt-gate, top-H&M, necklace-H&M, shoes-nike

43 comments:

  1. Páni, ta sukně a to tričko <3! Ty tenisky jsou parádní šílenost - boží! Sluší ti to:) A máš supr namakaný nohy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo hlavně na jedné fotce to moje lýtko, až teď jsem si toho všimla :D

      Delete
  2. mně se to právě zdá zajímavé takhle zkombinovat:) taky mám ráda pohromadě zdánlivě nekombinovatelné věci :)

    ReplyDelete
  3. máš super vkus...nikdy by mě nenapadlo tohle zkombinovat a přitom je to dokonalé!! :)

    ReplyDelete
  4. Outfit je úžasný , ale ty boty se mi k tomu moc nelíbí ...

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Ty Airmaxy jsou skvělé, taky teď dost ulítávám na teniskách :)

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    ReplyDelete
  6. Podľa mňa je super kombinovať takéto kúsky..len tak daľej!!:)

    ReplyDelete
  7. sice se mi ty boty k tomu nelíbí ,ale zbytek je dokonalý<3

    ReplyDelete
  8. líbí se mi to!! a máš teď strašně krásně zajímavou baruv vlasů :)
    taky jsem dneska byla bez silonek :)

    ReplyDelete
  9. airmaxy jsou ty nejhezčí a nejpohodlnější tenisky a právě k šatům a sukním nebo celkově k trošku víc dívčím outfitům jsou nejlepší !!

    ReplyDelete
  10. já tohle rozhodně neodsoudím, sama jedny mám a a určitě plánuji další. air max jsou skvělý se všimm, moc se mi to líbí))

    ReplyDelete
  11. Co děláš za sport (máš bezva nohy) ?!

    Jen dál kombinuj nekombinovatelné, sluší Ti to :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo ty lýtka, dost často běhám a chodím každý den asi 6km a atak trochu to mám vrozené :D

      Delete
  12. ty jsi princezna uplna!

    ReplyDelete
  13. ty tenisky jsou hoodně super :))

    ReplyDelete
  14. super outfit! ;) taky mě dneska překvapilo to teplé počasí! hlavně ať už vydrží!:)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  15. air max jsou nejlepší, ale asi bych k sukni zvolila spíš obyčejné tenisky, vansky nebo conversky, ale obdivuju tvou odvahu)

    ReplyDelete
  16. páči sa mi kombinovať zdanlivo nekombinovateľné, ale tenisky jednoducho sama nemusím :D inak krásne :)

    ReplyDelete
  17. dost dobrý, ty boty se mi líbí v růžový a dost nad nima uvažuju :))

    ReplyDelete
  18. tak ta čvrtá fotka od spoda je bombová! :) úplně nádherná! a je docela vtipné, jak držíš v ruce takové to ovládátko na samospoušť, nevím, jak se tomu říká :D teda, jestli je to ono :D jestli se mi to jen nezdá, že v ruce něco držíš.. :D no, já nevím, taky mám ráda kombinování nekombinovatelného, ale ty tenisky jsou podle mě divné k tomuto.. ale tak třeba změním názor, to se mi většinou stává... že něco vidím, a přijde mi to hnusný a za pár dní se mi to začne líbit :D

    ReplyDelete
  19. Chm, vážně to nevypadá špatně :)

    ReplyDelete
  20. Jsi v tom nádherná, já bych chtěla jedině růžové :-)

    ReplyDelete
  21. Horní část je naprosto dokonalá,ty boty se mi nelíbí,ale když se to líbí tobě tak proč ne.:)

    ReplyDelete
  22. Air Max jsou neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
    boží, boží, boží :)

    ReplyDelete
  23. Sluší ti to, a kombinovat nekombinovatelný je super :) Já bych možná přidala nějaký neonový doplněk, aby šlo poznat, že to "kombinování" bylo úmyslné.. Teď to krapet vypadá, jako bys šla do školy v lodičkách, ulomil se ti podpatek, tak sis vzala boty z těláku a šla domů.. :D Ale jinak máš mou plnou podporu v šílenostech! A hlavně - nos to, co se líbí tobě, ne ostatním ;)

    ReplyDelete
  24. Vyzerá to náhodou cool :)

    ReplyDelete
  25. Sukně s topem jsou krásné, moc ti sluší. A i ty boty jsou k tomu takové zvláštní, ale je to dobrý!

    ReplyDelete
  26. Taky moc toužím po nějakých teniskách a tyhle jsou úplně dokonalé!<3

    ReplyDelete
  27. super kombinace, navíc mi to připomíná mou oblíbenou písničku od macklemora :)

    ReplyDelete
  28. volila bych jiné boty, ale jinak krásný :)

    ReplyDelete
  29. Moc se mi look líbí, ale myslím si, že se k tomu ty boty totálně nehoděj.

    ReplyDelete
  30. Wow!! Super outfit ty to vždy dokážeš tak skvěle zkombinovat!!

    ReplyDelete
  31. Vypadá to zajímavě :) Na tyhle "nekombinovatelné" kombinace jsem taky koukala, ale já si to vzít, tak vypadám ještě víc jak debil než normálně :D

    ReplyDelete
  32. Sluší ti to.. ale já bych asi stejně zvolila jiné botky i k dyž tyto museli bejt úžasně pohodlné!:)

    ReplyDelete
  33. Anonymous20:40

    ty lýtka máš pravděpodobně ze streetu :D i já to tak mám, nejhorší je to s podpatkama

    ReplyDelete
    Replies
    1. ani ne, je to spíš dané geneticky, vždycky jsem je takové měla, ale vždycky jsem dost chodila pěšky, takže asi tím :) ale nevadí mi :)

      Delete
  34. moc hezké fotky, sluší ;)

    ReplyDelete
  35. No ja mám presne tieto tiež a prvé dni ma z nich riadne boleli celé nohy.A na behanie podľa mna nie sú moc vhodné :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to nevím, já to mám uplně naopak, pro mě jsou nejlepší a nejpohodlnější!

      Delete

thank you so much for your opinion.