Sunday, April 28, 2013

Newspaper backpack.

Dnes jsem si byla na poště pro balíček a v něm jsem našla tenhle bato je to momentálně jedna z mých oblíbených a často používaných věcí. Jeden mám už rok a nosím ho do školy každý den, tak jsem se rozhodla pořídit si další a když jsem procházela batohy na chicnova.com narazila jsem na tento a hned mi bylo jasné, že ho budu mít doma. Už podobný se mi zalíbil u Sárky, takže to byla jasná volba. Po dlouhé době mě vidíte uplně bez líčení, tak jsem zvědavá co na to řeknete.









top-promod, shorts-bazárek Sárky, shoes-sportsdirect, watch-casio, backpack-chicnova

64 comments:

  1. Anonymous19:12

    Krásná jsi, i bez líčení!

    ReplyDelete
  2. Anonymous19:12

    Zbytočne si tvár ničíš make-upom, keď ho vôbec nepotrebuješ :) Si krásna a ten batoh je úžasný!

    ReplyDelete
  3. jsi kráska i nenamalovaná! závidím!
    batoh taky potřebuju :/

    ReplyDelete
  4. jsi krásná i bez makeupu! pekny batuzek:)) a líbí se mi ta krajina na fotkách za tebou:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous19:15

    řeknu ti jedno, ty zařízlé kraťasy nevypadají úplně hezky..
    ale jinak se mi outfit líbí a bez líčení vypadáš dobře:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous20:22

      Taky jsem se nad tím pozastavila :)

      Delete
  6. Ty fotky v sedě jsou příjemná změna, sluší ti to:) a ten batůžek ti tiše závidím :D ;)

    ReplyDelete
  7. neznám nikoho jiného, komu by to tak slušelo i bez líčení, jsi vážně krásná a přirozená!:)

    ReplyDelete
  8. bez nalíčení jsi moc krásná, ta poslední fotka je super :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous19:20

    batoh je krásny a neviem načo sa líčiš veď si krásna! ;)

    ReplyDelete
  10. Ten batoh je naozaj skvelý. Na fotkách si zlatá :-)

    ReplyDelete
  11. Páni ta taška je dokonalá ale ty kalhoty ti moc nesluší..

    ReplyDelete
  12. jsi úplně dokonalá! a ty kraťasy! ♥_♥

    ReplyDelete
  13. i nenalíčená vypadáš perfektně! batoh je fajn! :)

    ReplyDelete
  14. tie posledné fotky sú úplne dokonalé! outfit tiež,hlavne šortky sa mi veľmi páčia :) bez líčenia si stále rovnako krásna,ty by si sa vôbec nemusela líčiť

    ReplyDelete
  15. Anonymous19:36

    si úplne krásna, akurát si daj pozor na camel toe, pretože to nie je 1. krát čo som si to všmila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:48

      Tak tak :D některé věci prostě nesedí, a s tím se nedá nic dělat...

      Delete
  16. Si veľmi pekná len možno vyskúšaj nejako prekrížiť nožky na fotkách alebo nejakú inú pozu:-)

    ReplyDelete
  17. bez líčení jsi krásná a přirozená!
    batoh je perfektní, taky koukám po nějakém novém, tak zkusím chicknovu ;)

    ReplyDelete
  18. Jsi úžasná i bez líčení :)

    ReplyDelete
  19. Super fotky! Nádherný barvy, vážně .. A i bez líčení ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  20. jsi tak nadherna!!! <3
    sortky a batoh super :)

    ReplyDelete
  21. strašně se mi líbí ty kraťásky :) a jsi krásná i bez make-upu a toho všeho okolo :)

    ReplyDelete
  22. Boty super, kraťasy super, batoh super! ..Celý outfit seznační! :-)

    ReplyDelete
  23. Ten batoh se mi fakt líbí.:)

    ReplyDelete
  24. You look gorgeous.

    www.cocoamourr.com

    ReplyDelete
  25. Hi beauty! I've just found your blog and I like it! Love this bag and the creepers!

    By the way, there is a glitter sneakers giveaway on my blog in case you want to participate ;)

    I'm following you, have a nice day!


    Ana.

    ReplyDelete
  26. Ty jsi překrásná <3

    ReplyDelete
  27. batoh je fakt dokonalý :) ale ponožky jsou krásné :)

    ReplyDelete
  28. Ty si krásná bez make-up myslím že u tebe je to zbytečné a moc ti to sluší !

    ReplyDelete
  29. Oo bože, ano, batoh, nemůžu sehnat žádný, který by se mi líbil.. :( Sluší ti to a ta zelená okolo je dokonale svěží!

    ReplyDelete
  30. batoh je skvelý !:)
    a vyzeráš nádherne aj bez makeupu:)

    ReplyDelete
  31. Tak ten je teda perfektní a tobě to sekne!:)

    ReplyDelete
  32. Ten batoh je úžasnej!
    A ještě k tomu, že nejsi nalíčená.. vůbec to nepotřebuješ! Jsi moc nádherná i bez toho. :)

    verkustkovaspace.blogspot.cz

    ReplyDelete
  33. dlhé vlasy ti pristanú

    ReplyDelete
  34. Ten bágl a kraťasy ! OMG ! Zamilovala jsem se ! :)

    ReplyDelete
  35. Ty jsi krásná i bez líčení, to není fér! :/ Batoh se mi moc líbí, přitom nemám batohy moc v lásce :D Krásný fotky!
    Nikus

    ReplyDelete
  36. Anonymous21:30

    sluší ti to, akorát nechápu proč máš vždycky všechny kraťasy, kalhoty a legíny tak zařízlý :D

    ReplyDelete
  37. Holka, ty jsi tak přirozeně krásná, že u tebe je líčení naprosto zbytečná věc. :)
    Batoh je skvělý.

    ReplyDelete
  38. i bez líčení jsi úplná košiška:)! <3

    ReplyDelete
  39. máš nejrkásnější fotky !!!! :)

    ReplyDelete
  40. I bez líčení jsi stále krásná, sháním strašně moc tento batoh v šedé barvě s krajkou<33

    ReplyDelete
  41. Ty líčidla vůbec nepotřebuješ, takhle se mi líbíš víc a culík ti sluší ;)

    ReplyDelete
  42. nechápu tvojí krásu! fakt jak princezna vypadáš <3 batoh je skvělej! :)

    ReplyDelete
  43. První fotka je uplně nádherná!

    ReplyDelete
  44. Batoh je super čuper bezva! ♥ Tiež som si nedávno objednala podobný len Vans, a už sa ho neviem dočkať!

    ReplyDelete
  45. Anonymous16:25

    Super fotky ;)a máš úplně úžasnou postavu, hned bych ji brala <3

    ReplyDelete
  46. Já si chci takový batoh ojednat od OBEY, nebo SUPREME :-)

    ReplyDelete
  47. ježiš ty si tak strašně nádherný člověk)) hrozně ti to sluší, už se nikdy nemaluj! :D
    a ten baťoh je krásný, mám podobný zamluvený u kamaráda :D

    ReplyDelete
  48. Jsi krásná a bez líčení se mi líbíš snad ještě víc :)

    ReplyDelete
  49. prizena kraska proste a ten batoh je nesmirne skvely :)

    ReplyDelete
  50. Wau úplne úžasné fotky máš prirodzenú krásu ! :) to fakt závidím :) A ten batoh je top! :) veľmi sa mi páči ako aj celý outfit :)

    ReplyDelete
  51. Moc ti to sluší i bez líčení:) mě by neměl radši nikdo vidět:D jsem od přírody dost bledá, zelené kruhy pod očima,růžový nos, no hrůza :D díky bože za make-up

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  52. Krásné moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  53. Anonymous16:57

    cameltoe

    ReplyDelete
  54. bez líčenia si krásna, vidím iba malý rozdiel a veľmi Ti to takto pristane!

    ReplyDelete
  55. Hodně stylovej batůžek a jsi nádherná bez líčení, chodila bych tak úplně často a líčila bych se jen minimálně, být tebou :)

    ReplyDelete
  56. také jsem nedávno pokukovala po nějakém batohu a Freshlabels mají téměř totožné jako je ten tvůj. bohužel ale asi tak třikrát dražší :D pěknej je, ten potisk je skvělej! :)

    ReplyDelete
  57. Batoh je super :)) A bez líčení si nádherná, stejně tak i s ním. Možná to zní divně, ale podle mě máš neskutečný kouzlo:)

    ReplyDelete
  58. ponožky rozotmiléé!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.