Sunday, April 21, 2013

Never forget.

Mám pro vás pár fotek, které jsme nafotily s Helčou před naší kalbičkou. Následovně vzniklo během celého večera jen pár fotek, které si nejspíš necháme pro zábavu a pár po, které uvidíte někde v randomu nebo na fb stránce. Na sobě jsem měla maskáčovou košili a cvočky společně s tričkem a křížky z choies.com, modré džíny, které ráno vypadaly vážně dost vtipně a vytahaně, nike air max, jelikož jsem jela autobusem není nad pohodlí. Opět to bylo uplně skvělý, strašně jsem se pobavila a nikdy nebudu litovat, že jsem holky poznala. Děkuju Sárce, Helči a ostatní!








shirt-choies, top-choies, jeans-tally weijl, shoes-nike, watch-casio

57 comments:

  1. nádherná seš, fakt :))
    sluší ti to moc :)

    ReplyDelete
  2. až na boty,které se mi k tomu moc nelíbí,je to naprosto dokonalý!:)

    ReplyDelete
  3. nádherná si! je úžasné že si tak rozumiete :)

    ReplyDelete
  4. super outfit a fotky. Jsi kocka:)

    ReplyDelete
  5. vyzeráš skvele!
    fakt užasne fotky!

    ReplyDelete
  6. Jé, ty topy jsou k sobě krásné :))

    ReplyDelete
  7. Já moc nejsem na vojenský motiv, ale v tomto outfitu se mi to neskutečně lííííbí!:)

    ReplyDelete
  8. moc krásne fotky :) máš tam skvelé vlasy :3

    ReplyDelete
  9. Jeee, dlouho jsem tu nezavítala :)
    sluší ti to moc

    ReplyDelete
  10. ta košile <3 kočko

    ReplyDelete
  11. tá košeľa je top! :) a celkovo veľmi pekný outfit!

    ReplyDelete
  12. moc pekná si !:)
    je u mňa giveaway, ak chceš pozri a budem veľmi rada ak sa zapojíš : Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  13. Ty fotky jsou opravdu krásné, košile a boty nemají chybu, já bych si jen vzala jednodušší tričko :)

    Click to visit my blog - Maya Fox with love

    ReplyDelete
  14. Krásny outfit,ale najviac sa mi páčia tie air maxky :)

    ReplyDelete
  15. Super fotky a super si tam! :-D Tá camo košeľa je úžasná :)

    ReplyDelete
  16. ach tie air max sú skvelé, chcem ich tiež len na ne najprv musím našetriť :)

    ReplyDelete
  17. krásná jsi :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous14:33

    Ty jsi ta nejkrásnější holka pod Sluncem. Chci být aspoň z poloviny jako Ty. Jsi nejlepší. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale ne, děkujuuu <333

      Delete
    2. Anonymous15:44

      Ale ano! To já děkuju tobě. Nejlepší fotky co jsi tu kdy měla! Nejvíc Ti to na nich sluší, protože jde vidět, že jsi zase šťastná. Super!!! :)

      Delete
    3. tak to jsem ráda, jediné místo kde jsem fakt upřímě šťastná <3

      Delete
    4. Anonymous14:49

      To jsme rádi, že jsi ho našla :) Strašně Ti to přeju <333

      Delete
  19. krásna košeľa! :)

    ReplyDelete
  20. ten top je boží:)

    ReplyDelete
  21. jsi tak krásná!! To snad ani není možné :) :D

    ReplyDelete
  22. Moc ti to sluší ale ty boty se mi nelíbí.

    ReplyDelete
  23. Páni.. TY jsi prostě hrozně krásná holka!:))

    ReplyDelete
  24. Nej fotky, za poslední dobu. Jsou hrozně pozitivní a ty si krásná :)

    ReplyDelete
  25. Na první fotce jsi k umačkání! :D

    ReplyDelete
  26. krásné fotky, moc ti to vážně sluší! :-)

    GA o Tangle Teezer

    ReplyDelete
  27. Zase super! Nechápu, jak to děláš <3

    ReplyDelete
  28. košile i tričko jsou nejskvělejší)

    ReplyDelete
  29. oo, ty jsi tak strašně pěkná!! :OOO a ty fotky se fakt moc povedly))

    ReplyDelete
  30. na tej prvej si naj naj :)

    ReplyDelete
  31. To tričko je boží!!! Strašne sa ty hodí:)

    ReplyDelete
  32. Krásné vlásky tady máš :))

    ReplyDelete
  33. ty si tak nádherná :)

    ReplyDelete
  34. Ta košile je krutá!!

    ReplyDelete
  35. Zamilovala som sa do tvojej košele! <3

    ReplyDelete
  36. na prvej ti to náramne pristane a ako píše anonym naozaj je vidieť, že si šťastná

    ReplyDelete
  37. strašně ti to sluší :) a to tričko je zkrátka boží ;3

    ReplyDelete
  38. Úplne krásna si!!!))) Super fotky a outfit je najkrajší:))
    http://alexis-kingdom.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  39. veľmi pekná košela tričko :)))

    ReplyDelete
  40. ty jsi neskutečně úžasná osoba ♥ moc ti to sluší

    ReplyDelete
  41. Anonymous20:26

    ta košile je skvělá :)

    ReplyDelete
  42. WOW, boty jsou skvělé!!!

    ReplyDelete
  43. Airmaxy ti zavidim, moc!

    ReplyDelete
  44. you are able to hypnotize me

    ReplyDelete
  45. Já snad za tebou přijedu, sundám ti ty airmaxy a pak rychle uteču :D haha, jsou boží stejně jako ty! :)

    ReplyDelete
  46. Anonymous19:09

    Já vím ,že jsou teď takové boty velice in,ale vůbec se mi nehodí k outfitu=/Pohodlnost je jedna věc,ale celková vizáž druhá mno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. netuším jestli jsou velice in, jelikož jsem je ještě na nikom neviděla, ale pro mě v ten den bylo důležité hlavně pohodlí při cestování a to splňují na jedničku :)

      Delete
  47. Moc Ti ta košile sedne! :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.