Sunday, April 14, 2013

Leopard creepers.

Na neděli jsem se těšila už dlouho dostala jsem totiž poslední dárek k narozeninám a to nové nike airmax, které jsem si už dlouho přála. Jsou to snad ty nejpohodlnější tenisky od nike, které jsem kdy měla. Momentálně trávím čas doma s rodinou a kopou jídla, taky mi mamka upekla karamelový dort k šestnáctinám, což vždycky potěší. Už to vidím jak ho budu nosit na svačiny do školy. Jinak outfit je focený v pátek, kdy jsem chtěla něco pohodlného. Šla jsem se jen tak projít a ještě nebylo takové horko. Mám na sobě konečně nové jeggings z new inu.









top-new yorker, jeggings-sportsdirect, jacket-pimkie, creepers-sportsdirect, bracelet-gate, rings-gift

39 comments:

  1. tvoje vlasy jsou prostě něco úžasnýho <3

    ReplyDelete
  2. perfektní jako vždy!
    miluju jak máš vždycky všechno sladěné:)

    ReplyDelete
  3. Nádhera! Máš dokonalé vlasy :)

    ReplyDelete
  4. Krásné ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší!!

    ReplyDelete
  6. Parádní jeggings!♥ Moc ti to sluší, jako vždy :)
    Nikus

    ReplyDelete
  7. Tyhle odstíny ti moc sluší.
    A ty boty jsou perfektní! :)

    ReplyDelete
  8. Ty si strašne krásna! :)

    Oasap GIVEAWAY

    ReplyDelete
  9. Vyfoť ty boty!:))) a na podobný legíny jsem koukala v německu akorát měli takovou tmavě modrou barvu:)

    ReplyDelete
  10. Vypadáš nádherně :))
    Taky se vždycky těším na zbytky dortu ke svačině...všichni vždycky koukaj :D

    ReplyDelete
  11. moc ti to sluší! :-)

    ReplyDelete
  12. si krásna :))

    ReplyDelete
  13. jeggins majú zaujímavú farbu :)

    ReplyDelete
  14. Ta bunda je skvělá! <3

    ReplyDelete
  15. nemůžu si pomoct, ale ty vlasy ti strašně sluší :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous19:11

    kto ťa fotííí???

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám stativ a spoušť :)

      Delete
  17. vau krásnaa:)

    ReplyDelete
  18. kraasne vlasy aj creepersky!:)

    ReplyDelete
  19. ty jsi rozkošná... moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. Tak tady jsi nádherná!!! Ty boty jsou skvělé;)

    ReplyDelete
  21. dokonalá jako vždycky :)) přestan s tou krásou fakt! :DDD
    né , ten outfit je fakt suprácký :) ty botky:)

    ReplyDelete
  22. creepers jsou úžasný,
    zdá se mi to nebo máš jinou barvu vlasů?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám, jen se mi ta předtím vymyla :)

      Delete
  23. krásný outfit :)

    ReplyDelete
  24. To tričko je skvělý! A ten tvůj poloúsměv je božský! :)

    ReplyDelete
  25. krásný barvičky :)

    ReplyDelete
  26. úžasná! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  27. nádhera :) máš super blog , stávam sa novou členkou ;)
    pozývam ťa na môj a budem rada ak sa staneš aj ty členkou ;)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. Ty boty mě prostě pořád dostávají :-)

    ReplyDelete
  29. moc krásný outfit :)
    http://gabrielakralikova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Great casual look!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    ReplyDelete
  31. Veľmi pekný outfit! :°)

    ReplyDelete
  32. Anonymous18:00

    Ty úplně rosteš do krásy. A ty vlasy ti rostou snad rychlostí blesku:D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.