Monday, April 8, 2013

Just orange and blue.

Tak trochu neobvyklá kombinace oranžové a světle modré, která mě na první pohled zaujala. Tyhle kalhoty jsem si přvezla z Olomouce, náhodně byly v tally weijl a hned mi bylo jasné, že za tu cenu je tam nenechám stejně tak to bylo s teniskama. Jsou to takové ty s vyvýšenou podrážkou a ty miluju. Tahle sobota byla jeden z nejpovedenějších narozeninových dnů. Děkuju moc všem za vzkazy a přání, které mi psali. Jedno mě skoro dojalo když mi volaly Sárka a Helča, neuvěřitelně se těším až zase za nima pojedu!









jeans, shoes-tally weijl, sweater-secondhand, necklace-H&M

50 comments:

  1. Nádherný outfit!♥ Moc ti to sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  2. dodatečně ,všechno nejlepší:))
    skvělá kombinace!

    ReplyDelete
  3. Dokonalé,já bych to takhle dohromady nedala :)
    A ty boty <333

    ReplyDelete
  4. dneska jsem se na ty boty dívala a moje velikost už nebyla:( asi budu muset objet více prodejen:D

    ReplyDelete
  5. Yes, yes, yes! Jak já miluju tuhle krásnou jednoduchost!:)

    ReplyDelete
  6. krásný outfit!

    ReplyDelete
  7. to je krásne! so slnkom tie fotky vyzerajú hneď inak,nádherné :) ten náhrdelník sa mi strašne páčil,vie dobre oživiť jednoduchý outfit,aj ja by som taký prijala :)

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit:) Moc se mi líbí ty boty super!!

    ReplyDelete
  9. Krasny.. :) mame stejny tenisky <3.. taky jsem si rikala, za tu cenu a s tou podrážkou..:D ale moc pohodlně se mi v nich nechodí :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem v nich byla teď a jsem nadšená, mě jsou na noze uplně nejpohodlnější, takové měkké :)

      Delete
  10. Pěkný , ty kalhoty žeru ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. to je vážně dokonalá kombinace!hrozně ti to sluší, ty tenisky jsou úžasný

    ReplyDelete
  12. tohle ti moc sluší :) fakt krásný outfit, a ty taky! :)

    ReplyDelete
  13. nuuu roztomilouš<3

    ReplyDelete
  14. Super boty a náhrdelník! :)

    ReplyDelete
  15. veľmi pekný outfit:) taký pohodový, najviac sa mi páči náhrdelník a kombinácia farieb je tiež veľmi pekná:)

    ReplyDelete
  16. nejvíc se mi líbí náhrdelník, mohla bych je nosit pořád. :))

    ReplyDelete
  17. Krásnej look, hrozně se mi líbí ty boty!

    ReplyDelete
  18. Suprový tenisky!! Budu se po nich muset podívat.. :)

    ReplyDelete
  19. Ty kalhoty maj supr barvu a fotky jsou strasne pekny!)

    ReplyDelete
  20. nejdokonalejší boty jaké jsem viděla :O jinak ti to sluší :)) moc :)

    ReplyDelete
  21. ten náhrdelník je super! :)

    ReplyDelete
  22. páči sa mi veľmi tá kombinácia oranžovej s modrou :) pekný outfit!

    ReplyDelete
  23. Jo, také se mi to k sobě hodí, sluší ti to :))

    ReplyDelete
  24. moc moc moc dobré džíny

    ReplyDelete
  25. Simple but very nice ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. moc sa mi tento outfit páči♥ tá kombinácia je skveláá♥

    ReplyDelete
  27. jednoduché , nicméně dokonalé!!!

    ReplyDelete
  28. Ty tenisky mám taky! :D a super outfit, svetr má krásnou barvičku :)

    ReplyDelete
  29. Vypadá to skvěle a máš boží vlasy! :))

    ReplyDelete
  30. ty tenisky jsou boží:) sluší ti to:)

    ReplyDelete
  31. ani nevíš jak já se už na tebe těším :)))!

    ReplyDelete
  32. oranžové ponožky - top ♥ :33333

    ReplyDelete
  33. Pěkně pokoupilas a líbí se mi sladění trička a ponožek :)

    ReplyDelete
  34. tie džínsy sú super :) a náhrdelník tiež.

    ReplyDelete
  35. Sluší ti to čím dál víc :)

    ReplyDelete
  36. ááááá ty prostě JSI úžasná ♥

    ReplyDelete
  37. You look beautiful :) Love those jeans, they look great :)

    http://chocolatekettle.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  38. Tak jednoduchý a krásný :) V.

    ReplyDelete
  39. Neobvyklá kombinace, ale vypadá to moc dobře ;)

    ReplyDelete
  40. V jednoduchosti je krása. <3

    ReplyDelete
  41. simple, ale krasne:)

    ReplyDelete
  42. Ty fotky mají parádní a jarní atmosféru <3 :)

    ReplyDelete
  43. Ty kalhoty mají neskutečně krásnou barvu! A dohromady se svetříkem je to fakt skvělá kombinace :)). Moc ti to sluší =)

    ReplyDelete
  44. Anonymous19:05

    první fotka - jako Lana Del Rey!

    ReplyDelete
  45. Anonymous17:49

    That outfit is just so fine. Love the tight jeans and platform sneakers on you.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.