Friday, April 26, 2013

Homemade chain bracelets giveaway!

Po týdnu jsem se odhodlala dát sem další giveaway, teda po týdnu od toho co jsem je dodělala. Sedla jsem si jeden večer k seriálu, vzala jsem si kabelku a vytvořila z řetízku na ní tohle. Dalo to celkem zabrat, ale povedly se natolik, že jsem se odhodlala udělat radost třem z vás.





Podmínky:
-sledovat mě přes GFC
-napsat barvu náramku, který se vám líbí
-váš mejl!
-napsat cokoli co chcete nebo nechcete, co vás napadá, na co myslíte, na co se soustředíte ať je to trochu zábava!
-můžete a nemusí dát like na fb stránce blogu!

Hodně štěstí!

(konec giveaway bude 12 května)

65 comments:

  1. Wow:O Jsi šikovná Peťul<3
    Nejkrásnější mi příjde.. asi ten zeleno růžový (??)
    dulik@spoluzaci.cz
    Nenapadá mě toho moc, jsem nějaká unavená. Jen asi to, že miluju tvůj blog:)<3

    ReplyDelete
  2. ten petrolejový s ružovou je skvelý!
    jakubciakova.a@gmail.com
    milujem tvoj blog! (:

    ReplyDelete
  3. Jsou krásné :) ♥
    Nejvíce se mi líbí ten oranžovo-zelený :)
    karolinasmolova@seznam.cz
    Na co právě myslím? Na suprové poslední zvonění ze kterého jsem před pár hodinami přišla domů a připravuju se na rozlučkový večírek! :)

    ReplyDelete
  4. sleduju :)
    líbí se mi všechny ale nenjvíc asi ten poslední :)
    zrovna myslím na čokoládu :D
    greenballx@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. fialovo-žlutý

    jsi hrozně moc šikovná, teď přemýšlím nad tím, jak jsem nešikovná :D haha

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. zelno-oranžový :)jinak si moc šikovná

    brittany000@seznam.cz

    na co myslím ? na to že si asi za chvilku zajdu ven na brusle :D

    ReplyDelete
  7. fialvo-žlutý
    makyna.polakova@seznam.cz
    a na co myslím já?.DD Že mi chutná ta žvejka, co mám v puse..:D

    ReplyDelete
  8. zeleno-růžový
    perko101@seznam.cz
    voní tu lečo...

    ReplyDelete
  9. zeleno-ružový :)
    19natt07@gmail.com
    aa čo ma napadá alebo na čo sa sústredím? Taaak, momentálne sa sústredím na Gossip girl, pozerám to zase :D

    ReplyDelete
  10. zeleno-růžový
    barbora.drab@gmail.com
    myslím na to, jestli ještě zbyl nějaký dort ze včerejška :-D - měla jsem narozky :-D

    ReplyDelete
  11. ten první je nádherný! tak třeba budu mít jednou štěstí i já u tebe :)
    thenicole69@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Zeleno-růžový:)
    Tynka.star@seznam.cz
    Užívám si čerstvý zvduch na zahradě a přemýšlím nad tim jak jsem rada ze jsem přijatá na školu:)

    ReplyDelete
  13. Ow ten prvý zeleno-ružový je brutálny ale všetky su pekné strašne si šikovná :)
    mirijamfly@gmsil.com

    ReplyDelete
  14. Mne sa páči zeleno-červený :) Načo práve myslím? Rozmýšlam nad tým, akými doplnkami si ozdobiť batoh :) Nič zaujímavé :)
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  15. mne sa páči ten druhý - fialovo-žltý :)
    cool.page.stranka@gmail.com
    ja myslím na to, či som si nezabudla nič pribaliť na dovolenku :D

    ReplyDelete
  16. Nejvíc se mi líbí ten zeleno-červený.
    Já myslím na čokoládu kterou nemáme. :/ :D
    i.audrey.p.i@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Nejvíce si mi líbí ten druhý. :))
    Já myslím an to jak jsme utahaná ze školy :D
    Svori.Anicka@email.cz

    ReplyDelete
  18. -zeleno-červený
    -karaskova.peta@seznam.cz
    -myslím na jablko protože ho zrovna jím :D

    ReplyDelete
  19. zeleno-oranžový')) martina@sztefkova.cz
    s tou poslední otázkou jseš skorem jak facebook:D já myslím na to jak se ti to sakra podařilo, už jsem je zkoušela dělat milionkrát a vypadaly otřesně-_-

    ReplyDelete
  20. Sleduji už dlouho ;)
    Všechny jsou krásné, ale nejvíce se mi líbí ten první, tedy zeleno-vínový/růžový? :D :)
    A momentálně myslím na hodně věcí. Třeba na to, co si udělám na večeři, kdy si půjdu zaběhat, co budu dělat zítra, nebo na to, jestli budu mít štěstí a nezískám nějaký ten řetízek ^^
    sillyopinions@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Sledujem už velmi dlho :)
    Mne sa páči všetky ale najviac asi tá zeleno-ružová :)
    A klobuk dole že takéto vyrábaš a chceš sa s nimi podeliť a potešiť niekoho :)

    izurka357@azet.sk

    ReplyDelete
  22. tyrkysovo-fialový (prvý) :)
    natasa.findrova@gmail.com
    FB:Nataša Findrová
    vyzerajú vážne super :)

    ReplyDelete
  23. peckovaveronika@seznam.cz
    líbí se mi ten oranžovo-fialový, jseš šikovná :)
    Já teď zrovna sedím v pokoji v Plzni před turnajem a říkám si, že kdybych náhodou vyhrála, mohl by se stát tento náramek mým talismanem :)
    měj se!

    ReplyDelete
  24. vendula.calabkova@seznam.cz
    já bych chtěla ten první, ten tmavě zelený...
    no, my jsme dneska byly s kamarádkama fotit, takže právě myslím na naše záchvaty smíchu a na to, že bych tě někdy ráda potkala :)

    ReplyDelete
  25. emka.holubova@gmail.com
    Ja by som brala ten prvý zelenorúžový.
    Práve som sa vrátila z našej túry na senecké jazerá.Učila som moju kamarátku nastupovať na mestký bicykel ako babky a aj z neho zoskakovať a pritom sme sa rehnili na márnych pokusoch končiacími slovami ,,to sa nedá". Sadli sme si na kofolu a hádali sme sa s jej bratom. Nechápem ako mohol tretiak zo zakladky nazvať môj mestký bicykel šrotom. No nezabiť mladších bratov? :D

    ReplyDelete
  26. ten s fialovou je pěkný <3
    Zrovna přemýšlím nad tím, jak zítra touhle dobou budu na koncertě a bude paaarty :D
    littlevanillivi@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. sleduju:)
    barva je mi v podstatě jedno, ale nejvíc se mi líbí ten tmavě zelený:)
    by-yourself/zavináč/seznam.cz
    co mě napadá? zrovna se mi v hlavě mísí milion myšlenek :D za chvíli začnu chodit do autoškoly, jaké budou asi prázdniny, mamčiny narozeniny, krásné počasí.... :)

    ReplyDelete
  28. Miluju ručně vyrobené dárky ♥ A ten fialkový vypadá tak letně... :)

    s.pakostova@seznam.cz

    ReplyDelete
  29. Asi ten první, zeleno-růžový, ale je mi to v podstatě jedno, všechny jsou krásné :)
    slovakova.anna@email.cz
    Moje myšlenky nejsou zrovna veselé, všechno se točí okolo tabla, posledního zvonění a maturity.

    ReplyDelete
  30. ten ve "vánočních" barvách! :D:)
    vendula.zouzalikova@gmail.com
    přemejšlim o střední, kam půjdu, o tom, že se mi chce spát a už pomalu nejsem schopná vnímat, o tom, co si potřebuju koupit... a tak:D:D

    ReplyDelete
  31. aaa chtela bych mi trpělivost něco takovyho vytvořit :)
    promiň jsem v pátek asi moc unavená na zábavu :( prosím o nějaký článek s receptem! <3

    ada.kyjankova@seznam.cz
    nejvíc se mi líbí ten první :)

    ReplyDelete
  32. tak třeba ten první :)
    jsi moc šikovná!
    camilla.mal21@gmail.com

    ReplyDelete
  33. ruzovo zeleny!
    Truongova.huong@gmail.com
    A premyslim o tom, ze te chci zase brzo videt! Jo a ze jsi hrozne silovna! :))

    ReplyDelete
  34. Ten prostřední! :)
    berushka.z@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. Ty si ale šikulka! Skvelá giveaway :)
    vlckova.simona@gmail.com
    naramok č.3

    ReplyDelete
  36. Zeleno-červený :)
    dadekosko@gmail.com
    sú úžasné... asi začnem pátrať po návodoch :D

    ReplyDelete
  37. moc se mi líbí ten poslední (oranžovo-zelený), na jaro jako stvořený:-) jsi tak šikovná!
    napadá mě třeba to, že se cítím po hodině běhu naprosto skvěle, nic mě nebolí, netrápí a jsem na sebe hrozně pyšná :-D a taky jsem neskutečně ráda, že je víkend!
    Soninka.xxx@seznam.cz

    ReplyDelete
  38. ten první ,zeleno růžový<3
    máš perfektní blog ,takže všechno sleduju už dlouho:))
    adele.lescinska@gmail.com

    ReplyDelete
  39. posledný sa mi páči najviac, ale všetky sú úplne úžasné! Si šikovná :
    21kristina21@gmail.com

    ReplyDelete
  40. sleduju:*
    všecky jsou moc krásné a povedly se ti :)) ten zeleno-oranžový se mi líbí ale nejvíc'')))
    violetstrawberry@seznam.cz
    právě přemýšlím nad super akcičkou co nastane večer ♥ a máš krásný blog, chodím sem každý den jestli si náhodou něco nepřidala :D tvoje fotky jsou úžasné a ráda si vždycky počtu :)
    fb stránku mám lajklou už dloouho :*

    ReplyDelete
  41. líbí se mi ten první :) taky náramkuju, ale tohle mě třeba nikdy nenapadlo:D

    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. Já bych chrěla ten zeleno lososovej:)
    Barbora Falářová
    barbora.falarova@seznam.cz
    Máš hrozně dobrej vkus!:) ty botky co sis teď naposledy koupila jsem si taky chtěla koupit, ale pak jsem si vybrala jedny v Housu:).

    ReplyDelete
  43. Ten poslední zeleno-oranžový je nejhezčí :) Mám hrozně tvůj blog a tvoje fotky.

    IvanaPaulusova@email.cz

    ReplyDelete
  44. jsou nádherné, zeleno-oranžový, prosím)
    terezchalupova@gmail.com
    hrozně se mi líbí tvoje airmaxky

    ReplyDelete
  45. Ty vypadají skvěle, obdivuju když je někdo tak šikovný :O Líbí se mi hned ten první :)
    můj mail je indrakova96@email.cz
    Myslím na to, že chci jít ven, ale musím se domalovat a obléct, už asi hodinu a půl tu sedím v triku a jen s make-upem :D Dala jsem i lajk :)

    ReplyDelete
  46. Nejvíce se mi líbí ten tyrkysovo-růžový :)
    thuhanguyen.misa@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Nádherné:) Já jsem zkoušela stokrát nšco vyrábět a vždycky toh po 10 minutách nechám:Dchtěla bych ten první
    jinak vše splněno:D
    agachromec@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Zeleno-oranžový, prosím :)). Jsi šikovná, já bych nic takového nezvládla.

    neznamaautorka@email.cz

    Myslím na to, že ten koláček už na mě nebude čekat dlouho, tak bych ho měla rychle strčit do pusy, než mi ho někdo vezme :D.

    ReplyDelete
  49. fialovo-žlutý(:

    janicka.kulhava@seznam.cz

    - poslední dobou se už jenom těším na Trip to the Autria za pár týdnů a konečně konec školy, je toho moc:)

    ReplyDelete
  50. fialovo-žlutý(:

    janicka.kulhava@seznam.cz

    - poslední dobou se už jenom těším na Trip to the Autria za pár týdnů a konečně konec školy, je toho moc:)

    ReplyDelete
  51. juu! Jsi hrozně šikovná) Já bych na to neměla nervy!
    Zeleno-oranžový, všechny jsou krásný, ale tenhle je takový jarní
    adelasponerova@email.cz

    ReplyDelete
  52. wau, to vypadá fakt úžasně :-)
    jsi šikula
    náramky pletu ale fakt velmi jednoduché... u tohodle by mi musela přeskočit
    supr jsou obě kombinace se zelenou
    michaela.rodova@seznam.cz

    na to, že jsem fakt lenoch, když si místo psaní eseje upravuju fotky a čučim na seriály, ale zítra... zítra opravdu začnu ať to stihnu v úterý odevzdat než mě upálej :-D

    ReplyDelete
  53. Zeleno-ružový. :)
    paula.kulichova@gmail.com
    Ako ti závidím, že vieš pliesť také super náramky, ja som antitalent na toto. :D

    ReplyDelete
  54. vsetky su super, ale ten prvy
    terriiina@gmail.com
    a myslim jedine na 17828 pisomiek a projektov do skoly. :D

    ReplyDelete
  55. zeleno-ružový je TOP!
    nikatoth@zoznam.sk
    Si úžasná, ja by som poprosila viac takýchto náramkov :D

    ReplyDelete
  56. ty náramky jsou boží, super nápad :) líbí se mi ten zeleno-růžový :)
    jjjaaannniiikkk@seznam.cz

    ReplyDelete
  57. Sledují všude :)
    Nejvíc se mi asi líbí ten prostřední,ale spokojila bych se s jakýmkoliv jsou opravdu krásné :O :))
    babetasme@email.cz

    ReplyDelete
  58. Vypadá to moc hezky! :-)

    ReplyDelete
  59. momentálne si plním svoje novoročné predsavzatie a zodpovedne sa zapájam do každej súťaže/giveaway, ktorú zachytím :-) a najviac sa mi páči ten fialovo-žltý ale krásne sú všetky.
    gillyann@azet.sk :-)

    ReplyDelete
  60. Milujem Handmade veci :) a ten oranžovo zeleý je skvelý ;) ten by ma určite potešil :)
    Chachi.dream@gmail.com

    ReplyDelete
  61. zdenda.nemcova@seznam.cz
    Ten zeleno-meruňkový je naprosto geniální!!!
    Na co právě myslím? Tak především na to, že mě šíleně bolí zuby, protože jsem ráno byla na utahování rovnátek, že jsem se za celý den nepodívala na učení ani nenapsala úkoly a že si musím koupit nové botky, pudr a řasenku. Tadá, mám tedy v hlavě totální zmatek :)

    ReplyDelete
  62. zeleno-ružový :)
    maledecko1111@gmail.com

    ReplyDelete
  63. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  64. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  65. páči sa mi zeleno-oranžový
    ja už mám bavlnky dlho kúpené, doma mám aj nejaú knižku s návodmi na pletenie, no zakaždým na to nemám nervy a aj keby som začala, viem už teraz, že 3 by som neuplietla, by am to prešlo už po jednom :D
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.