Saturday, April 6, 2013

Happy Birthday to me, sweet sixteen!

Dnes je to přesně šstnáct let od toho co jsem se narodila. Jen od patnáctých narozenin jsem se změnila, tak že by mě někteří ani nepoznali. Je to pro mě něco úžasného sdílet všechno s vámi a jsem ráda, že se ozvete nazpátek. Je to asi první rok co nebudu celý den trávit doma, válet se a tak jak to bývá zvykem. Zítra jedeme na CDO taneční soutěž do Olomouce, tak to třeba zrovna vyjde a vrátíme se i s něčím neočekávaným. Taky bych chtěla popřát Anne, která má narozeniny ve stejný den jako já. Všechno nejlepší!!












skirt-oasap, top-oasap, jacket-gift, creepers-sportsdirect.com, watch-casio, bracelet-?

61 comments:

  1. moc ti to sluší! užij si narozeniny, sladkých 16 je nejkrásnějších <3

    ReplyDelete
  2. oběma jen to nejlepší!:)

    ReplyDelete
  3. hezký narozeniny)

    ReplyDelete
  4. Sluší ti to :). To je nádherná sukýnka :). A pořád se rozplývám nad barvou tvých vlasů. Zvolila jsi dobrou, strašně se mi líbí :). A přeji pochopitelně všechno nejlepší jedné z mých nejoblíbenějších blogerek :**. Ať se ve všem daří! :)

    ReplyDelete
  5. všechno nejlepší, pořádně to oslav a hlavně si to užij! :-)
    a neuvěřitelně ti to sluší! :-)
    T.

    ReplyDelete
  6. juuu, tobě i anne všechno nejlepší!
    sukně an creepers jsou nejlepší)

    ReplyDelete
  7. Tak i já ti přeju krásné narozeniny!
    A ta sukně, krása<3

    ReplyDelete
  8. Všechno nejlepší přeju! Hodně štěstí, lásky a zážitků do života, protože určitě přichází ty nejkrásnější roky života, tak si je užívej. Jsi krásná a máš dokonalý styl :)
    BTW.: Do tý sukně v kombinaci s jeanskou a creepers jsem se zamilovala <3

    ReplyDelete
  9. Hezký look:)) Všechno nejlepší:)

    ReplyDelete
  10. krásný! sluší ti to a moc :) všechno nejlepšíííí! :)

    ReplyDelete
  11. Všechno nejlepší, pořádně to oslav :-)

    ReplyDelete
  12. Tak včechno nééj:) - Hlavně zdraví a ať máš pořád takhle moc supr blog! :)

    ReplyDelete
  13. Zjišťuju, že se mi snad ze všech sukní nejvíc líbí takovéto světlé! Musím si nějakou pořídit :)

    ReplyDelete
  14. všechno nejlepší!<3
    ten outfit je boží ,taky to tak nosím:)

    ReplyDelete
  15. všechno nejlepší :)
    úžasný outfit, jsi krásná!

    ReplyDelete
  16. tak teda všechno nejlepší :) oslav to :)
    jinak užasný outfit jako vždy ti to sluší :)

    ReplyDelete
  17. vsechno nejlepsi a hodne krasnejch veci a stesti a tak at vam to vyjde na ty soutezi a jses spokojena!! xxx

    ReplyDelete
  18. I wish you lots of love and happiness in your life! <3 Happy birthday pretty! http://50mmodreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Všechno nejlepší! :) Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. Na těchto fotkách ti to náramně sluší!! A samozřejmě všechno nejlepší. :)))

    ReplyDelete
  21. strašně moc ti to sluší!:) ..přeju všechno nejlepší!:)

    ReplyDelete
  22. Jéé,všetko najepšie :) Moc ti to na fotkách pristane, krásna suknička :)Topánky sú zo sportsdirect? To by ma nikdy nenapadlo, že by ich tam mohli predávať :D

    ReplyDelete
  23. taky jsem se hodně změnila :) všecko nejlepší přeju!!

    ReplyDelete
  24. Petulko! Vsechno nejlepsii!:)

    ReplyDelete
  25. Všechno nejlepší ! Pořádně oslavit to musíš , to ti nařizuju ! :)))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  26. Všetko najkrajšiee :)))

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  27. Boží, boží! Hlavně botky :-)
    Všeeeeeechno nejlepšííí!!!!!! <3333 <3333

    ReplyDelete
  28. Hrozně ti to sluší!:* A všechno nejnejnejnejnejlepší:)).

    ReplyDelete
  29. Všechno nejlepší k narozeninám, hodně blogových úspěchů, k tomu samozřejmě štěstí, zdraví, nějakou tu pořádnou lásku a vůbec prostě.. Všechno nejlepší!<3

    ReplyDelete
  30. všetko najlepšie! :)

    ReplyDelete
  31. Jeej,krásne fotky,tá sukňa sa mi veľmi páči :) Prajem ti všeeetko najlepšie Peti! A na súťaži držím palce

    ReplyDelete
  32. Všetko naaajlepšie a poriadne osláv:) Pekný outfit a fotky:)
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. strašně se mi líbí ta sukně! :) jinak přeju krásné narozeniny ;)

    ReplyDelete
  34. Všechno nejlepší!:)

    ReplyDelete
  35. Všechno nejlepší k narozeninám, pro mě byly v šestnácti ta nejlepší léta :)

    ReplyDelete
  36. Všechno nejlepší ti přeju :)

    ReplyDelete
  37. Všechno nejlepší Peti :))
    A je jasný, že rosteš do krásy !

    ReplyDelete
  38. všechno nejlepší krásko! buď pořád tak skvělá!))

    ReplyDelete
  39. Opožděně všechno nejlepší maličká :)) ♥

    ReplyDelete
  40. Všechno nej nej nej :) a závidím sukni!

    ReplyDelete
  41. Krásko všchno nejlepší hodně štěstí a zraví!!!!! Jsi dokonalá a máš uplně nejlepší blog:)

    ReplyDelete
  42. všetko najlepšie ti prajem! nech je tento rok minimálne tak úspešný ako ten predchádzajúci :) ((mimochodom..občas aj zabúdam aká si mladá..a to ber ako veľký kompliment, pretože tým ako vystupuješ a prezentuješ sa pôsobíš neskutočne vyspelo a rozumne :) ))

    ReplyDelete
  43. všetko najlepšie! :) si skvelá!

    ReplyDelete
  44. všechno nejlepší Peti :))

    ReplyDelete
  45. Tak to ti přeju jen to nejlepší, krásko! Snad se ti v té šestnáctce bude dařit :)*

    ReplyDelete
  46. Všechno nejlepší peťul :)

    ReplyDelete
  47. všetko najlepšie ;)) nech vám súťaž dobre dopadne :)) a máš úplne najdokonalejšie creepers♥

    ReplyDelete
  48. nádherný outfit! a přeji všechno nejkrásnější:))

    ReplyDelete
  49. Všechno nejlepší šestnáctko, tenhle věk je prostě taaak sladkej! <3

    ReplyDelete
  50. krásne narodeniny :) a riflovka je top!

    ReplyDelete
  51. Tyjo, k tomuto mi ty creepers i docela sedí, ty je fakt umíš nosit :) Peti a ještě jednou jen to nejlepší, už jsem ti přála na asku i na FB, užij si to!

    ReplyDelete
  52. Všechno nejlepší krásko:) Nevím jestli je to ta samá soutěž, ale moje kamarádky jeli taky na taneční soutěž do olomouce, tancují v DUCKBEATU (i já jsem tam tancovala)
    užívej narozeniny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. outfit super, moc se mi líbí ta sukně, akorát ta bunda se mi moc nelíbí, má takové napuklé rukávy:d moc mi to na tobě nesedí, jinak super!:)

      Delete
  53. Tak přeji krásné narozeniny !

    ReplyDelete
  54. všechno nejlepší k narozeninám ! jo , a taky gratuluji k dnešnímu úspěchu :) vaše vystoupení jsem dneska viděla a byly jste báječný :) teda aspoň si myslím že jsi to byla ty ? :D sametový leginy a černá sukně s tílkem , že jo ? :D

    ReplyDelete
  55. Sice opožděně, ale i tak.. Všechno nejlepší Peti, ať jsi šťastná, spokojená a nic ti nechybí! :)

    ReplyDelete
  56. Krásná kombinace! http://livelifebysara.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  57. Ta džíska ůžasná:3 Všechno nejlepšíí ! :)

    ReplyDelete
  58. Ty jsi zlatíčko, děkuji! ♥ Užívej si sweet 16, jsou to nejkrásnější roky <3

    ReplyDelete
  59. Denisa00:23

    Ty jsi tak strašně krásná Peťulko! :-)))

    ReplyDelete
  60. Jéžiš to je krásný!!:-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.