Tuesday, April 30, 2013

Cross the street.

V dnešním postu je outfit z pondělí, který jsem už včera nestihla přidat. Byla jsem si trochu odpočinout a přemýšlet na oblíbeném místě. Poslední dobou mi štěstí možná tak líže paty, což se stává hodně často až jsem si na to zvykla. Pomalu se těším na prázdniny, na všechny výlety a rozhodně neplánuju trávit většinu času doma jako minulé léta. I když to pro některé vypadá neuvěřitelně tak jsem si včera vzala místo kraťasů nebo sukně kalhoty a bylo mi příjemně. K tomu jedno z neoblíbenějších triček a zbytek už jen detaily.













 jeans-tally weijl, top-choies, necklace-H&M, sunglasses-gate, loafers-sportsdirect

65 comments:

  1. Anonymous17:53

    krásnee

    ReplyDelete
  2. ty mokasiny <33
    hezká kombinace se skvělými detaily .)

    ReplyDelete
  3. Anonymous17:57

    krásny outfit moc sa ti to hodí :)

    ReplyDelete
  4. Naj okuliare,aj ja sa teším na leto,už aby bolo!!:)

    ReplyDelete
  5. Já už mám těch křížů celkem po krk, ale sluší ti to a kalhoty jsou skvělý.

    ReplyDelete
  6. sluší ti to moc ! to triko je skvělácký :)

    ReplyDelete
  7. perfekt!!<3
    hlavně ty brýle ,dělají outfit tak retro:))

    ReplyDelete
  8. Boží boží outfit i fotky :)

    ReplyDelete
  9. krásné loafers <3
    tohle ti moc sluší, skvělej outfit! :)

    ReplyDelete
  10. perfektní :-))

    ReplyDelete
  11. Strašne ti to pristane :)

    ReplyDelete
  12. ach, ty brýle ti strašně sluší :)

    ReplyDelete
  13. Ty brejle ! Bože chtěla bych aby mi taky tak slušely ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. ty si čím staršia tým si krajšia fakt :) a tie vlasy máš nádherné, pristane ti to

    ReplyDelete
  15. jsi nádherná! :) Brýle Ti ohromně sluší!! :)

    ReplyDelete
  16. Ty jsi tak krásná!! Znám spoustu lidí kteří nosí kulaté brýle ale tobě sluší opravdu nejvíc!! Zrovna dneska jsem se HM dívala na šaty se stejným motivem jako je ta košile;) a asi do nich půjdu!

    ReplyDelete
  17. Tobě to mooc sluší!ty bríle!..to já v nich vypadám jak Harry Poter :'D

    ReplyDelete
  18. najkrajsie vlasky za cely cas co ta sledujem.. :) (a ze to uz je dlha doba:))
    palec hore! krasna si :)

    ReplyDelete
  19. Sluší ti to moc :))

    ReplyDelete
  20. Moc hezký! :)

    ReplyDelete
  21. Bomba! Ty brýle ti padnou jako hrnec na prdel!

    ReplyDelete
  22. Ty brýle ti děsně sluší :)

    ReplyDelete
  23. Krásny outfit,náhrdelník je veľmi pekný<3

    ReplyDelete
  24. Tady ti to hrozně sluší!!

    ReplyDelete
  25. Kočka ako vždy!

    ReplyDelete
  26. to tílko je dokonalé :)
    a uplně nejvíc se mi líbí ty tvoje vlasy :) jsou dokonalé :)

    ReplyDelete
  27. Ohh, překrásná, od hlavy až k patě, Peti :)

    ReplyDelete
  28. Ouu, tak tohle je vážně dokonalost! Ty fotky, outfit, účes - nemám slov♥
    Nikus

    ReplyDelete
  29. skvělý outfit!:) Sluší ti to jako vždy;)
    miluju tvuj blog<33

    ReplyDelete
  30. Téda :O musím se přiznat že mi tvůj styl často úplně nesedí, ale tenhle outfit je perfektní! :)

    ReplyDelete
  31. nemůžu si pomoct, ale na těchto fotkách ti to strašně moc sluší :)

    ReplyDelete
  32. Kolik stály ty loafersky ve sportdirectu ? Mám ho za rohem a tyhle jsou úžasné ! Akorát mi k tomu celému nesedí ty velké růžové náušnice, kdybys neměla žádné, bylo by to bez chyby, ale to už je přeci jen takový drobný detail :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to si nepamatuju asi 200kč a velké náušnice vážně nemám to je můj tunel :D

      Delete
  33. dokonalé. najlepšie, čo som tu u teba kedy videla (a pritom dávaš latku často veľmi vysoko :))

    ReplyDelete
  34. Chtěla jsem si koupit košili s uplně stejným vzorem v NY, ale neseděl mi střih :/
    Máš úžasné vlásky, Peti :)

    ReplyDelete
  35. to vlasy, brýle, oblečení, vlastně to všechno!vypadáš úžasně:)!

    ReplyDelete
  36. Wau <3 Tohle je strašně moc super <3 :-)

    ReplyDelete
  37. sluší ti to :)

    ReplyDelete
  38. toto je úžasné Peti :)

    ReplyDelete
  39. jeden z tvých nejlepších outfitů, strašně ti to sluší <3

    ReplyDelete
  40. krásne fotky Peti a vyzeráš úplne super :)

    ReplyDelete
  41. Ty křížky, juuu. Jsi nádherná a sluší ti i tento tvar brýlí, super! :)

    ReplyDelete
  42. nejlepší tílko !!! ♥

    ReplyDelete
  43. tieto okuliare ti neskutočne pristanú, už si ich nikdy nedaj dole!:))

    ReplyDelete
  44. Skvělý, nejvíc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  45. To tričko je krásný)

    ReplyDelete
  46. Krása! Triko je perfektní :)

    ReplyDelete
  47. Kulaté brýle ti strašně sluší:)

    ReplyDelete
  48. pěkný top a jak na něm září ten náhrdelník♥ a ty brejle jsou hustýý!

    ReplyDelete
  49. jee, tobe to slusi..vubec, ale vubec jsem te nepoznala.. :D
    hrozne dlouho jsem tady u tebe nebyla (chyba) a pamatuju si te, kdyz si zacinala..jeste takova mala holka a teda je z tebe takova kocka! :-)
    kraska :-)

    ReplyDelete
  50. tyjo, mě se na tobě tahle barva vlasů začíná čím víc líbit! Moc ti to sluší, jako vždy a outfit je áách <3

    ReplyDelete
  51. Paráda! Hrozně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  52. uplně super ! Moc chci ten náhrdelník :)

    ReplyDelete
  53. tvoje vlasy sou nejlepsi vec na svete a ty bryle ti strasne sluší :) a chtela bych aby mi slušel tenhle střih triček.... bohužel

    ReplyDelete
  54. jeden z tvejch nejhezčích outfitů :))

    ReplyDelete
  55. dělá to jen to osvětlení a nebo máš opravdu novou barvu? vypadá to úplně jinak :)
    dneska mi přišly ty botičky, které máš v tomhle outfitu. nedalo se jim odolat, jsou skvělý! :)

    ReplyDelete
  56. Jeden z tvých nejlepších outfitů :)

    ReplyDelete
  57. Krásný outfit, ale ty tvé nohy jsou úžasné!

    ReplyDelete
  58. Hi! found your blog on weheart.com, I must know that, where did you get that chain necklace? I can't find those anywhere :( please speak english, I'm from Finland.

    ReplyDelete
  59. Tak tohle je luxus nad luxus.. bomba!! Neskutečně Ti to sluší ♥ tento styl se mi k Tobě nejvíc hodí, vypadáš opravdu božsky!!
    A brýle nos určitě častěji, perfektně se k Tobě hodí a ty vlasy ♥ áááách!! Úplně jsi mě dostala, jsem mimo :D

    ReplyDelete
  60. Anonymous16:23

    Jsi krásná! :) Tohle je jeden z tvých nejlepších outfitů.
    Moc ti to sluší a máš boží vlasy! ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.