Wednesday, March 20, 2013

Swap.

Pro dnešek jsem se rozhodla ukázat vám co vzniklo za několik týdnů domlouvání a přemýšlení. Klér  mi před časem napsala, jestli bych nechtěla udělat něco jako swap, což mě celkem zaujalo a tak jsem do toho s radostí šla a byla jsem natěšená co ona řekne na můj a co bude v tom co mi pošle. Včera jsem s nadšením vyběhla na poštu a balíček si vyzvedla. Teď se na to můžete podívat. S věcí jsem nadšená jako pro mě stvořené až na pár detailů.



 1. Čokoládový deosprey od Balei - zaujal mě ze všech věcí nejvíc, úžasně voní prostě jako hořká čokoláda a to je pro mě k nezaplacení!
 2. Kakaová sůl do koupele - tak trochu oříšek, protože doma nemáme vanu, jediný kdo ji má je babička, proto si ji budu daleko víc užívat než doma.
 3. Čokoládový sprchový gel - můj nejoblíbenější sprchový gel je právě tento, voní jako čerstvě uvařené kakao a má i takovou  barvu, což je skvělé!
 4. Lak na nehty v nude barvě - další do sbírky, jsem s ním moc spokojená celkově tyhle laky překvapily a staly se oblíbenými!
 5. Čaje - doufám, že je jestě využiju v tu správnou chvíli, nějaký upršený den kdy bych si mohla udělat šálek čaje a relaxovat.

6. Zlaté náušnice - ty se hodí vždycky, dohromady mám tři dírky z toho sice jednu centimetrovou, ale určitě je využiju do druhé!

Jinak se můžete podívat na můj fb, kde provádám kopu věcí a snad si něco vyberete tady!

30 comments:

  1. perfektní nápad ,musím to taky s někým zkusit!

    ReplyDelete
  2. ten čokoládový sprcháč je úžasný.. kupovala jsem ho přítelovi a měla jsem co dělat, abych si ho nenechala sama pro sebe :D.

    Budu ráda, když se zapojíš do giveaway u mě na blogu!!
    http://stripkyzmehozivota.blogspot.cz/2013/03/giveaway-balea-deo-roll-on-alverde.html

    ReplyDelete
  3. tie veci od balei vyzerajú skvelo :) super veci ti poslala

    ReplyDelete
  4. S tou solí mě to děsně štve :D! Měla jsem se zeptat.

    ReplyDelete
  5. já bych nemohla nedočkavostí spát! :D
    Hezké věci si dostala :))

    ReplyDelete
  6. wonderland voní božsky

    ReplyDelete
  7. O Swapu už jsem taky slyšela, hodně mě to zaujalo :)
    Krásné věcičky ti přišly =)

    ReplyDelete
  8. Skvělý nápad a krásně věcičky :)

    ReplyDelete
  9. ten swap se zdá fakt zajímavej, taky o něm přemýšlím! :)

    ReplyDelete
  10. SWAP je fajn věc, taky bych do něčeho podobného šla :)

    ReplyDelete
  11. ten čokoládový sprcháč jsem měla a byl super! :) swap bych taky chtěla vyzkoušet ;)

    ReplyDelete
  12. Tak pro ten čokoládový sprcháč musim jít!!!

    ReplyDelete
  13. Jé, hezké věcičky jsi dostala :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous18:12

    Swag + fap = Swap :DD

    Hned jak jsem si přečetla nadpis článku, tak mě tohle napadlo :D Jinak krásné věci :)

    ReplyDelete
  15. dostala jsem chuť na čokoládu jak jsem to četla:D:) skvělé!

    ReplyDelete
  16. miluju vůně balei ♥♥

    ReplyDelete
  17. Super věcičky, tu sůl do koupele miluju, psala jsem na ni kdysi recenzi a dávali ji i do giveaway, tak vím, že nemáš vanu, protože jsi mi to psala :D Nevadí, někdy zajedeš k babičce se vykoupat a při té příležitosti šup šup za mnou do Kroměříže, ok? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě, my jsme tam vždycky jen na skok a máme co dělat aby jsme se pořádně s nima viděli, ale jednou až budem na dýl tak se ozvu a něco podniknem!

      Delete
  18. ty čokoládové výrobky jsou sladké<3

    ReplyDelete
  19. nude laky jsou nejlepší a máš to krásně vyfocený, je to sladký

    ReplyDelete
  20. Amazing things! <3 I love chocolate cosmetics, haha. http://50mmodreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Swap je super. I u nás na blogu se jeden už objevil :) V.

    ReplyDelete
  22. tieto vecičky úplne úžasne voňajú a tie čajíky musia byť riadne chutné :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. skvělý swap :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. Moc hezká výměna :)

    ReplyDelete
  25. Milujem veci z Balea :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  26. všecko od balea mi vždy hrozně krásně voní!:)

    ReplyDelete
  27. Pěkné, jen to pozadí, nejspíš je to nějaký koberec, mi připadá jako červíci nebo mleté maso :)

    ReplyDelete
  28. Pěkné, jen to pozadí, nejspíš je to nějaký koberec, mi připadá jako červíci nebo mleté maso :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.