Monday, March 4, 2013

Pieces from our skiing trip.

Konečně jsem se dostala k tomu abych vám ukázala pár fotek z jarních prázdnin. Trávila jsem je se svou rodinou v Krkonoších kam jezdíme často. Mohli jste vidět pár fotek z dovolené před dvěma lety právě tady na blogu. Teď jsem fotila spíš věci uvnitř a hlavně takové malé části oblečení, většinou každý den. Na sjezdovky jsem se přece jenom bála foťák vzít s mým štěstí by to nebylo vůbec růžové.





















(první den jsme samozřejmě kvůli šílené sněhové kalamitě nedojeli, takže jsme se stokilometrů vraceli zpátky, celá cesta trvala přes pět hodin, jelikož jsme jeli po dálnici třicítkou, takže nám dovolená začala v neděli kdy se podařilo dojet an druhý pokus)

36 comments:

  1. na druhý pokus,ale přece jen!
    miluju hory:)
    krásné fotky

    ReplyDelete
  2. perfektní fotky :) taky bych jela na hory, dala bych si Milku ;)

    ReplyDelete
  3. Ty jsi v té čepce tak úžasná! a máš moc krásný kalhoty na lyže/snb :D) A ta nomakeup fotka - jsi boží:)

    ReplyDelete
  4. tá cesta teda nebola najlepšia..krásne fotky,s tou čelenkou ti to strašne pristane

    ReplyDelete
  5. To je super, že jste tam nakonec dojeli :) Taky bych nebrala foták na sjezdovku, hrozně bych se bála. A ještě s tvým štěstím, no.. :D:D

    ReplyDelete
  6. skvělý fotky!:)

    ReplyDelete
  7. mě popravdě na horách nebaví.:D jsi krásná!

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:14

    hrozne fotky to na blog nepatří

    ReplyDelete
    Replies
    1. podľa mňa je to príjemne spestrenie ;) mňa tieto fotky bavia

      Delete
    2. musíš si zvyknout, že nejsem jako ostatní a baví mě ukázat věci z normálního života a právě to podle mě na blog patří :)

      Delete
    3. co to je za kec, že to na blog nepatří? :D na blog si může dát každý, co se mu zlíbí. i kdyby si sem Peťa vyfotila prdel, tak ti to může být jedno. mně se takové random fotky líbí :) joo a ta cherry milka je výborná!

      Delete
    4. Anonymous18:53

      Jojoooo. Peťa není jako ostatní, Peťa je nelepší blogerka co znám, právě tím, že je jiná <3 A jestli se Ti to nelíbí, jednoduše sem nechoď, já mám tyhle posty moc ráda!(a vlastně všechny) :)

      Delete
    5. Já se z těch anonymů jednou poseru :D... To jsou vždycky taková moudra :D

      Delete
  9. moc sa mi páči tá fotka chatky :3 :D má neičo do seba

    ReplyDelete
  10. Já strávila část jarňáků taky na horách. U nás byla aspoň na sjezdovkách hlavní fotograf mamka, protože já mám taktéž velikánské "štěstí" na ztrácení věcí, tudíž bychom s obrovskou pravděpodobností přijeli z hor bez foťáku. Jinak moc pěkné fotky!! :))

    ReplyDelete
  11. Máš boží kalhoty!! Jezdíš na lyžích nebo na prkně??

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, momentálně na lyžích, ale umím na i na prkně :)

      Delete
  12. krásný fotky, tahle barva vlasů ti vážně hrozně sluší.

    ReplyDelete
  13. no, foťák na sjezdovku bych nevzala ani náhodou!

    ReplyDelete
  14. krásné ,boží!<3

    ReplyDelete
  15. páni, takový příjezd by se mi asi nelíbil, ale nakonec to vypadá, že jste si to užili, boží fotky, ta třetí je kouzelná

    ReplyDelete
  16. Anonymous19:52

    Miluju větu "zvykni si, že jsme jiná než ostatní", tyvoleee, ale mas karsny vlasy, to se musi enchat, a druha fotka ja skvela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já zase miluju ty co pořád jenom kritizují, když se mi to nelíbí tak to prostě neřeším nikomu to pod nos necpu, chápu normální kritiku, ale tohle je nad rámec a děkuju :)

      Delete
    2. Anonymous21:24

      Peťo jednoduše se tím nezabývej, takové blbé připomínky jsou pod tvoji úroveň :)
      Povznes se nad tím a radši si všímej toho kvanta pozitivních komentářů :*
      (Proč mám pocit, že polovina je ode mně? Měla bych se krotit :D)

      Delete
  17. Ty si krásna a úžasná aj bez make-upu)) Pekná fotky :3
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. krásne fotky :))

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. Máš božsky husté a dlouhé vlasy! :)

    ReplyDelete
  20. vyzeráš úžasne :) nádherné fotky :))

    ReplyDelete
  21. dvanáctá fotka je úžasná!:)

    ReplyDelete
  22. krásné fotky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. Pékný blog jsem nová čtenářka :) doufám že omrkneš i můj :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  24. Já tento rok si na sjezdovku vbc nestoupla, skrz nemocné nohy :/ A vidím, že nejsem jedinej blázen, který se tak pořád fotí v zrcadle :D

    ReplyDelete
  25. Nádherné fotky. V Krkonoších je to bezva. Jezdili jsme tam každý rok na hory asi 10 let. Teď jezdíme jinam :)

    ReplyDelete
  26. Jako bych na těch horách byla s vámi. Krásné fotky!

    ReplyDelete
  27. máš nádherné vlasy! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.