Tuesday, March 12, 2013

Ordinary things.

Mám pro vás zase pár random fotek, pro mě to nejsou ani tak náhodné jako spíš účelně focené, ale to je tak vždycky. Poslední dva dny nejsem kvůli nemoci úplně ve formě, což mi na jednu stranu vyhovuje, ale zrovna teď se to nehodí. Doufám, že to bude do pátku v pořádku, protože na víkend se těším snad úplně nejvíc. Plánuju si koupit film a fotit zase na něj. Minulé fotky dopadly skvěle a už to bude pár měsíců co mi zdobí stěnu v pokoji, tak uvidíme. I na pátek by nějaké ty plány byly, takže je to super!
 po dlouhé době
 kuskus plus kousky vepřového se zelenou paprikou


 během týdne poslední zkouška, minulá barva už mi slezla, nechápu to
 kdybych mohla sním klidně celé balení, ale se svým kloubem nedám ani jednu :D
 kamarádi
 momentálně nejlepší
 moje, teda spíš naše zeď <3
 konečně mám poličku v koupelně
 lak z H&Mka ve slevě za třicet a je super!
 oblíbená část pokoje
 vařím bráchovi oběd
 moje nejmilovanější, když jsem je dostala neměla jsem slov
 kuřecí maso plus žlutá paprika a smetana
 zelená je prostě nejlepší, proto i tento lak
 těším se až bude teplo, takové to kdy si můžu dát jenom triko
 jeden z nejoblíbenějších
bráchův tangle

43 comments:

  1. teda,ten tangle teezer musí byť fakt úžasný keď ho má aj tvoj brat :D krásne fotky ako vždy

    ReplyDelete
  2. tvá polička v koupelně, lyže, kous kous a zelený lak se mi líbí nejvíc! a taky se těším až bude "na triko"
    snad budeš brzy zdravá :) a pátek si budeš moci užít!

    ReplyDelete
  3. Uplně nádherná ta první fotka ! :)

    ReplyDelete
  4. skvělé fotky:) ta padesátka fotí skvěle:)

    ReplyDelete
  5. Fotky jsou boží :) a I tvůj brácha má ten hřeben? To si ho asi taky pořídím :D

    ReplyDelete
  6. super random fotky :) a brácha má taky tangle? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo i brácha, dostal ho v té malé verzi :D

      Delete
  7. jé, super fotky!

    ReplyDelete
  8. úžasný fotky!

    ReplyDelete
  9. Nejvíc se mi líbí třetí fotka od konce, má úžasnou atmosféru!

    ReplyDelete
  10. haha ten tangle teezer mám taky a je nejlepší!

    ReplyDelete
  11. Barvy na vlasy jsou nejlepší od Loreal Preference,ty vydrží strašně dlouho.:) Já si vlasy barvila asi v listopadu a ta barva vypadá pořád dobře.:)

    ReplyDelete
  12. Skvělé fotky, líbí se mi ta první a pak ta černobílá s batohem je úžasná! :)

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. krásné fotky :) tak už i kluci mají tangle teezer?! :D

    ReplyDelete
  14. rýchlo sa uzdrav :-)) a krásne fotky, na tej prvej si nádherná! :-)

    ReplyDelete
  15. Anonymous16:52

    Love you, please, never stop doing this <33

    ReplyDelete
  16. mňam to jídlo!:D Super fotky:)

    ReplyDelete
  17. mňam, ten kus kus vypadá báječně :) a máš super košíčky na kosmetiku ;))

    ReplyDelete
  18. tvoje randomi ma bavia! :)

    ReplyDelete
  19. Krásny random :)

    ReplyDelete
  20. perfektní fotky, mám ráda tyhle randomy :) tak se dej do kupy ;)

    ReplyDelete
  21. Bráchův tangle? S ovečkama? :D:D:D LOL.
    Kuskus miluju, těstoviny s tunákem a kukuřicí taky ♥

    ReplyDelete
  22. fotky focené na film, ach<3

    ReplyDelete
  23. užasné fotky :) ta šnůra s fotkama je boží :)

    ReplyDelete
  24. Krásný Peti :)
    Ty kamarády jsem měla před pár týdny stejné, brzo se uzdrav :)

    ReplyDelete
  25. Tie fotky sú skvelé, ten kuskus no mňááám :) Lak z H&M vyzerá dobre :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous20:16

    Vy nejedete tento rok do Zlína na Tancer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nevím co je Tancer, na ničem takovém jsme myslím nebyly, nepamatuju si to :)

      Delete
  27. Krásné fotky :) Loyd čaje jsou nejlepší♥
    Nikus

    ReplyDelete
  28. Ten bráchův tangle máme taky doma ''))

    ReplyDelete
  29. rvoje random články miluju!

    ReplyDelete
  30. Ještě, že tě ten tvůj brácha má ;)).

    ReplyDelete
  31. brácha má boží tangle :)) a ta fotka s batůžkem je skvělá :)

    ReplyDelete
  32. Ježiš doxybene :( ... z toho mi bylo vždycky zle :( .... :) Jinak pěké fotky ...
    Zvu tě ke mě na giveaway :)
    http://lucieglam.blogspot.cz/2013/03/prvni-velka-giveaway.html

    ReplyDelete
  33. řekla bych,že ti ta barva chytne hodně tmavě zazačatku :) Jsem moc zvědavá. :)

    ReplyDelete
  34. Tvoje randomy mě baví, fotky jsou super!
    A teda myslím, že jsi jeden z nejčastějších spotřebitelů barev na vlasy :D

    ReplyDelete
  35. jedna z věcí co na blogovaní fakt miluju jsou tyhle randomy :)

    ReplyDelete
  36. Ahoj,
    moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY, kterou plánuji ukončit již tuto neděli!:)

    ReplyDelete
  37. skvělý random, na té fotce první ti to strašně moc sluší! :)

    ReplyDelete
  38. Supe fotky :) ten batůžek je úžasný :) a to mě rozesmálo že má brácha tangle :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.